Conqie
Legacy Member
boogje zei:bij wijze van spreken, ben je niet veel mee ^^ kwil maar zeggen dat mijn snelheid ( 2,53 GHZ) toch iet of wat mijn slechte gfx kaart goed maakt![]()
valt tezien wat voor een (2.53 ghz) een p4 zal niet zoveel goed maken maar een core gedoe wel, het zal wel iets uitmaken maar andersom IS VEEL BELANGERIJKER
, zelfs op lage settings, soms goed wat slow motion.