Archief - Msn gehacked

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr. M

Legacy Member
de enige manier waarop een msn adres "gehackt" kan worden is als de persoon van het adres zo stom is geweest van zijn wachtwoord op een of andere site in te vullen (of een slechte vraag te hebbe gezet voor het wachtwoord terug te vinden)

en zo gaan er genoeg rond, elke site waar ge u adres + wachtwoord moet invullen is FAKE en dient alleen om paswoorden vast te krijgen

en sorry da ik het zeg, ma als ge zoiets doet vind k het ni erg da ge u adres kwijt zijt, ge moet oppassen op internet en nadenken voor ge iets doet

en tja zoals hier al gezegd, probeer is op de abusedienst, maar ik vrees voor het ergste

btw sorry als ge ni op zo'n site iets hebt ingevuld, maar ik heb er het laatste jaar zoveel zien voorbij komen dat ik redelijk zeker ben dat het daarmee is

Darkness

Legacy Member
ik heb eens naar [email protected] gemaild met alle mogelijke info die ik bij registratie heb opgegeven. ze vragen u dan een paar laatste keren dat ge u hebt aangemeld, mail gelezen, verwijderd ed. en dan krijgt ge een nieuw paswoord toegestuurd (op dat adres waar ge mee mailt dus :sop: )

SilentSpring

Legacy Member
Mr. M zei:
de enige manier waarop een msn adres "gehackt" kan worden is als de persoon van het adres zo stom is geweest van zijn wachtwoord op een of andere site in te vullen (of een slechte vraag te hebbe gezet voor het wachtwoord terug te vinden)

en zo gaan er genoeg rond, elke site waar ge u adres + wachtwoord moet invullen is FAKE en dient alleen om paswoorden vast te krijgen

en sorry da ik het zeg, ma als ge zoiets doet vind k het ni erg da ge u adres kwijt zijt, ge moet oppassen op internet en nadenken voor ge iets doet

en tja zoals hier al gezegd, probeer is op de abusedienst, maar ik vrees voor het ergste

btw sorry als ge ni op zo'n site iets hebt ingevuld, maar ik heb er het laatste jaar zoveel zien voorbij komen dat ik redelijk zeker ben dat het daarmee is
beke ot miss, maar kwam ook es op zo'n site, khad ne mailke gehad vo't een of't ander te winnen fzo. ik plat van't lachen en daar iets ingevuld ala:
[email protected] met pwd dickhead:p

soms vraagt ge u toch af hoe mensen zo dom kunnen zijn van daarin te lopen

Tha_nOn

Legacy Member
dat lukt met die abusedienst heb het paar maand geleden ook voorgehad

nen idioot die zich voorstelde als mijn sexvriendje erop:/

nuja @ mrM ik heb nog altijd geen idee hoe die ooit aan mijn paswoord kon, want het was niet veranderd (ik kon hem er afsmijten maar hij smeet mij er dan altijd weer af enzovoort:p) dus mijn geheime vraag was niet gebezigd
en ik ben echt niet zo stom mijn paswoord ergens op internet in te vullen

enig idee <o/
kvraag me nog altijd af wie het was:p

$anka

Legacy Member
benny zei:
ahja.. ik heb zelf een mailtje gestuurd naar hotmail support met al men gegevens die ik nog wist vanmijn account.. maar moest ook mijn IP geven maar ben in die jaren verhuisd dus ook een ander internet abo ander IP ook.. ik zende ze het IP maar het kwam niet overeen dusja heb ik pech:sad:
en ik heb niks ingevuld maar omidenlijk een e-mail gezonden naar de support dienst.....
spijtig genoeg heb ik de e-mail niet meer

huh :wtf:
die kiekes ginder moete toch weten dat ip adressen veranderen. tis weer van microsoft zeker? :sop:

anyway, sorry dan ;)

demon326

Legacy Member
$anka zei:
huh :wtf:
die kiekes ginder moete toch weten dat ip adressen veranderen. tis weer van microsoft zeker? :sop:

anyway, sorry dan ;)

ik weet het... maar toen ik antwoord kreeg dat men IP niet just was had ik net een andere werknemer :angry: @MS :D

edit heb de e-amil gevonden:
Beste Benny,

Bedankt dat je contact opneemt met Microsoft Passport Network .

Mijn naam is Koen en ik begrijp dat je niet meer kunt inloggen op je account. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken en voor de vertraging in het beantwoorden van je vraag. Door de buitengewoon hoge hoeveelheid emails die we sinds kort ontvangen hebben, zijn we niet in staat geweest om je vraag binnen onze normale reactietijd te beantwoorden.

Zou je volgende vragen willen beantwoorden zodat wij kunnen verifieren dat jij de eigenaar bent van dit account.
Na ontvangst en verificatie van deze informatie zullen we je aanwijzingen sturen over hoe je je wachtwoord opnieuw in kunt stellen.

- Je voor- en achternaam.
- Het E-mailadres waar je problemen mee hebt.
- Je geboortedatum in de notatie maand/dag/jaar.
- Je land of regio.
- Je provin cie.
- Je postcode.
- De datum (ongeveer) waarop je je voor het laatst zonder problemen hebt aangemeld.
- De datum (ongeveer) waarop je de account hebt geregistreerd.
- Een lijst van zoveel mogelijk oude wachtwoorden die je met deze account hebt gebruikt.
- Een lijst van zoveel mogelijk mappen in de account die je je kunt herinneren.
- De naam van je huidige internetprovider en de eventuele internetproviders waarmee je voorheen hebt gewerkt.
- De naam van de organisatie vanwaar je internet gebruikt als dit een andere locatie dan thuis is.
- Een lijst van zoveel mogelijk geheime vragen en antwoorden die je met deze account hebt gebruikt.
- De IP-adressen van de computers waarop je de account gebruikt.

Opmerking: Je kunt de IP-adressen van de computers achterhalen via:
http://www.whatismyip.com

We hopen snel weer van je te horen.

Met vriendelijke groeten,

Koen
Microsoft Passport Network Support Team

Karre

Legacy Member
Mr. M zei:
de enige manier waarop een msn adres "gehackt" kan worden is als de persoon van het adres zo stom is geweest van zijn wachtwoord op een of andere site in te vullen (of een slechte vraag te hebbe gezet voor het wachtwoord terug te vinden)

en zo gaan er genoeg rond, elke site waar ge u adres + wachtwoord moet invullen is FAKE en dient alleen om paswoorden vast te krijgen

en sorry da ik het zeg, ma als ge zoiets doet vind k het ni erg da ge u adres kwijt zijt, ge moet oppassen op internet en nadenken voor ge iets doet

en tja zoals hier al gezegd, probeer is op de abusedienst, maar ik vrees voor het ergste

btw sorry als ge ni op zo'n site iets hebt ingevuld, maar ik heb er het laatste jaar zoveel zien voorbij komen dat ik redelijk zeker ben dat het daarmee is
Er is nog een andere manier, keylogger ... :cool:

evil aardappel

Legacy Member
Welke sul houdt er zich daar mee bezig, hacken alleen al is zo zielig en laf.

|nfected

Legacy Member
hacken van de account is wel nog mogelijk. Sub7 installeren op de pc van de persoon dat je wilt hacken en dan via de keylogger kijken naar zijn pass. Ofwel nog beter gebruik maken van zijn cookie om zomaar in zijn account te geraken. via php kan je zijn cookies opvragen

killgore

Legacy Member
|nfected zei:
hacken van de account is wel nog mogelijk. Sub7 installeren op de pc van de persoon dat je wilt hacken en dan via de keylogger kijken naar zijn pass. Ofwel nog beter gebruik maken van zijn cookie om zomaar in zijn account te geraken. via php kan je zijn cookies opvragen
dat is in principe zijn paswoord kraken en niet de account/msn hacken.

Msn is vrij "onhackbaar" ze, toch voor het dagdagelijkse gepest, en zoals hiervoor gezegd: tzou me verbazen moest gij zo een inet-guru zijn waar deftige hackers tijd & risico insteken om uw hotmail te hacekn :p.

|nfected

Legacy Member
Ik ben verre van een pro he (zelfs nog gn noob want ik hou mij daar nt mee bezig :) ), maar met zijn cookie kan jij die cookie impoteren en faken dat je ben ingelogd. Dus paswoord komt er niet aan te pas dus wel degelijk msn/account dat je hackt. Is een (grote) hoax in het systeem die ook makkelijk toe te passen is. Ge moet gewoon zijn cookie hebben :D

killgore

Legacy Member
|nfected zei:
Ik ben verre van een pro he (zelfs nog gn noob want ik hou mij daar nt mee bezig :) ), maar met zijn cookie kan jij die cookie impoteren en faken dat je ben ingelogd. Dus paswoord komt er niet aan te pas dus wel degelijk msn/account dat je hackt. Is een (grote) hoax in het systeem die ook makkelijk toe te passen is. Ge moet gewoon zijn cookie hebben :D
Dat betwijfel ek.

Er zijn manieren om te controleren of dat cookie wel degelijk van jou is hoor :), bv. wat specifieke header-data gebruiken. Ook blijf je niet ingelogd op hotmail bij mijn weten maar wordt er met sessions gewerkt, waardoor je nog straffer zal moeten gaan werken.

Maar uiteindelijk komt het er op neer dat jij je gewoon als die persoon gaat voordoen (je steelt zen pass/emuleert zen cookie/...), niet dat je het systeem rechtstreeks hackt :p. Aan de domheid van gebruikers kan je meestal niet veel doen :p.

Ik ben zelf geen hacker of zo, ma als ge uw code wilt beveiligen moete sowieso beetje nadenken over leaks :).

|nfected

Legacy Member
Met proximiton kun je headers aanpassen en dan zet je in uw browser dat hij proxy moet gebruiken en zo fake je idd maar is toch wel een mooie hoax hoor he :D

Mosh

Legacy Member
Mr. M zei:
de enige manier waarop een msn adres "gehackt" kan worden is als de persoon van het adres zo stom is geweest van zijn wachtwoord op een of andere site in te vullen (of een slechte vraag te hebbe gezet voor het wachtwoord terug te vinden)

en zo gaan er genoeg rond, elke site waar ge u adres + wachtwoord moet invullen is FAKE en dient alleen om paswoorden vast te krijgen

en sorry da ik het zeg, ma als ge zoiets doet vind k het ni erg da ge u adres kwijt zijt, ge moet oppassen op internet en nadenken voor ge iets doet

en tja zoals hier al gezegd, probeer is op de abusedienst, maar ik vrees voor het ergste

btw sorry als ge ni op zo'n site iets hebt ingevuld, maar ik heb er het laatste jaar zoveel zien voorbij komen dat ik redelijk zeker ben dat het daarmee is


Inderdaad, gouden tip voor het internet. Gebruik bij betrouwbare vaste dingen een onmogelijk te raden password, gebruik voor alle flut sites (registratie voor files te downen en shit) gewoon een backup password dat gemakkelijk te onthouden is.

Ik werk zelfs mee 4 passwords naar gelang de 'betrouwbaarheid' van de website.

1kompjoet3r87 is bvb al een goed begin .. blade87 dan weer niet.

ps. @ dingen voor passwords te decrypten .. koopt u maar een laptopke/pcke da naast u een paar dagen nonstop alle mogelijke combinaties afgaat. Meeste van die amateur tools doen er een week over en dan klopt het soms nog nie .. (getest op een word document ^^ )

Stichero

Legacy Member
ik had hetzelfde probleem vorige week, en kwas nie den enigsten, een paar maten hadden ook problemen om in te loggen daar hun paswoord veranderd was .
Dan maar nen maat van microsoft gebeld en die was op de hoogte van het probleem.. lolzlolz intikken als paswoord en dan kon ge weer binnen ^^

Therif

Legacy Member
laatst is er eigelijk een virus die zonder dat je het weet je wachtwoord steelt. Het verzend zich via msn zonder dat je weet aan al je vrienden in contactlijst. En daar staat een link die als 2 druppels water op die van hotmail lijkt. je vult je adres in en wachtwoord en die wordt onmiddellijk erna veranderd. Enige manier is dus via de question of alternatief adres als je dat hebt ingesteld. Ik ga is die link doorzoeken en hier posten zodat jullie op de hoogte zijn van waar je NIET op mag klikken :)

Hopla, gevonden: klik maar, dan zie je wat voor pagina het is: ZEKER NIET INLOGGEN Hé !!!

hier was de tekst van waar het kwam


simplement logé et c bon apres 1000contacts sur msn http://www.1000mbhotmail.uk.tt c super

Mosh

Legacy Member
Als 2 druppels water? Het water ziet daar zeker bruin in Meise? =P

Ik versta niet dat mensen daar nu nog steeds intrappen, halve Franse woorden, een uk.tt link en een belofte van 1000 contacts. Blijkt dan nog te werken ook, oh wee dn dag dat iemand snugger genoeg is om zijn scam ook realistisch te houden .. den helft van de internetgebruikers zijn hun password kwijt.

Therif

Legacy Member
Mosh zei:
Als 2 druppels water? Het water ziet daar zeker bruin in Meise? =P

Ik versta niet dat mensen daar nu nog steeds intrappen, halve Franse woorden, een uk.tt link en een belofte van 1000 contacts. Blijkt dan nog te werken ook, oh wee dn dag dat iemand snugger genoeg is om zijn scam ook realistisch te houden .. den helft van de internetgebruikers zijn hun password kwijt.
:p afin, op eerste zicht wel hé Mosh :)
trouwens die halve franse woorden da's msn taal :) En het werkt ja :s Ik ken er een tiental die daarin betrapt zijn geweest. ook is het uk.tt enz enz.

The point is: uw wachtwoord kan zo moeilijk zijn als dat: 54qsdf54èç!èé"'ç§. het wordt veranderd :)

Kreek

Legacy Member
blader zei:
Reply van de maand :wtf:

Read my question ... :ironic:

wauw. thread van de maand!

Ten eerste, msn kunde ni hacken, noch cracken. Uw paswoord kan alleen geraden worden door iemand anders, en dan moet ge al een heel belachelijk paswoord hebben gehad.

Dikke retard.

SilentSpring

Legacy Member
Kreek zei:
wauw. thread van de maand!

Ten eerste, msn kunde ni hacken, noch cracken. Uw paswoord kan alleen geraden worden door iemand anders, en dan moet ge al een heel belachelijk paswoord hebben gehad.

Dikke retard.
keylogger nie vergeten. moet maar ene snodaard zijn dat da op ne pc in't schole zet (vo zover da mogelijk is) en dan ebdet zitten alsde toevallig gaat msn'en
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan