Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


) Probeer er gewoon niet over te stressen, en nog minder te voelen wat je zou 'moeten' voelen.
Hmgrwngd zei:'Uw' kat heeft z'n eindbestemming bereikt en zit nu ergens tussen de sterren te vliegen.
Wees blij dat je zolang bij een zo'n nobel wezen hebt mogen verblijven, ipv verdrietig omdat het niet langer zo is.
Een kat die spint vind ik nog altijd 1 van de meest goddelijke ervaringen die je maar kunt hebben trouwens.
Maarja, het verdriet zal IMO zowiezo verminderen, onafhankelijk van of je een nieuwe kat koopt of niet. (hoe vreselijk ik ook de uitdrukking 'een kat kopen' haat btw) Probeer er gewoon niet over te stressen, en nog minder te voelen wat je zou 'moeten' voelen.
Als je lang verdriet hebt, dan heb je maar lekker lang verdriet trouwens.
Death is only a transition![]()
yaris zei:Weet je dat vlak voor ze haar spuitje kreeg ze met haar laatste krachten nog eens spinde toen we haar aaiden. Ik vermoed dat ze wist dat het voorbij was, katten voelen dat goed aan schijnt. Normaal gaan die ver weg van het huis om rustig te sterven.
Eagle` zei:Nobele wezens mijn gat, da doe niks anders als fretten en slapen die beesten![]()
![]()
)
VinceFeet zei:Wij hebben een kat gehad die 23 jaar geworden is. Ons Min, ik zal ze nooit vergeten want dat was echt een zalig beest. We zaten in de zetel TV te kijken, ons Min staat recht (lag altijd te chillen voor de kachel) en komt naar ons, zegt 'Miauw' en valt morsdood op haar zij.
Dat klinkt grof maar wij waren echt blij dat ze zo is mogen gaan.
yaris zei:Omg 23 jaar, dat heb ik nog nooit gehoord. Ja ik vind het ook super dat ze zo is kunnen gaan. Nog effe een bedankje en dan dood.