Archief - Mobistar weekendminuten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cyrano.ak

Legacy Member
Heb Tempo music, dus 300 gratis sms/maand en normaal ook gratis minuten voor in het weekend naar andere mobistars ;) te bellen.
Was daarnet aan het bellen met mn vriendin, heb nog 2100 minuten resterend en plots word oproep afgebroken. Ik krijg sms: Uw oproep werd afgebroken, want u heeft geen resterende belwaarde meer... En al mn geld is dus v mn kaart, niks v mn weekendminuten..
:help:
Iem nog met dit probleem?

Cyrano.ak

Legacy Member
waarschijnlijk hebben die honden hun klok nog niet op winteruur gezet :(
Ik wou bellen naar Helpdesk -> aaah betalend nummer.. lukt dus ni :p

d2itemnet

Legacy Member
Khad da ook ins, ik kon nimer sturenen bellen en ik kijk en ik heb wel nog gratis sms/minuten.

na een uurtje was het gefixed opeens

firemen

Legacy Member
lol, je belt ze best effe op hé. Anders zallet je we héél erg duur zijn uitgekomen.

Ik heb zo ook nog 1600 berichten op te doen en +4000 weekendminuten :p

Speedy

Legacy Member
Ik heb ook tempo music. Maar kan je die smsjes en minuten opsparen?? Ik dacht dat die vervallen na 1 maand? Of niet?

protnie

Legacy Member
Speedy77 zei:
Ik heb ook tempo music. Maar kan je die smsjes en minuten opsparen?? Ik dacht dat die vervallen na 1 maand? Of niet?
Als je binnen de maand herlaad worden de smsjes en minuten overgezet ;)
Dus als je bv 5 keer 10 eur herlaad in een maand (overdreven voorbeeld) heb je 5 keer 300 sms.

Speedy

Legacy Member
ah leuk. Dus ik herlaad vandaag (dit is dus binnen de maand van mijn vorige herlading). Dan behoudt ik mijn resterende sms'jes en minuten van de vorige herlaadbeurten?

Cyrano.ak

Legacy Member
jep :)
Ondertss antwoord gehad op mijn mailtje van gisterenavond. Ze zeggen dat ik na middernacht heb gebeld:

U heeft een oproep gedaan op 29/10/07 van 00.29 u tot en met 00.42u. Dit is aangerekend geweest vermits de weekend minuten gelden van vrijdagavond om 00.00u tot en met zondagavond 00.00u.

Heb gevraagd of het soms zou kunnen liggen aan het systeem dat nog niet overgeschakeld was op het winteruur. Nog geen antwoord gehad hierop maar heb ondertussen ook gezien dat mijn 1e mail (en deze topic) gepost zijn rond 23.50. Maw ik heb een mailtje gestuurd over een gesprek dat 40 minuten later zou plaats vinden :cool:

Jay

Legacy Member
M'n zus heeft ongeveer zelfde voor. Ze is er 100% zeker van dat ze binnen juiste uren heeft gebeld, en toch ging er geld af. Verklaring zou idd liggen aan klok die nog niet goed verzet is. Hopelijk wordt beldwaarde teruggegeven :)

Cyrano.ak

Legacy Member
Jeej, mailtje teruggehad en krijg mn geld ook terug :)
Hartelijk dank voor uw e-mail.



Ik heb dit nagekeken samen met onze technische dienst en inderdaad de tellers waren nog niet overgeschakeld naar het winteruur.

Mijn excuses daarvoor.

Ik heb een technisch dossier aangemaakt, zodat u uw verloren belwaarde eerstvolgende dagen teruggestort krijgt op uw kaart.

U wordt daarvan op de hoogte gebracht via een sms.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Leuk dat mobistar zo snel antwoordt en oplost :)

Cyrano.ak

Legacy Member
Mobistar heeft me 2 keer betaald, 1 keer 10 euro en nu nog eens 4,5 euro :)

Guard

Legacy Member
wnnr beginnen die mobistar minuten te tellen infeitelijk?
want ik bel nogal veel in de weekends, en soms zit daar wel eens een andere mobistar gebruiker in, en maar zelden worden mijn gratis minuten daarvoor gebruikt ...

ook wel idioot als al u maten bij proximus zitten :p

wouter_dc

Legacy Member
Ja, vanaf dat het zaterdag is, beginnen die minuten te tellen he :/ Tot zondagavond 24u

Cyrano.ak

Legacy Member
de weekend minuten gelden van vrijdagavond om 00.00u tot en met zondagavond 00.00u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan