Archief - needhelp: typewedstrijden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bank

Legacy Member
Hey

Ik weet nie of dit de juiste plaats is om volgende post te plaatsen, maar kliep er al tijdje achter te zoeken zonder resultaat....

Ik vraag mij af of iemand van jullie weet of er ergens typewedstrijden in het binnenland (ofwel in het buitenland) bestaan.. ik bedoel ook echt wel typewedstrijden in de zin van het woord... om het snelst dus..

Iemand die mij eventueel wat info kan geven?

Alvast bedankt...

Sanguin3

Legacy Member
Wie in ulle relatie is de man? :D

On topic: Ik weet niet of er zulke wedstrijden zijn. Heb al wel gehoord dat er zoiets bestaat als sms-wedstrijden (hoe belachelijk ook) dus het zou me niet verbazen dan er ook "typ-wedstrijden zijn"

mobman

Legacy Member
stond vandaag of gisteren in de krant, een of andere radio presentatrice die wat zit te ratelen en ze moesten dat typen,....

van wedstrijden zelf heb ik jammer genoeg geen weet.

Off-topic: ze waren mss lovers sanguin3 :p

Preske

Legacy Member
dactylo-wedstrijden m.a.w.

daar kom je alleen in als je heel, heel, heel snel bent. Met je middelbare school niveau kom je er echt niet

zaffah

Legacy Member
Kheb ooit eens op zo'n site gezeten waar mensen van heel europa opzaten.
Je moest wel betalen om in de lijst te komen, anders stond ik nu in de top 3 ofzo :p

En dat was met middelbaar niveau ;)

bank

Legacy Member
dactylo-wedstrijden dus... goed ik zal daar even op zoeken..

ik zit idd nog in het middelbaar, waar ze "nog nooit zoiets gezien hebben"

590aanslagen per minuut, kvind het zelf wel ok, zijn die manne dan ZOveel sneller?:|

bludgeoned

Legacy Member
dat is meestal uit voor secretaressen.
edit : Het wereldrecord blind typen staat op 830 aanslagen per minuut

UnD3RD0G

Legacy Member
maar met 590 aanslagen kom je al wel hééél ver
zeker in in belgie, ben ik vrij zeker van.

iemand die ik ken is nationaal kampioen in Slovenië ( don't ask, lang verhaal etc ) en als ik me niet vergis had die 635 ( denk ik !!! )

dus, 590 is zeker , zeker niet slecht !

bank

Legacy Member
Bedankt voor de replies :)

Ik heb net het wereldrecord gevonden van een of andere vrouw (vrij oud zelfs al)... dacht iets van 170WPM, ik deed net een test op www.typingtest.com ofzoiets, waar ik een engelse tekst overtypte (en ik hield me nog in, + ben enkele seconden verloren door sommige moeilijkere woorden), en ik had met gemak toch 107WPM

Met trefwoord "dactylo-wedstrijden" heb ik nog steeds niets gevonden :( zal toch nog ff zoeken worden :PPP

Bontus

Legacy Member
Ter vergelijking: ik ben een dagelijks computergebruiker voor zo'n 10 jaar en ik haal 60 WPM :)
(met accuracy 97%)
Dus 100+ lijkt mij wel heel snel.

UnD3RD0G

Legacy Member
50 woorden epr minutu moten die dna allemlaa jiust gechrseven ijzn?
wnt ik bne nu fmeus mjin bste aatn done mmar dan tpy ik wel vlee vkreed

naah, just kidding, ik weet niet hoe snel ik typ, maar ik typ maar met 4 vingers, maar volgens mij wel vrij snel...
kan ik da ergens testen? nekeer op die site hoerboven ffkes gaan :)

User_BELGIUM

Legacy Member
kheb iemand (buitenlander) in mn msn-lijst die 156/m typt, heeft zelfs al een paar keer in de krant gestaan en nationaal kampioenschap gewonnen. Er gingen "geruchten" dat er een internationale wedstrijd ging zijn in Brussel waar ze zich moesten voor inschrijven maar ze hebben er 2maand later nu niets meer over gehoord.

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Results:

Test name: Strategic Alliances with Competitors
Gross Speed: 78 WPM
Errors: 10 Words
Net Speed: 68 WPM
Accuracy: 87%

(in't begin kunde kiezen hoelang ge wilt typen, ik heb 1min genomen)

Screen

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Bewijzen!! :D


Ge kunt natuurlijk altijd corrigeren eh.. Maar dan zijde nimer blind aan't typen :|

Private_BE

Legacy Member
Och ik kan ook supersnel typen ma of dan alles just is dat is maar de vraag :p

Bontus

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Bewijzen!! :D


Ge kunt natuurlijk altijd corrigeren eh.. Maar dan zijde nimer blind aan't typen :|

blind typen is nie naar uw vingers kijken, ge moogt wel naar het scherm kijken hoor :p

enZiiime

Legacy Member
aj, dus mss zou de leerkracht niet liegen wnr die zei da ik EXTREEM snel typ :p

tijdens dactylo: record 740 APM (maar als ik veel zo moet typen, durven er wel fouten inzitten, das maar me sjaans da da zo snel is en foutloos)

Deftig foutloos typen is rond de 600 APM

(en nee overdrijf niet, das nu nix voor me te stoeffe, want nu worrek aangezien als nerd :(:p)

killgore

Legacy Member
81 WPM (net lag ietsje lager omdat ik op het einde was uitgeschoten bij een woord en probeerde te corrigeren :x, khad tot vlak voor einde constant rond 80. op een laptop keyboard welteverstaan, op een gewoon keyboard typ ik foutlozer en sneller. 100 lijkt me wel degelijk doenbaar hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan