democracy02
Legacy Member
ik ben aan rust toe
dus ik zou graag eens voor een paar maanden (jaar?) in spanje... zuidfrankrijk of portugal gaan leven
.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~.
maar 'k heb nogal rost haar en wit vel dus ben ik vlug verbrand.
als ik zo elke dag mezelf insmeer met zonnecrème zal dit mij dan voldoende beschermen?
en zal ik nie na een tijdje tegen de zon kunnen zonder zonnecrème omdat mijn huid zich aanpast?
want al die zonnecrème zal een dure en vooral "smerige" bedoening worden vrees ik
.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~.
bovendien bestaan er misschien natuurlijkere en goedkopere oplossingen dan zonnecrème.... iemand?
dus ik zou graag eens voor een paar maanden (jaar?) in spanje... zuidfrankrijk of portugal gaan leven.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~.
maar 'k heb nogal rost haar en wit vel dus ben ik vlug verbrand.
als ik zo elke dag mezelf insmeer met zonnecrème zal dit mij dan voldoende beschermen?
en zal ik nie na een tijdje tegen de zon kunnen zonder zonnecrème omdat mijn huid zich aanpast?
want al die zonnecrème zal een dure en vooral "smerige" bedoening worden vrees ik

.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~-.-~*~.
bovendien bestaan er misschien natuurlijkere en goedkopere oplossingen dan zonnecrème.... iemand?




En die meende dat nog ook.