Bontus
Legacy Member
Ik typ ook beter op een toetsenbord, maar dat van thuis is zo oud en plakkerig.
Er heeft hier ooit nog zo'n topic gestaan en dan moest ge om ter snelst het hele alfabet typen. Daar heb ik toen wat op geoefend en men record is 2,578 seconden
(http://www.offthewrist.com/index.jsp?id=ff)
Er heeft hier ooit nog zo'n topic gestaan en dan moest ge om ter snelst het hele alfabet typen. Daar heb ik toen wat op geoefend en men record is 2,578 seconden

(http://www.offthewrist.com/index.jsp?id=ff)


. Na 2-3x had ik 3 seconden, als je er dan wat op blijft oefenen zal je wel onder de 2 geraken en als je dan echt snel bent zal richting de 1 gaan wel lukken