Archief - Mobistar naar proximus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tremium

Legacy Member
Ik ben ook van plan om van Mobistar naar Proximus over te schakelen.
Momenteel ben ik Tempo Music (=0.30€/minuut + 300 gratis smsjes).
Ik herlaad meestal 1x (voor zo'n 15€) per maand.
Op de Proximus site zie ik staan: 0.25€/minuut + Gratis sms’en na 16u en tijdens het weekend. Lijkt me wel interessant, aangezien ik enkel 's avonds bel en 's morgens af en toe sms. Overdag...tja...zelden (en dan ook enkel in het weekend).

Ik heb ondertussen de kleine lettertjes op de Proximus site gelezen, en ik moet toegeven, het staat me wel aan.
Moet ik dan naar een Proximus verkooppunt gaan voor die bijkomende voordelen en om m'n nummer te behouden, of gaat dat ook door die simkaart op de site te bestellen?

Frado2005

Legacy Member
Als ik u was zou ik naar een verkooppunt gaan. Gaat dan allemaal veel sneller

Tremium

Legacy Member
Enige kosten daarvoor?
En die gratis smsjes die je dan krijgt, gelden die enkel voor Proximus naar Proximus of maakt dat niet uit?

=Phoenix=

Legacy Member
Proximus heeft altijd wel een addertje onder 't gras hen kennende
ik heb hen vroeger laten vallen voor Mobistar

a242050

Legacy Member
Ik denk niet dat daar kosten voor zijn.
En generation is echt vet :p.
Ik stuur altijd gratis na 16u (max 1000 berichten per herlaadbeurt wel)

Tremium

Legacy Member
Oke, dan ga ik straks maar eens naar een Proximus verkooppunt :)
Bedankt voor de info.

En 1000 berichten vind ik toch veel voor 1 herlaadbeurt...:unsure:

a242050

Legacy Member
Tremium zei:
Oke, dan ga ik straks maar eens naar een Proximus verkooppunt :)
Bedankt voor de info.

En 1000 berichten vind ik toch veel voor 1 herlaadbeurt...:unsure:

Ja, ze zeggen alle sms'n zijn gratis, maar er zit een limiet van 1000 op....

dragunovv

Legacy Member
dus ge vult da voor die gratis simkaart in
dan effe bevestigen in die mail en dan krijgde dus die gratis simkaart met de post. (die is toch gratis he ?)
en dan ?

Frado2005

Legacy Member
wilt ge uw nr behouden? Zoja, moet ge een brief terugsturen naar proximus, en dan kunt ge pas uw simkaart gebruiken. Zoniet, gewoon die brief lezen, je kan wss je kaart dan direct gebruiken.

Daarom dat ik naar een verkooppunt gegaan ben omdat ik mijn nr wou behouden. Ging veel rapper dan te wachten op die brief(en online methode werkte overigens niet), en dan nog een brief terugtesturen, enz...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan