Archief - Mobistar naar proximus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
Hi,

Ik overweeg om over te schakelen naar Proximus(Payandgo Generation). Ik zou gratis zo'n simkaart aanvragen op hun site, maar ik zou mijn huidig gsm nr willen behouden.
1)Als ik men nr wil behouden, zal dit ook gratis zijn, of zal ik hierbij iets moeten bijbetalen?
2)Moest ik mijn nummer behouden bij proximus, wanneer kan ik dan niet meer werken met mobistar?
3)Hoe lang kan het duren eer ik zo'n nieuwe simkaart krijg van hen?

Dus nu zit ik nog bij mobistar tempo, en wil naar Proximus, en men nr (gratis) behouden.
Wil natuurlijk m'n krediet bij mobistar eerst opgebruiken, maar het zou handig zijn moest ik die nieuwe simkaart al klaar liggen hebben, maar ik weet niet , als ik men nieuwe simkaart aanvraag, men mobistar nr nog zal werken.

Grtz

*edit: nr behouden is gratis, dus drop die vraag maar ;)

Stancke

Legacy Member
1)gratis
2)je nummer moet worden vrijgegeven door mobistar,meestal de volgende dag
3) krijg je wel een nieuwe simkaart? Ik dacht het niet,gewoon dezelfde SIM kaart alleen heb je voor 1 dag geen provider

Frado2005

Legacy Member
3)dunno of ik een nieuwe kaart nodig heb, ik zag gewoon dat invulforumulier van pay and go generation. Ik denk dat je een nieuwe nodig hebt, want ik lees:
Nog niet Pay And Go? klik hier;.. en aangezien ik bij mobistar ben..

R-evolution™'

Legacy Member
Ik ben gistere naar een proximus verkooppunt geweest.
Ik heb een nieuwe sim kaart , nummer van mobistar behouden en gratis radio ter waarde van 45 euro.
dit was wel bij het afsluiten van een abbonnement, vraag me niet naar de naam maar ik kan het afzeggen wanneer ik wil

Frado2005

Legacy Member
R-evolution™' zei:
Ik ben gistere naar een proximus verkooppunt geweest.
Ik heb een nieuwe sim kaart , nummer van mobistar behouden en gratis radio ter waarde van 45 euro.
dit was wel bij het afsluiten van een abbonnement, vraag me niet naar de naam maar ik kan het afzeggen wanneer ik wil

Dus ge hebt daar dat gewoon gevraagd, en ge kreeg direct uw sim kaart+behoud eigen nr. Kon je dan direct werken met proximus en je huidige nummer? Ik zal wss eerst men belkrediet bij mobi* opgebruiken

Vrallie

Legacy Member
Geen enkel probleem om uw nummer te behouden, enige wat ze doen is een mobistar tempo to proximus pay & go conversie met een nummeroverdracht. Gewoon ff binnenspringen in de lokale proximus shop.

R-evolution™'

Legacy Member
frado2005 zei:
Dus ge hebt daar dat gewoon gevraagd, en ge kreeg direct uw sim kaart+behoud eigen nr. Kon je dan direct werken met proximus en je huidige nummer? Ik zal wss eerst men belkrediet bij mobi* opgebruiken

Gewoon gevraagd ja . ik kreeg een nieuwe simkaart die ik moest gebruike als mijn oude niet meer zou werken.
Nu dit is vrijdagavond om half 6 gebeurt. Dus ik denk dat morge mijn nieuwe simkaart werkt. De vrouw zei binnen een uurtje maar ik denk dat dat alleen geld tijdes kantooruren

grtzzz

denkimi

Legacy Member
frado2005 zei:
Hi,

Ik overweeg om over te schakelen naar Proximus(Payandgo Generation). Ik zou gratis zo'n simkaart aanvragen op hun site, maar ik zou mijn huidig gsm nr willen behouden.
1)Als ik men nr wil behouden, zal dit ook gratis zijn, of zal ik hierbij iets moeten bijbetalen?
2)Moest ik mijn nummer behouden bij proximus, wanneer kan ik dan niet meer werken met mobistar?
3)Hoe lang kan het duren eer ik zo'n nieuwe simkaart krijg van hen?

Dus nu zit ik nog bij mobistar tempo, en wil naar Proximus, en men nr (gratis) behouden.
Wil natuurlijk m'n krediet bij mobistar eerst opgebruiken, maar het zou handig zijn moest ik die nieuwe simkaart al klaar liggen hebben, maar ik weet niet , als ik men nieuwe simkaart aanvraag, men mobistar nr nog zal werken.

Grtz

*edit: nr behouden is gratis, dus drop die vraag maar ;)
ge gaat naar ne proximus winkel, die zullen dat allemaal wel regelen voor u.

Frado2005

Legacy Member
Kga eerst m'n mobistar krediet wat opgebruiken, en dan naar een winkel gaan/+online aanvragen.

Die simkaart id winkel vragen is dus gratis hé.

mathieu

Legacy Member
ja ma ik d8 da ge ook activatie kosten moet betalen,
bent nie zeker znne, is al lang geleden dak het heb omgezet

sparco

Legacy Member
Een beetje off-topic, kan het zijn dat sommige smsjes van mobistar naar andere netwerken heel soms niet aankomen? ik had namelijk een sms gestuurd naar een vriend die bij proximus zit, en ik had een ontvangstbevestiging gekregen, maar hij zegt nooit deze sms gekregen te hebben. Kan dit, of speelt hij met men kl*ten? :p

TrickY.

Legacy Member
sparco zei:
Een beetje off-topic, kan het zijn dat sommige smsjes van mobistar naar andere netwerken heel soms niet aankomen? ik had namelijk een sms gestuurd naar een vriend die bij proximus zit, en ik had een ontvangstbevestiging gekregen, maar hij zegt nooit deze sms gekregen te hebben. Kan dit, of speelt hij met men kl*ten? :p

Hij speelt met uw kloten..

Frado2005

Legacy Member
nog ff bovenhalen: ik heb mij geregistreerd opdie site, maar ik krijg geen bevestigingsmail. Heb al op een andere mailaccount geprobeerd. En hij staat ook niet bij m'n spam ed

fraCk

Legacy Member
frado2005 zei:
nog ff bovenhalen: ik heb mij geregistreerd opdie site, maar ik krijg geen bevestigingsmail. Heb al op een andere mailaccount geprobeerd. En hij staat ook niet bij m'n spam ed
Ik (& broer) kregen die mail meteen..mss hebben ze het ff stop gezet :p
Simkaart zat ook na dag of 2 al in brievenbus

Frado2005

Legacy Member
heb het maar id winkel gevraagd, maar atm zie ik enkel nog staan: inactieve sim. Die dude van de winkel zei dat ik hem vandaag nog zou kunnen gebruiken. K'zag hem dat blaadje faxen.

R-evolution™'

Legacy Member
da zei em bij mij ook.
Da was op een vrijdag en smaandags werkte men kaartje
Heb eens geduld kerel en stop met zage omfg

Lon$daLe

Legacy Member
frado2005 zei:
als't u nie aanstaat , reply dan niet

n/o ma ook nie den heilige uithangen , dees is +- de 3de keer da ge deze thread start , knak dezelfde vragen en als ze u zegge ga et in de winkel vragen en een slotje op de thread , dan zijde weer ermee daar een week later :x

Frado2005

Legacy Member
Kheb hem zojuist opgeladen via bankautomaat(en banxafe ge desactiveerd). Toen ik wou herladen heb ik via 1-2 bank, 15euro gekozen. Maar aan de linkerkant van het scherm zag ik terug de optie m-banxafe. Heeft Proximus dit ook?(dacht dat dit enkel voor mobistar was).

Ook kreeg ik een sms dat ik nu gratis kon smsen, en ik vodafone live sessies gratis kreeg: Ik dacht dat dit enkel was als ik binnen de 31 dagen nog eens zou herladen, of is dit een eenmalig kadootje omdat je nieuw bent?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan