Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op reis smeer ik me dan ook in met de hoogste factor (ergens rond de 40) die ik kan vinden. Als ik wat geluk heb krijg ik wel een lichtbruin tintje maar echt bruin zal ik nooit worden. Een collega van me die hoeft maar een paar weken ergens in de zon liggen en je zou bijna denken dat het een vreemdeling is omdat die zo bruin ziet.wow, van mij ist toch nog zo erg nie...Dark_MewTwo zei:Ik kan erover meepraten want ik ben ook roodharig en mijn vel is gewoon wit. Als ik nog maar een kwartiertje buiten loop zonder hoed op ofzo dan is mijn gezicht compleet rood verbrandt.

Ik geloof dat ik ooit op school eens geleerd heb dat er verschillende huidtypes bestaan, die gerangschikt kunnen worden volgens de gemakkelijkheidsgraad van bruin worden (en daarbij stond ook de beschermingsfactor die ge moest gebruiken bij zonnecrèmes). Ros/rood haar, witte huid en vaak sproeten op het gezicht is het type dat eigenlijk niét bruin kan worden, of ge moet al goed uw best gedaan hebben. Ge zult altijd rood worden, helaas. Misschien als ge in een warm land gaat wonen, dat de zoveelste generatie afkomstig van u uiteindelijk wel bruin zal kunnen worden (vooropgesteld dat ze altijd trouwen met een partner van hetzelfde huidtype als zij).democracy02 zei:ik ben aan rust toedus ik zou graag eens voor een paar maanden (jaar?) in spanje... zuidfrankrijk of portugal gaan leven
.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~.
maar 'k heb nogal rost haar en wit vel dus ben ik vlug verbrand.
als ik zo elke dag mezelf insmeer met zonnecrème zal dit mij dan voldoende beschermen?
en zal ik nie na een tijdje tegen de zon kunnen zonder zonnecrème omdat mijn huid zich aanpast?
want al die zonnecrème zal een dure en vooral "smerige" bedoening worden vrees ik
.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~.
bovendien bestaan er misschien natuurlijkere en goedkopere oplossingen dan zonnecrème.... iemand?
), tenzij ik eerst eens goed verbrand en daarna nog in de vlakke zon blijf lopen, dan word ik wel direct bruin. Dat heb ik één keer meegemaakt op mijn rug (in slaap gevallen op het strand ...), maar ik zweer u, dat nooit meer. Ik kon niet meer op mijn rug liggen van de pijn.
Zelfs na een halfuur in de zon ziet ge al het verschil bij hem. Toch heeft hij bruinblond haar en blauwe ogen.democracy02 zei:wow, van mij ist toch nog zo erg nie...
van mij na uurtje ofzo pas een beetje verbrand in felle zon.
k'mag nog van geluk spreken dus![]()
cura zei:ik meen me toch te herinneren dat je vroeger int middelbaar vrij tot zeer bleek was![]()






Stomme zon op de zee 
(maar zelfs dan....), en uw huid bedekken (helpt het hardste imo
). (Linnen is altijd koel, gewoon een lange linnen broek en hemd dragen en er is bijna geen probleem meer
)
, geen problemen met de rest van m'n lijf
)Arifiene zei:int lager wask altijd vrij bruin, int middelbaar ging ik nauwelijks naart strand of in de zon, da waren men rebellie-jaren, ik droeg een lange broek met 33 °![]()
wat ik nogal raar vind, maar ik mijd meestal de zon toch, hate it >_>Ali_ zei:Ik verbrand nooit, geen idee hoe da zou komen
![]()

LessThanJake zei:nooit kan ni toch ni? heb noord en middenafrikaanse vrienden die als ze nen helen dag in de zon willen lopen, ze ook hun vel is moeten insmeren ze. om uitdroging tegen te gaan, ma komt wel wa overeen me verbranden dan zeker?
heb zelf ook een stevige huid, dus ik verbrand moeilijk en bruin heel gemakkelijk. handig.![]()


) en verbrandt ook nooit, wordt gewoon bruin.
al mijn lieve vriendjes zage rood en hadden pijn en ik liep er rustig rond in een t-shirt zonder mouwen met zonnebril op, heerlijk genoten van die dag 
Phil zei:Ik heb blond haar, blauwe ogen


Math'ke zei:Ik heb hetzelfde als u maar geen last van uw opgenoemde fenomenen
In tegendeel, ik word rap bruin en ik ben graag bruin![]()
unsure
, dan ben je altijd bruin! 
Ali_ zei:Spijtig dat je geen allochtoon bentunsure
, dan ben je altijd bruin!
![]()

.