'k Zou ze gwn in 'n vaas zetten, en weggooien wanneer ze verwelken. Er is 'n groot verschil tussen bloemen krijgen en 'n nieuwe iPod. Bloemen fleuren het huis op, geven 'n aangenamere geur tov die parfums die ge in 't stopcontact moet steken etc. maar hebben weinig tot geen gebruiksnut, tenzij je therapieën enzo gaat benadrukken. Mensen verwarren nogal echte cadeaus en iets als bloemen/kaarsen/etc. Er wordt er ook zelden tot nooit benadrukt dat het expliciet voor jou is, maar velen denken nogal rap: 'Ola, iemand geeft mij hier bloemen als cadeau...' Fout dus.
Heeft niks met metroseksualiteit te maken, wat kan mij 't schelen als ik bloemen van 'n man of vrouw krijg, 't beste is dat ik er geen moet kopen. Dat kost nogal geld tegenwoordig (tenzij ge natuurlijk 'n mooi bloemenlandschap in de buurt hebt).