antHraxx
Legacy Member
Voor mij toch het irritanste van de zomer, er geraakgt geen vliegennet in men raam ...
Ik kan nogal snel niet slapen van de warmte maar als ge u raam openzet hoorde heel tijd BZZZZZZZZZZZZZZ
boven u kop. Ge voelt ze steken en de volgende ochtend weet ge ni waar eerst te krabbe...
Zo u me ne stik inwrijve vind ik te lang dure en dan stinkt ge
Hoe bestrijden jullie die beesten ?
Ik kan nogal snel niet slapen van de warmte maar als ge u raam openzet hoorde heel tijd BZZZZZZZZZZZZZZ
boven u kop. Ge voelt ze steken en de volgende ochtend weet ge ni waar eerst te krabbe...Zo u me ne stik inwrijve vind ik te lang dure en dan stinkt ge

Hoe bestrijden jullie die beesten ?




Dat moet ook nogal een zicht zijn
