Frado2005
Legacy Member
Hi,
Ik overweeg om over te schakelen naar Proximus(Payandgo Generation). Ik zou gratis zo'n simkaart aanvragen op hun site, maar ik zou mijn huidig gsm nr willen behouden.
1)Als ik men nr wil behouden, zal dit ook gratis zijn, of zal ik hierbij iets moeten bijbetalen?
2)Moest ik mijn nummer behouden bij proximus, wanneer kan ik dan niet meer werken met mobistar?
3)Hoe lang kan het duren eer ik zo'n nieuwe simkaart krijg van hen?
Dus nu zit ik nog bij mobistar tempo, en wil naar Proximus, en men nr (gratis) behouden.
Wil natuurlijk m'n krediet bij mobistar eerst opgebruiken, maar het zou handig zijn moest ik die nieuwe simkaart al klaar liggen hebben, maar ik weet niet , als ik men nieuwe simkaart aanvraag, men mobistar nr nog zal werken.
Grtz
*edit: nr behouden is gratis, dus drop die vraag maar
Ik overweeg om over te schakelen naar Proximus(Payandgo Generation). Ik zou gratis zo'n simkaart aanvragen op hun site, maar ik zou mijn huidig gsm nr willen behouden.
1)Als ik men nr wil behouden, zal dit ook gratis zijn, of zal ik hierbij iets moeten bijbetalen?
2)Moest ik mijn nummer behouden bij proximus, wanneer kan ik dan niet meer werken met mobistar?
3)Hoe lang kan het duren eer ik zo'n nieuwe simkaart krijg van hen?
Dus nu zit ik nog bij mobistar tempo, en wil naar Proximus, en men nr (gratis) behouden.
Wil natuurlijk m'n krediet bij mobistar eerst opgebruiken, maar het zou handig zijn moest ik die nieuwe simkaart al klaar liggen hebben, maar ik weet niet , als ik men nieuwe simkaart aanvraag, men mobistar nr nog zal werken.
Grtz
*edit: nr behouden is gratis, dus drop die vraag maar


