Archief - Minimum Leeftijd Hotel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Firestyler

Legacy Member
Soundstorm zei:
Lol, das dan ook geen hotel ;)

kies dan voor de optie om langer te blijven langer dan 4u is maar 60€

- Alle kamers hebben een jacuzzi (water voorbehandeld met algenextracten).
- Alle kamers hebben TV met 4 porno-kanalen.
- Zeer discreet & hygiënisch.
- 4 suites met minibar, waarvan 2 met sauna !


zulde u wel al nie vervelen peis ik zo?

of was het toch voor de overnachting dat ze een hotel nodig hadden?

RCoasterB

Legacy Member
Het was voor een overnachting dat we het hotel nodig hadden, en bij het Ibis hotel in Gent centrum maakte ze er geen enkel probleem van, ze vragen niet eens een pas op! :)

^MystiQ

Legacy Member
Firestyler zei:
voor dees hotel moede ook oud genoeg zijn: "OPGELET: bij twijfel van minderjarigheid gebeurt er een identiteitscontrole !"
http://www.ptitamie.be/

Hmm, wa stelt da precies voor jong ? Da lijkt mij eerder iets om zo eens met uw lief naar toe te gaan ofzo iets :)

^MystiQ

Legacy Member
Quilombo zei:
met???
zonder zeker.

Yeah right, da zal wel da ge voor 2 uur een kamer kunt huren inclusief vrouwmens voor 25 euro :p

Is da nie gewoon zo een soort hotel die 'romantische' kamers voorziet voor koppeltjes die eens een intieme avond willen ofzo met daarbij jacuzzi en wa weetek nog allemaal.

Da lijkt mij logischer .. Alleen gaat ge daar zo ie zo nie naartoe gaan é :p

LeSec

Legacy Member
Math'ke zei:
Yeah right, da zal wel da ge voor 2 uur een kamer kunt huren inclusief vrouwmens voor 25 euro :p

Is da nie gewoon zo een soort hotel die 'romantische' kamers voorziet voor koppeltjes die eens een intieme avond willen ofzo met daarbij jacuzzi en wa weetek nog allemaal.

Da lijkt mij logischer .. Alleen gaat ge daar zo ie zo nie naartoe gaan é :p


Hij bedoelt om je lief te bedriegen hé kerel :p
Wie komt er daar naartoe? Mensen die hun partner int geniep willen bedriegen. Waarom zoude anders als koppel anonimiteit willen zoeken?
Dan doede da toch gewoon thuis ofzo? Of er bestaan andere, veel mooiere hotels om een romantische avond door te brengen dan dat veredeld hoerenkot. Alsge dan toch ne jacuzzi en al wilt kunde evengoed naar lakonia gaan alweer ge helemaal alleen ergens zijt met een privé "eiland".

^MystiQ

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Hij bedoelt om je lief te bedriegen hé kerel :p
Wie komt er daar naartoe? Mensen die hun partner int geniep willen bedriegen. Waarom zoude anders als koppel anonimiteit willen zoeken?
Dan doede da toch gewoon thuis ofzo? Of er bestaan andere, veel mooiere hotels om een romantische avond door te brengen dan dat veredeld hoerenkot. Alsge dan toch ne jacuzzi en al wilt kunde evengoed naar lakonia gaan alweer ge helemaal alleen ergens zijt met een privé "eiland".

Ja ok, ma djeez, bestaan er nu al speciale hotels voor uw lief eens te gaan bedriegen, man wat een zielig gedoe.

Nu ge zegt daar wel, doe da thuis ofzo, maar ik kan mij best voorstellen dat nie iedereen thuis een jacuzzi heeft staan en ik ben wel akkoord als je zegt er bestaan mooiere hotels :)

LeSec

Legacy Member
Math'ke zei:
Ja ok, ma djeez, bestaan er nu al speciale hotels voor uw lief eens te gaan bedriegen, man wat een zielig gedoe.

Nu ge zegt daar wel, doe da thuis ofzo, maar ik kan mij best voorstellen dat nie iedereen thuis een jacuzzi heeft staan en ik ben wel akkoord als je zegt er bestaan mooiere hotels :)

Dat bestaat al erg lang hoor :p en in USA nog meer zelfs... Tis trouwens ni echt een "hotel" tis eerder een kamer dage huurt voor een bepaalde periode.

Ge kunt daar ook als alleenstaande met een hoer naartoe ofzo hé, tisma zoals je het wil, en alsje da echt wil kan je daar met je lief ook naartoe uiteraard, maar kweetnie wat daar zo romantisch aan is :p

Time

Legacy Member
Math'ke zei:
Ja ok, ma djeez, bestaan er nu al speciale hotels voor uw lief eens te gaan bedriegen, man wat een zielig gedoe.

Nu ge zegt daar wel, doe da thuis ofzo, maar ik kan mij best voorstellen dat nie iedereen thuis een jacuzzi heeft staan en ik ben wel akkoord als je zegt er bestaan mooiere hotels :)
Er bestaan zelfs bedrijven waar je alibi's kan kopen.
Ben je op zoek naar een alibi om je partner te bedriegen? Voor vijftig euro kun je er één kopen bij Fresh Air, het bedrijf van Tony Boon. ,,Als mensen mij inhuren, kunnen ze in alle rust een scheve schaats rijden'', zegt de 33-jarige zaakvoerder in Telefacts .

Voor zakenmannen stuurt hij bijvoorbeeld een uitnodiging op voor een seminarie. Als hun vrouw dan toch argwaan krijgt en naar het bijgaande telefoonnummer belt, dan komt ze bij Tony Boon terecht. Die bevestigt haar dat haar man in het hotel verblijft, met mannelijke collega's natuurlijk. Telefacts laat ook een van Boons vaste klanten aan het woord. Griet heeft een abonnement bij Fresh Air, ze betaalt elke maand 250 euro voor haar alibi's.

s.p.a.w.n.

Legacy Member
de vroegsten trein vertrekt om 4uur ofzo (motte eens opzoeken) ... drink iets in nen café en pakt dan den trein
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan