Ali_
Legacy Member
GaMe® zei:Aha, ik heet yannick en ze noemen mij niet bij mijn achternaam![]()
Aha, maar alle yannicks die ik ken worden bij hun achternaam genoemd

mss ook iets dat streekgebonden is

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GaMe® zei:Aha, ik heet yannick en ze noemen mij niet bij mijn achternaam![]()


Ali_ zei:Je vergeet die die het meeste voorkomt, begint met een h.
![]()

Timmos zei:Wij zeggen gewoon de achternaam van onze leerkracht of een bijnaam![]()
Ali_ zei:Wij noemden onze leerkrachten liever bij de voornaam:
ons goele
de freddy
ons rita
de pol
hahha, het middelbaar, soms toch een klein beetje nostalgie
)
)Ali_ zei:Wij noemden onze leerkrachten liever bij de voornaam:
ons goele
de freddy
ons rita
de pol
hahha, het middelbaar, soms toch een klein beetje nostalgie

Nu haal je wel 2 dingen door elkaar. Jij werkt gewoon met lidwoorden. Voor elk mannelijk en vrouwelijk (dus niet onzijdig, dan wordt het 'het') substantief kan je 'de' zetten.ChfZ | Hanky zei:Ga toch ook bij vrouwen?
De zaag, de trut, de slet... :|
Wij praten hier zo.Schralen Barrie zei:Ik kan het me niet voorstellen dat ik over een jongen zou praten zonder 'de' erbij.
'Kijk daar, de Cedric is er!'
'Kijk daar, Cedric is er!'
-> Akebah, klinkt echt niet.

