Archief - Muggen!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoomboot

Legacy Member
Man, man, 'k vraag me soms toch af hoe ge aan zulke domme uitspraken kunt komen zoals AIDS-verspreiders etc...


Nuja, er zijn wel genoeg methodes... Een hele simpele die u totaal niks kost en u amper moeite kost is de volgende: deuren en ramen dichthouden!

Gek hé, dat had ik ZELF ondervonden toen ik hooguit 10 jaar was! Ja, ik ben trots op mezelf...

En op de vraag hoe ze te bestrijden?
Een pantoffel, een vliegenmepper, een papier, ...
Noem maar, alles wat groter is dan een mug kan zowaar gebruikt worden om ze te bestrijden!

balbe

Legacy Member
nielseke zei:
Man, man, 'k vraag me soms toch af hoe ge aan zulke domme uitspraken kunt komen zoals AIDS-verspreiders etc...


Nuja, er zijn wel genoeg methodes... Een hele simpele die u totaal niks kost en u amper moeite kost is de volgende: deuren en ramen dichthouden!

Gek hé, dat had ik ZELF ondervonden toen ik hooguit 10 jaar was! Ja, ik ben trots op mezelf...

En op de vraag hoe ze te bestrijden?
Een pantoffel, een vliegenmepper, een papier, ...
Noem maar, alles wat groter is dan een mug kan zowaar gebruikt worden om ze te bestrijden!

wat aids betreft: voor de leek kan het er wel zo uitzien: bloed overdracht -> aids overdracht. gelukkig is het zo niet, maar zoals metaphore zegt: wie weet ooit een gemuteerde versie van AIDS die ook met muggen overgedragen kan worden

wat muggen buiten houden betreft: dus jij verlucht ook nooit je kamer en alles is hermetisch afgesloten bij jou (een mug kan zich door hele kleine gaten wringen)

Mr.Anderson

Legacy Member
Als ik een muggebeet heb... dan ist van: damn, vakantie, zomer, mooi weer, raam open, nie kunnen slapen van de hitte... and I love it! <3

torquenstein15

Legacy Member
Doom Dragon zei:
yep, hoe denkte dat ziektes als malaria zo rap op elkaar worden overgedragen, als ook aids.
je kan aids hebben door 1 simpele muggenstek. :eek:

Kpijs dade zwaar aant zeveren zijt ik leerde altyd. Kan niet door een mug.
Kan fout zijn.

What you've heard is correct you can't get AIDS from a mosquito. According to the U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC), mosquitoes do not inject blood when they bite. As a result, mosquitoes do not transmit the virus. What they do inject is an itch-inducing saliva that acts as a lubricant to aid blood extraction, but it does not carry the virus.

Alst ironisch bedoelt was wast grappig/ =p

EternalSilence

Legacy Member
metaphore zei:
Ik hoop dat ik tot de gelukkigen behoor die resistent zijn voor hiv :)

wie hoopt er daar niet op? :p

twas ironisch btw, let op die smiley ;)

maarja ... de malariamug zal binnen nu en een paar jaar hier ook wel rondvliegen als het hier steeds warmere en warmere zomers/winters worden.
hopelijk maak ik da nooit mee ... stel u voor :x

|Kiara|

Legacy Member
Ik heb altijd een hele grote aantrek voor muggen gehad. Rotbeesten kijken helemaal niet om naar mijn vriend en komen gezellig met zijn allen MIJN bloed opzuigen, gek word ik daarvan. Insmeren met citronelle ed. helpt niet, they keep coming. Die beten zwellen ook altijd zo hard op, en die jeuk... :(

Maarrrrrrrr I got my revenche. Heb me op deze site een klamboe gekocht: http://www.klamboe.com/

Heeft wat gekost, maar was het waard! Altijd als ik ze op een afstand hoor zoemen lach ik ze even uit: "Haha, catch me if you can m*****f******!

EternalSilence

Legacy Member
|Kiara| zei:
Maarrrrrrrr I got my revenche. Heb me op deze site een klamboe gekocht: http://www.klamboe.com/

WHAAAAAAAAAAA
een mug, een mug
*begint hysterisch op zijn pc scherm te slaan*


mijn zus heeft dit ook, koste haar maar 15€ ofzo, en werkt wel degelijk
hoeveel heb jij daarvoor betaald?

antHraxx

Legacy Member
dognose zei:
als een mug van een persoon met een ziekte bloed opzuigt,
en die vliegt dan naar u en zuigt van u bloed, worden er dan ziektes doorgegeven?

ooit al gehoord van de malariamug ?

Ali_

Legacy Member
Om een of andere bizarre reden wordt ik dus nooit, maar dan ook echt nooit gebeten door muggen...
Maar als ik aan het slapen ben en die zoemen rond mijn hoofd, echt verschrikkelijk irritant.

Tremium

Legacy Member
@p0c zei:
Mja al die dwaze topics tegenwoordig, volgende week.
Hoe trek jij je broek aan? :sleep:

Van beneden naar boven. Daarna steek ik m'n riem in en maak ik hem vast, las de hele boel vast en kan ik gaan ontbijten.

GhO$T

Legacy Member
|Kiara| zei:
Ik heb altijd een hele grote aantrek voor muggen gehad. Rotbeesten kijken helemaal niet om naar mijn vriend en komen gezellig met zijn allen MIJN bloed opzuigen, gek word ik daarvan. Insmeren met citronelle ed. helpt niet, they keep coming. Die beten zwellen ook altijd zo hard op, en die jeuk... :(

Maarrrrrrrr I got my revenche. Heb me op deze site een klamboe gekocht: http://www.klamboe.com/

Heeft wat gekost, maar was het waard! Altijd als ik ze op een afstand hoor zoemen lach ik ze even uit: "Haha, catch me if you can m*****f******!
Lolz staat daar wa op van vormen, zelfs zo'n soort van tent om op u bed te zetten :D.
Wel prijzig precies voor een stukske stof met gaten. In blokker/casa kosten die dingen prolly maar 10-15€ en veel kwaliteitsverschil kan er in zo'n dingen nie zijn zeker. Dan hebde wel maar keuze uit 1 model natuurlijk.

Tremium zei:
Van beneden naar boven. Daarna steek ik m'n riem in en maak ik hem vast, las de hele boel vast en kan ik gaan ontbijten.
Hou ons niet in spanning en vertel er direct bij als je het slotje van u riem langs links of rechts draagt hé :eek:.

|Kiara|

Legacy Member
Ik denk dat die me toen 70 of euro heeft gekost, inclusief verzending.

Ik heb vroeger ook eentje gehad uit de blokker of de casa, en het verschil is toch wel groot hoor. Ze doen uiteraard beide hun werk, maar die duurdere zien er kwalitatief wel een heel stuk beter uit, die vallen ook veel mooier en zijn een pak ruimer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan