Cyrano.ak
Legacy Member
Heb Tempo music, dus 300 gratis sms/maand en normaal ook gratis minuten voor in het weekend naar andere mobistars
te bellen.
Was daarnet aan het bellen met mn vriendin, heb nog 2100 minuten resterend en plots word oproep afgebroken. Ik krijg sms: Uw oproep werd afgebroken, want u heeft geen resterende belwaarde meer... En al mn geld is dus v mn kaart, niks v mn weekendminuten..

Iem nog met dit probleem?
te bellen.Was daarnet aan het bellen met mn vriendin, heb nog 2100 minuten resterend en plots word oproep afgebroken. Ik krijg sms: Uw oproep werd afgebroken, want u heeft geen resterende belwaarde meer... En al mn geld is dus v mn kaart, niks v mn weekendminuten..

Iem nog met dit probleem?




