Archief - Muggen!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

antHraxx

Legacy Member
Voor mij toch het irritanste van de zomer, er geraakgt geen vliegennet in men raam ...

Ik kan nogal snel niet slapen van de warmte maar als ge u raam openzet hoorde heel tijd BZZZZZZZZZZZZZZ :crazy: boven u kop. Ge voelt ze steken en de volgende ochtend weet ge ni waar eerst te krabbe...

Zo u me ne stik inwrijve vind ik te lang dure en dan stinkt ge :p

Hoe bestrijden jullie die beesten ? :D

Santa

Legacy Member
Wat een deugd heb ik er toch altijd van als ik er een kan platslaan tegen de muur :love:

@p0c

Legacy Member
Nen shotgun, maar een speciaaltje.
Een heel kleintje speciaal voor muggetjes, wel een beetje moeilijk om te mikken.



En anders datgene hierboven helpt ook.

SoliD

Legacy Member
Santa| zei:
Wat een deugd heb ik er toch altijd van als ik er een kan platslaan tegen de muur :love:
tenzij het een "volle" mug is, dan hebt ge bloed op uw muur :(

antHraxx

Legacy Member
@p0c zei:
Nen shotgun, maar een speciaaltje.
Een heel kleintje speciaal voor muggetjes, wel een beetje moeilijk om te mikken.

als ge volgende x nog eens grappig wilt doen zeg het dan op voorhand, kwestie dat ik dan naar de volgende post kan scrollen

GhO$T

Legacy Member
De search gebruikt vooraleer te posten? Denk dat er tips genoeg moeten te vinden zijn gezien er hier iedere zomer wel zo'n topic verschijnt.

En waarom kan er geen hor in u raam? Ik heb hier op kot ook geen maar kga er binnenkort proberen zelf 1 ineen te prutsen, want kheb ook zo'n bloed dat als een echte muggenmagneet werkt, gigantisch irritant. µ

Die vapona dingen moet ik niks van hebben, jij ademt die chemicaliën dan ook in en wie weet wat er daar inzit :p.

En nog 1 tip, koop NIET die electrische rommel die ze zeker weer in den Blokker en Kruidvat gaan verkopen deze zomer, zogezegd een toestel dat je in het stopcontact moet steken en dat muggen via een hoog geluid op afstand houdt = is dus complete bullshit, de muggen kwamen zelfs op dat ding zitten toen ik het uitgetest heb vorig jaar :p.

SoliD

Legacy Member
GhO$T zei:
De search gebruikt vooraleer te posten? Denk dat er tips genoeg moeten te vinden zijn gezien er hier iedere zomer wel zo'n topic verschijnt.
tegen de methoden van vorige zomers zijn de muggen van nu al immuun tegen :p

SoliD

Legacy Member
Stancke zei:
Dan lekt ge dat gewoon af éh, hoogstwss is dat toch gewoon uw eigen bloed.
die muggen van hier zijn niet zo trouw, die hebben nogal de neiging om op alles te kruipen wat ze tegenkomen.

the_vee

Legacy Member
wij hebben hier thuis bij elk raam, zo op de muur vanbuiten een groot vliegenraam laten zetten, bijgevolg nooit geen last meer van muggen ;)

SoliD

Legacy Member
the_vee zei:
wij hebben hier thuis bij elk raam, zo op de muur vanbuiten een groot vliegenraam laten zetten, bijgevolg nooit geen last meer van muggen ;)
toch geen permanent? :s Dat moet ook nogal een zicht zijn

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Wij emme bij mij thuis zo van die kaskes voor muggen, kwartierke op voorhand insteken en gg nachtrust :)

Bij mijn vriendin emme zo ook muggekaskes maar die machere ni al te goe :)
Eergisterennacht kaske ingestoken, half uur later gaan wij slapen.

Rond 3u 's nachts voel'k ineens zo "water" op menne rug en menne nek..
Ik wor wakker, draai mij op..
Sta mijn lief daar me zone muggespray mijne rug in te spuiten..

Soit, point is, get ook zone spray :)

EternalSilence

Legacy Member
er zal een heuse muggenplaag zijn.

mede dankzij door de warme winter.
en de constant regelmatige temperaturen, waardoor er dus meer larven zullen geboren worden dan vroegere jaren, en er dus meer muggen zullen zijn.

wel hatelijk, die beesten .. :angry:
zeker dat gejeuk dan ..
man man "-_-

R|Jonas

Legacy Member
antHraxx zei:
Voor mij toch het irritanste van de zomer, er geraakgt geen vliegennet in men raam ...

Ik kan nogal snel niet slapen van de warmte maar als ge u raam openzet hoorde heel tijd BZZZZZZZZZZZZZZ :crazy: boven u kop. Ge voelt ze steken en de volgende ochtend weet ge ni waar eerst te krabbe...

Zo u me ne stik inwrijve vind ik te lang dure en dan stinkt ge :p

Hoe bestrijden jullie die beesten ? :D
Wavoor een speciaal raam hebt gij dat er geen vliegennet voor kan?

TheFallen

Legacy Member
Tell me about it...

Geen goede nachtrust meer.. altijd die bzzzzz rond je hoofd.
Om dan nog maar te zwijgen over al die vliegen die bij het eerste daglicht u komen begroeten.

- Ventilator op jou richten doet wonderen :) dat houdt ze toch uit je buurt. Dan moet je wel die ventilator nog kunnen verdragen
- Vliegenraam, kan dat altijd laten maken of zelf in elkaar prutsen
- Die anti-muggen elektrische toestellen enzo...
-> hoewel diegene die de dampen verspreiden natuurlijk niet degelijk genoeg kunnen werken als je je raam open laat staan.
- anti muggen sticks ;-) (schrikt muggen af maar trekt wel andere insecten aan,.. heb ik toch al mogen ondervinden

zaffah

Legacy Member
muggen en vliegen kunnen niet tegen de geur van citroen dacht ik :)

GoUdVisKe

Legacy Member
zo'n net boven je bed hangen, zoals ze in de tropen doen
doe ik al jaren, geen chemische dingen in 't stopcontact of op je lichaam smeren

in de ikea 10 euro ofzo denk ik, ik zou niet meer zonder kunnen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan