Archief - Modder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LSDsmurf

Legacy Member
Dieleman_F zei:
Bij ons mag je niets tijdens 100 dagen en ieder jaar wordt het zwakker en zwakker :doh:

Dat was bij ons ook zo. Het enige dat wij op de 100 dagen van de directie mochten doen was de leerlingen met deo/parfum bespuiten :doh: Maar niet iedereen hield zich daaraan :p

Rubmifer

Legacy Member
wij moeten nuchter op school toekomen...











and we all know thats not gonna happen :lol:

EverlastingHate

Legacy Member
Hoe maken we modder...damn tegenwoordig is't echt wel slecht gesteld :p

Annun

Legacy Member
Ik heb vorig jaar mijne gehad en wij mochten ook niks meer (VJC in Hasselt). Maar als ge dan ziet wat ze vrijdag hebben uitgestoken op het Dusart bij hunne chrysostomos, da was pas overdreven. Ali enzo wouden het tenminste nog sjiek houden en de leerlingen van hun school wat tussenpakken. Die van vrijdag daarentegen pakten iedereen tussen die van een bus stapte. Kerel van 5O in kostuum, hup der een zak bloem over. Ge moet het ook nog wa serieus houden ook he. Buskot opt dusart volledig beklad, ik las vandaag dat de kosten van't opruimen zo'n €1000 waren. Die mannen hebben het dus deftig verpest voor de chrysostomos van de komende jaren.

[edit] Scholen die vrijdag chrysostomos hadden waren trouwens: KTA2, hotelschool en lyceum. En ik denk dat het die van't lyceum waren die het zo fel begaaid hebben. Da weet ik echter niet zeker.

Boukreev

Legacy Member
bij ons was er show in de namiddag en ik vertegenwoordige mijn klas en ik wou per se tege dan zat zijn, dus ad ek 2 flesse aquarius me bacardi breezer volgekapt (jaja breezer :ironic:), in de klas naar binne gekapt (last van keel ;)). ok nog fleske wodka int wc na binne gekapt. dan middagete was me wijn enzo, vollenbak wijn zitte kappe en eerst wast kyr as apperitief, ok goe gedronke. en dan een serieuze maaltijd, resultaat: om 13 uur 's middags al zitte kotse int wc :D. en ben dan doorgegaan tot 6 uur 's ochtends. man man, ik was geen mens meer

jormund

Legacy Member
ge moet geen zand maar leemgrond gebruiken, of toch grond met een percentage leem of klei in, potgrond gaat nogal stinken, daar zit dus wel degenlijk mest van de een of andere oorsprong in(of chemische meststoffen, maar de goedkope merken durven wel eens een alternatief te zoeken), ook gaat da helemaal nie zo vast zijn als ge denkt, of ge moet heel weinig water gebruiken, en potgrond is nu ook nie het goedkoopste om een modderarena mee te vullen he. met een comionette naar de leemstreek rijden en ergens illegaal een kot graven zou nog het beste zijn:P
Op onze school was x-mos versieren ook altijd redelijk belachelijk. De enige die uw afbraakwerk konden bewonderen waren de klussjesmannen van de school, die daar al van 3 uur smorgens aan beginnen op te ruimen, en wat ze te erg vinden laten ze staan, en dat mogen wij om 6 uur smorgens gaan opkuisen. Als de lagere graden in hun klassen komen hangen er enkel nog wat linten. Directrice loopt ook vigoreus rond en enige overtreding van de schoolregels resulteert in strafstudie tijdens x-mos. Ook zijn er van die idiote vijfdejaars die komen "kijken" en boeken laten verdwijnen etc waar wij voor op moeten draaien. (St-franciscuscollege Berkenbos, Heusden-Zolder)

Sir.Killalot

Legacy Member
Wij mogen geen 100dagen houden op school... komt ge verkleed toe worde naar huis gestuurd. The joy!

screaM^

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Wij mogen geen 100dagen houden op school... komt ge verkleed toe worde naar huis gestuurd. The joy!

lame imo :(


anyway; 100dage is altijd fun als ge u kunt amuseren en een goei pint kunt drinken (wat zelfs niet nodig is om u te amusere, ma in veel gevallen goe helpt).
Een beetje fun ( zoals varkensstiften of dergelijke ) moet kunnen, maar het mag niet te ver gaan.. ( zoals die man van 50 in kostuum dat ik ergens gelezen had )

Gothrek

Legacy Member
ik vraag me eigenlijk af welke marginaal de term chrysostemos heeft uitgevonden
100 dagen was wrs te moeilijk

LSDsmurf zei:
Dat was bij ons ook zo. Het enige dat wij op de 100 dagen van de directie mochten doen was de leerlingen met deo/parfum bespuiten :doh: Maar niet iedereen hield zich daaraan :p

deo + aansteker :confused: :evil: :evil:

Ali_

Legacy Member
Gothrek zei:
ik vraag me eigenlijk af welke marginaal de term chrysostemos heeft uitgevonden
100 dagen was wrs te moeilijk

De vloek van mevrouw fonteyn zal uw leven verpesten. Zeg zulke zaken niet, moest mijne scanner werken zou ik het blad dat wij vorig jaar van da rotmens hebben gekregen laten zien. Staat perfect in waar da vandaan komt.
Vroeger (20 jaar geleden nog) werd chrysostomos (:p) als een zeer officeuze bedoening gezien. Iedereen in opperbeste kledij braaf naar de toespraak van de directeur luisteren en dan gewoon les. Zo sprak fonteyn...

Gothrek

Legacy Member
Ali_ zei:
De vloek van mevrouw fonteyn zal uw leven verpesten. Zeg zulke zaken niet, moest mijne scanner werken zou ik het blad dat wij vorig jaar van da rotmens hebben gekregen laten zien. Staat perfect in waar da vandaan komt.
Vroeger (20 jaar geleden nog) werd chrysostomos (:p) als een zeer officeuze bedoening gezien. Iedereen in opperbeste kledij braaf naar de toespraak van de directeur luisteren en dan gewoon les. Zo sprak fonteyn...

Amen :bow:

Gothrek

Legacy Member
Moest ik niet in antwerpen op de hoge school zitten zou ik nog nooit gehoord hebben van chrysostomos,dus het lijkt mij eerder een antwerps/limburgs ding?
in oost vlaanderen kent echt niemand dat

Ali_

Legacy Member
Gothrek zei:
Moest ik niet in antwerpen op de hoge school zitten zou ik nog nooit gehoord hebben van chrysostomos,dus het lijkt mij eerder een antwerps/limburgs ding?
in oost vlaanderen kent echt niemand dat

goh, ik zou het niet weten, maar da kan goed zijn. mss ligt het ook aan of je wel of niet naar een katholieke school ging?

_DKsissor_

Legacy Member
kheb dat dus die drie jaar dat ik grieks deed telkens moeten aanhoren vanwaar chrysostomos kwam en blijkbaar ben ik het weer vergeten :(

Ali_

Legacy Member
troost u, ik ben da ook allemaal precies vergeten, onlangs probeerde ik nog mensen wijs te maken dat confer can conferare zou komen :s
moest mevr. fonteyn het weten, ze zou mij levend villen

Genious

Legacy Member
Onze 100 dagen, joy alom :ironic:
In de namiddag zaten we meer neer buiten dan wat anders.
Nog een lekker windje.

Resultaat: den dag er op ziek en heeft dagen geduurd tegen ik er weer bovenop was. :doh:


Imo zijn al die zaken van zotdoenerij niet echt gepast.
Wilt ge zot doen, mij goed, ik kom ook wel eens zot over (op andere wijzen), maar zo iedereen gaan daartoe forceren op nen bepaalden dag, nah.

Ali_

Legacy Member
Genious zei:
Onze 100 dagen, joy alom :ironic:
In de namiddag zaten we meer neer buiten dan wat anders.
Nog een lekker windje.

Resultaat: den dag er op ziek en heeft dagen geduurd tegen ik er weer bovenop was. :doh:


Imo zijn al die zaken van zotdoenerij niet echt gepast.
Wilt ge zot doen, mij goed, ik kom ook wel eens zot over (op andere wijzen), maar zo iedereen gaan daartoe forceren op nen bepaalden dag, nah.

Buiten de hele dag staan kuisen en ademhalingsproblemen was onze dag goed geslaagd. Bowlen als ge zat zijt kan toch goed doen :D we hadden wel het armste verkleedthema (stomme rotklas, neenee khad een zalige klas :D, maar toch :sop:) engels en duivels. JOY, heel den dag door't stad als nen duivel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan