yaris
Legacy Member
Hallo,
Dit weekend heb ik mijn kat een spuitje laten zetten. Ze was ongeneeselijk ziek en verder lijden kon ik niet meer aanzien. Ondanks dat dit niet het eerste dier / persoon is dat ik kwijtgeraak blijft het telkens zoveel pijn doen. Ik vind maar geen manier om ermee om te gaan. Omdat lijden bij het leven hoort en iedereen er vroeg of laat mee te maken heeft vroeg ik me af wat jullie in zon geval doen om de pijn te verzachten.
Groeten
Dit weekend heb ik mijn kat een spuitje laten zetten. Ze was ongeneeselijk ziek en verder lijden kon ik niet meer aanzien. Ondanks dat dit niet het eerste dier / persoon is dat ik kwijtgeraak blijft het telkens zoveel pijn doen. Ik vind maar geen manier om ermee om te gaan. Omdat lijden bij het leven hoort en iedereen er vroeg of laat mee te maken heeft vroeg ik me af wat jullie in zon geval doen om de pijn te verzachten.
Groeten
ze was ongeneeselijk ziek. Dat beestje was wss aan het lijden door die ziekte.

