Mr. M
Legacy Member
de enige manier waarop een msn adres "gehackt" kan worden is als de persoon van het adres zo stom is geweest van zijn wachtwoord op een of andere site in te vullen (of een slechte vraag te hebbe gezet voor het wachtwoord terug te vinden)
en zo gaan er genoeg rond, elke site waar ge u adres + wachtwoord moet invullen is FAKE en dient alleen om paswoorden vast te krijgen
en sorry da ik het zeg, ma als ge zoiets doet vind k het ni erg da ge u adres kwijt zijt, ge moet oppassen op internet en nadenken voor ge iets doet
en tja zoals hier al gezegd, probeer is op de abusedienst, maar ik vrees voor het ergste
btw sorry als ge ni op zo'n site iets hebt ingevuld, maar ik heb er het laatste jaar zoveel zien voorbij komen dat ik redelijk zeker ben dat het daarmee is
en zo gaan er genoeg rond, elke site waar ge u adres + wachtwoord moet invullen is FAKE en dient alleen om paswoorden vast te krijgen
en sorry da ik het zeg, ma als ge zoiets doet vind k het ni erg da ge u adres kwijt zijt, ge moet oppassen op internet en nadenken voor ge iets doet
en tja zoals hier al gezegd, probeer is op de abusedienst, maar ik vrees voor het ergste
btw sorry als ge ni op zo'n site iets hebt ingevuld, maar ik heb er het laatste jaar zoveel zien voorbij komen dat ik redelijk zeker ben dat het daarmee is
)
ad:

@MS 

), maar met zijn cookie kan jij die cookie impoteren en faken dat je ben ingelogd. Dus paswoord komt er niet aan te pas dus wel degelijk msn/account dat je hackt. Is een (grote) hoax in het systeem die ook makkelijk toe te passen is. Ge moet gewoon zijn cookie hebben