Archief - Mannen en bloemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat denk jij over bloemen als cadeau voor een man


  • Totaal aantal stemmers
    284
  • Opiniepeiling gesloten.

Alola

Legacy Member
Ik ben een vrouw en zou zelf ook nooit (snij)bloemen willen... een cactus of iets anders dat ik niet meteen dood zou krijgen tot daar maar snijbloemen vind ik ook zonde. Geef mij inderdaad maar iets nuttigs, snijbloemen zijn zoooo zielig: dag 1 mooi dag 2 verlepterig dag 3 goed voor de vuilnisbak... Not my idea of something beautiful!

Babs

Legacy Member
Mn vriend zou het gebaar wel apprecieren, maar hij zou idd ff zn wenkbrauwen optrekken van "Wa geeft ze mij hier nu?"

Kdenk nie dat de meeste mannen het een goed cadeau vinden. Das iets typisch vrouwelijk :p

russian

Legacy Member
Ik zou de bloemen onmiddellijk in de vuilbak werpen. Enkel last om te onderhouden; neen, mannen denken dan toch (over het algemeen) praktischer dan vrouwen :p.

JackM

Legacy Member
ik vind bloemen mooi om in een huis te zetten, dus ik zou zeker nie klagen mochten ze mij bloemen geven bij een gelegenheid :)
wel nog nooit bloemen gehad.

[TFT]Poky

Legacy Member
direct in vuilbak smijten getuigt ook maar van weinig respect hoor.

En onderhoud? Das gewoon een vaas pakken en er water in doen :)

Pilatus

Legacy Member
ja apprecieren, je zal altijd wel dank u zeggen enzo, anders zou het wel grof zijn natuurlijk
voor mij liever iets anders hoor

Terrorist_Hell

Legacy Member
'k Zou ze gwn in 'n vaas zetten, en weggooien wanneer ze verwelken. Er is 'n groot verschil tussen bloemen krijgen en 'n nieuwe iPod. Bloemen fleuren het huis op, geven 'n aangenamere geur tov die parfums die ge in 't stopcontact moet steken etc. maar hebben weinig tot geen gebruiksnut, tenzij je therapieën enzo gaat benadrukken. Mensen verwarren nogal echte cadeaus en iets als bloemen/kaarsen/etc. Er wordt er ook zelden tot nooit benadrukt dat het expliciet voor jou is, maar velen denken nogal rap: 'Ola, iemand geeft mij hier bloemen als cadeau...' Fout dus.

Heeft niks met metroseksualiteit te maken, wat kan mij 't schelen als ik bloemen van 'n man of vrouw krijg, 't beste is dat ik er geen moet kopen. Dat kost nogal geld tegenwoordig (tenzij ge natuurlijk 'n mooi bloemenlandschap in de buurt hebt).

Bubbling Zombie

Legacy Member
zeker vermelden dat je hulp bent gaan zoeken op een gamesforum: punten in de pocket.

Sir.Killalot

Legacy Member
Zo een boeketje snijbloemen moet ik nu ook niet direct hebben, enfin, van mijn part mogen ze het geven maar echt gelukkig gaan ze er me toch niet mee maken :p

Ze mogen dan bvb wel iets geven dat in de tuin kan geplant worden of dat lang meegaat ofzo.. :)

Het beste cadeau is altijd om als je bij iemand op bezoek gaat, een plant uit hun tuin te nemen en dan geven :') Ze gaan het mooi vinden (anders zouden ze het niet geplant hebben) en het is grappig :p

Tha_nOn

Legacy Member
kvind dat best kunnen, en kvind bloemen zoals terrorist_hell zegt, geen cadeau, kunt gij bij een cadeau geven maar bloemen zijn gewoon eens een lief gebaar \o/ (of voor idiote dagen die ge niet viert enal; geljk valentijn \o/)

(en dunno de bloemen hier blijven toch altijd langer dan nen dag goed:p)

Gentille

Legacy Member
Ik heb nog nooit bloemen gehad en wens dit ook zo te houden. Ik zou het maar vreemd vinden moest ik bloemen krijgen. Ik zou denken dat degene die ze mee geeft verkeerde gedachten over me heeft :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik vind het kunnen. Maar ik zou zelf een man eerder een plant geven ipv een bloem.
Ik zou zelf ook liever een plant krijgen :p

Decay

Legacy Member
ik zou graag bloemen krijgen :) Kheb eens bloemen gekregen van mijn ma en in mijn kamer gezet. Mijn kamer was direct veel aangenamer om in te zitten omdat er iets groen (leven) en een lekkere geur was toen. Ja, bloemen weet ik wel te apprecieren maar spijtig genoeg durft niemand da aan mij geven omdat ik een man ben :(

no_way2go

Legacy Member
GenesisX zei:
Wat ben ik nu met bloemen? Na een paar dagen is da toch al rot en ge moogt er dan nog een vuilzak aan verspillen ook -om eens van de kwestie zelf af te wijken. Moet ik dus niet hebben en ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er blij mee zou zijn. Ik geef ze liever zelf :).


²

message to short blabla

deyoeri

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Voila se, ne soldeerbout, een boormachien, ne verlangkabel, ne multikabel, etc... daar zal'k al veel contenter mee zijn :D

Fles wijn, bak trappist... :unsure:


Moest ik bloemen krijgen, zouden ze snel op de composthoop liggen denk ik. Niet dat ik de gever niet zou bedanken of de huid volschelden omdat ik 'ne vent' ben, maar wtf ben ik met bloemen...? Enige bloemen die ik "mooi" vind zijn klaprozen en die heb'k nog niet vaak in een boeketje gezien.

Corrupt^

Legacy Member
ByTEsPaWn zei:
Ik denk dat mannen over het algemeen liever een functioneler cadeau krijgen dan bloemen. Dat is waarschijnlijk zelfs genetisch te verklaren.

Bloemen zijn ook functioneel... compost anyone?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan