Archief - Muggen!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

switchblade

Legacy Member
wij hebben aan elk raam & deur (behalve voordeur dan) een vliegenraam zitten
voor wat het waard is hebt ge daar wel designtoestanden in en das mooi ingewerkt da ge het bijna ni ziet zitten

effectiefste manier is gewoon een oude vliegenmepper nemen (liefs ene met een leren lap, die springen ni kapot als je je agressie uitwerkt op een mug) en de hele nacht achter een mug jagen

niks irritanter dan de slaap niet kunnen vatten omdat er zo'n k*tbeest rond je oren fladdert :sad:

dahousecatfelix

Legacy Member
Bij mijn weten schrikken die muggenstiks de mug niet af.
Ik dacht dat ze je lichaamsgeur verdoezelden zodat ze je niet vinden. :p

Zelf heb ik een muggenraam, das toch wel de beste manier.

Cervantes

Legacy Member
Vliegenraam is meer voor vliegen, Muggen komen echt nog altijd binnen hier, maar ik heb zo een Vapona Apparaat, dat ge in de stekker stopt, dat ruikt niet zo fris, maar kheb dan geen last ervan, maar was vorig jaar buiten gaan slapen, onder de bloten hemel, met vrienden ( expeditie Timothy :p ), en we stonden allemaal vol met muggenbeten, in Turkije hadden wij 2weken dervoor nen AMONIAK-stift gekocht, met een naald erbij ( die naald moet ge wel ffkes afwassen of andere pakken, ingeval bloedziektes, ge weet maar nooit :unsure: ), dan prikt ge in uwe muggenbeet, en gaat ge met die stift erover, dat pikt welgeteld 1minuut, tlijkt of ge dood gaat :p, maar na 1minuut, is dien beet ook WEG, en volledig WEG... handy stuff :-)

CAPS

Legacy Member
Cervantes zei:
Vliegenraam is meer voor vliegen, Muggen komen echt nog altijd binnen hier, maar ik heb zo een Vapona Apparaat, dat ge in de stekker stopt, dat ruikt niet zo fris, maar kheb dan geen last ervan, maar was vorig jaar buiten gaan slapen, onder de bloten hemel, met vrienden ( expeditie Timothy :p ), en we stonden allemaal vol met muggenbeten, in Turkije hadden wij 2weken dervoor nen AMONIAK-stift gekocht, met een naald erbij ( die naald moet ge wel ffkes afwassen of andere pakken, ingeval bloedziektes, ge weet maar nooit :unsure: ), dan prikt ge in uwe muggenbeet, en gaat ge met die stift erover, dat pikt welgeteld 1minuut, tlijkt of ge dood gaat :p, maar na 1minuut, is dien beet ook WEG, en volledig WEG... handy stuff :-)

Zo had ik ook iets voor men aften vroeger, maar dan zonder naald. 1 minuut echt VEEL pijn en erna weg ^^, niceee! :p

deathdevil

Legacy Member
Ja..ik had vorige maandag men terrasdeur op kot even opengezet.. volgende dag 4 beten.. mijn broer natuurlijk weer niks.. :p

De boosdoener is wel dood nu :)

Thuis heb ik gelukkig vliegenraam (ook muggendicht blijkbaar..) dus dan heb ik er geen last meer van..

DéWé

Legacy Member
Cervantes zei:
Vliegenraam is meer voor vliegen, Muggen komen echt nog altijd binnen hier

Zitten er dan grote gaten in uw vliegenraam ofzo? :P Door dat van mij komen toch geen muggen heen hoor :) gelukkig maar, nog zo'n nachtje muggenjagen zie ik niet zitten ^^

Mr.Anderson

Legacy Member
Geniet toch nekeer van al die muggen.... das typisch iets zomers :)

Jond3

Legacy Member
binnekort zenk weer kamperen met men kameraden, nu vorig jaar in de zomer hadden we echt overdreven last van muggen, ieder had een stuk of 60 muggenbeten op zen onderbenen alleen al. weet er iemand nog andere trucjes die we ook kunnen gebruiken bij kamperen om de muggen te weren...

balbe

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Geniet toch nekeer van al die muggen.... das typisch iets zomers :)

dat is het net, de zomer zou er nog niet moeten zijn!
vrij weird ze 1 week zon dan ineens sneeuw en dan weer zon :unsure:

^MystiQ

Legacy Member
Ik weet nog niet of het gezegd geweest is maar een citronella plantje doet wonderen ..

Thinsulate

Legacy Member
Of zo'n ding om boven u bed te hangen dat ge afgeschermd zit. Zoals in afrika :)

loeli

Legacy Member
muggesticks en al dinnen brol blaablaa
ik heb een speciaal plantje, een citronellaplantje geloof ik dat het noemt, en dat verjaagt de muggen :)
en bovendien riekt het nog is goe ook, beetje naar een citroen : D
ge moet da gewoon aan uw bed of aan uw raam ofzo zetten en weg muggen !

dendaak

Legacy Member
amai gast, ik heb zo'nne airco oep men kamer staan, fris tot en met in de zomer, maar ne keer massa's mugge gehad echt den blavond zag vol me puntjes van die mugge OVERAL zette der ikke gelak ne zot gaan slapen daarin rap wakker geworre, naar de garage gelope mijn "chirobed" gaaan halen mij in de gang geinstaleerd, dag derna massa's pesticieden gespote tege die jodemuggen, en ze waren eindelijk weg goe laten verluchten en nooit meer een mug gezien sinds dien :)

^MystiQ

Legacy Member
wardkennes zei:
amai gast, ik heb zo'nne airco oep men kamer staan, fris tot en met in de zomer, maar ne keer massa's mugge gehad echt den blavond zag vol me puntjes van die mugge OVERAL zette der ikke gelak ne zot gaan slapen daarin rap wakker geworre, naar de garage gelope mijn "chirobed" gaaan halen mij in de gang geinstaleerd, dag derna massa's pesticieden gespote tege die jodemuggen, en ze waren eindelijk weg goe laten verluchten en nooit meer een mug gezien sinds dien :)

Zeg man, kende gij da, AN. Algemeen nederlands. En als ge da kent vraagek mij toch ne keer af waar gij in godsnaam op school gezeten hebt ze.

^MystiQ

Legacy Member
wardkennes zei:
Het is toch verstaanbaar, nietwaar?

Het is helemaal niet leesbaar. En zeker niet na een zware avond feesten. Dan wilt ge de zondag rustig op uw gemakske zitten en rustig kunnen lezen maar zelfs als ik uw tekst rustig lees versta ik nog geen kl**t van. :)

loeli

Legacy Member
wardkennes zei:
Het is toch verstaanbaar, nietwaar?

Na 5 minuten der zitten op te staren wel ja...
jodenmuggen :') hemeltje hemeltje waar gaat onze jeugd naartoe..
school zou je zeggen, maar zelfs daar stel ik me vragen over

EternalSilence

Legacy Member
Donderdag avond , ik zat mooi buiten, in het mooie weer

ik zie zo een mug voor mij vliegen
dacht:: oke 1 mug, PATS , mug weg

komt er weer ene af...
weer dood..
en dan komen er 5af ..
kijk dan omhoog
en echt ne HELE ZWERM van zeker 20muggen een paar meter boven mij .. :oink:

allemaal de schuld van die kloot gebuur me zijn klootvijver
da water sta dan nog stil, en stil zuiver water is een echte kweekplek voor muggen en andere insecten

tzal weer leuk worden binnen een paar maanden
constant muggen doodmeppen in mijn kamer .. :doh:

Akiraprise zei:
Is er iets werkt tegen muggen? ik heb er nu al last van.. ik hou ervan om mijn ramen open te houden voor frisse lucht maar in de avond komen die krengen steeds

ramen dichthouden is geen optie :p

En heb het Star Wars Laser Mosquito Defense System al besteld..

http://www.youtube.com/watch?v=94lKHtA_PJE

Iemand tips?

:rofl: :rofl:
da klipke is echt de max
groenbrothers rulez, hun andere clipkes zijn ook ferm lachen :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan