Archief - Minimum Leeftijd Hotel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RCoasterB

Legacy Member
Ik vroeg me zo in feite af, omdat ik eventueel niet meer thuis geraak morgen en dus gewoon vast ga zitten in Gent, kan men een hotelkamer huren als men nog steeds minderjarig is? Ik zou namelijk graag verblijven in de Holiday Inn ofzo, maar geven ze mij een kamer als 17-jarige of zouden ze dit weigeren voor mij & men vriendin?

Iemand die hier iets vanaf weet, ben ik dankbaar. :)

RCoasterB

Legacy Member
Virago zei:
Holiday Inn is vanaf 18 jaar. Daar ben ik zeker van ^^

Ik heb op de site teruggevonden van die van Brussel minimum 18 jaar is, maar die van Oostende heeft dan weer minimum 16 jaar staan. En natuurlijk bij die van Gent staat niks...

Spectre

Legacy Member
Bel eens naar die in Gent? Ze zullen u zeker kunnen verder helpen.

RCoasterB

Legacy Member
Natuurlijk kan ik bellen, alleen pas morgenvroeg en dan zal ik waarschijnlijk al onderweg zijn naar daar, en kan het internet niet afzoeken naar andere alternatieven.

_DKsissor_

Legacy Member
gij en uw vriendin die alleen komen te zitten in gent en geen andere oplossing hebben dan een hotel :) yeahh right.... alles past zo mooi in het ideale plaatje van ..... ;)

RCoasterB

Legacy Member
rammsein zei:
gij en uw vriendin die alleen komen te zitten in gent en geen andere oplossing hebben dan een hotel :) yeahh right.... alles past zo mooi in het ideale plaatje van ..... ;)

U heeft me door :help: :p.

Nee in feite niet bepaald, kan evengoed zijn dat ik daar morgen helemaal alleen sta.

_DKsissor_

Legacy Member
ai das minder , kzou toc hzeker een tent meepakke , dan kunde u nog ergens neerplante als ge een ohtel nie binnemoogt fzo :( of het hotel uw ouders late belle als ge daar gaat inchecke zodat ge 'toestemming' hebt en dan mag dat volgnes mij zeker:)

GroovyBeatsss

Legacy Member
the_fox zei:
nachtjen door en eersten trein pakken :p
Lijkt me imo nog de beste optie ;)

Treinen beginnen zowiezo vroeg te rijden dus... Ahja mss in de grote ketens dat ge geen kamer kunt krijgen, maar in de kleinere hotels gaan ze hier geen probleem van maken denk ik zo...

josuwa

Legacy Member
Ja zo heb ik rond 6 uur de trein vanuit hier naar Gent genome me wa kamerade om naar die GamePower Expo te gaan :D

maxdevis

Legacy Member
ga gewoon naar de jeugdherberg, vlak aan het gravensteen.
of kijk op use-it.be voor meer info, ik dacht dat die een back n breakfastdatabank hadden

[TFT]Poky

Legacy Member
nachtje door is imo ok beste oplossing, heb ik al genoeg gedaan. Of u gewoon int station zetten en daar half slapen/rusten al wachtend op volgende trein/bus.

^MystiQ

Legacy Member
the_fox zei:
nachtjen door en eersten trein pakken :p

Op ne weekavond zoals dinsdag ? Wat een dom antwoord :)

Threadstarter, ge kunt altijd naar aalst gaan é morgen, daar zal nog altijd party party zijn maarja, natuurlijk wel compleet marginaal. Twas van deze nacht al zo erg :p

En anders ja, kweet niet wa ge kunt doen ze. Zorgen da ge uwen trein nie mist ? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan