LSDsmurf
Legacy Member
Dieleman_F zei:Bij ons mag je niets tijdens 100 dagen en ieder jaar wordt het zwakker en zwakker :doh:
Dat was bij ons ook zo. Het enige dat wij op de 100 dagen van de directie mochten doen was de leerlingen met deo/parfum bespuiten :doh: Maar niet iedereen hield zich daaraan


, in de klas naar binne gekapt (last van keel
). ok nog fleske wodka int wc na binne gekapt. dan middagete was me wijn enzo, vollenbak wijn zitte kappe en eerst wast kyr as apperitief, ok goe gedronke. en dan een serieuze maaltijd, resultaat: om 13 uur 's middags al zitte kotse int wc
. en ben dan doorgegaan tot 6 uur 's ochtends. man man, ik was geen mens meer


) engels en duivels. JOY, heel den dag door't stad als nen duivel.