Archief - Mannen en bloemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat denk jij over bloemen als cadeau voor een man


  • Totaal aantal stemmers
    284
  • Opiniepeiling gesloten.

=(X)=RaVen=

Legacy Member
Ik heb op het werk een kleine discussie met een vrouwelijke collega over het geven van bloemen aan mannen.
Ik vind dat het geen cadeau voor mannen is, zij zegt dat mannen dit echt wel weten te appreciëren, wat vinden jullie?

Gavin

Legacy Member
Ik moet hoebepaald geen bloemen hebben.

Vettige metroseksuele verkoopstruccen tegenwoordig.

bloodoo

Legacy Member
iets geven aan iemand is mooi,en of het nu boemen,een briertje,of een kurkentrekker is.Ik zelf zou er content mee zijn en het mag gelijk wat zijn.maar per defenitie vind ik ze beter passen bij meisjes,vrouwen

boogje

Legacy Member
Als ze goed ruiken zou ik ze wel ergens zetten in de living.

Maar eigenlijk: /care (derde optie)

Rivers

Legacy Member
Ik ben een vrouw en ik zou nooit bloemen aan een man geven :unsure:

jan1978

Legacy Member
Nog nooit bloemen gehad en moet er ook geen hebben, inderdaad een beetje aan de nichterige kant om als man te ontvangen.

drieskeuh

Legacy Member
jan1978 zei:
Nog nooit bloemen gehad en moet er ook geen hebben, inderdaad een beetje aan de nichterige kant om als man te ontvangen.
²

Ik vind bloemen vaak zelfs niet mooi :unsure:

GenesisX

Legacy Member
Wat ben ik nu met bloemen? Na een paar dagen is da toch al rot en ge moogt er dan nog een vuilzak aan verspillen ook -om eens van de kwestie zelf af te wijken. Moet ik dus niet hebben en ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik er blij mee zou zijn. Ik geef ze liever zelf :).

ByTEsPaWn

Legacy Member
Ik denk dat mannen over het algemeen liever een functioneler cadeau krijgen dan bloemen. Dat is waarschijnlijk zelfs genetisch te verklaren.

ComputerVISTA

Legacy Member
ByTEsPaWn zei:
Ik denk dat mannen over het algemeen liever een functioneler cadeau krijgen dan bloemen. Dat is waarschijnlijk zelfs genetisch te verklaren.

Voila se, ne soldeerbout, een boormachien, ne verlangkabel, ne multikabel, etc... daar zal'k al veel contenter mee zijn :D

Jond3

Legacy Member
ByTEsPaWn zei:
Ik denk dat mannen over het algemeen liever een functioneler cadeau krijgen dan bloemen. Dat is waarschijnlijk zelfs genetisch te verklaren.

²nd , bloemen kunne me echt gene bal schelen, en da moet ge dan nog water geven ook

nTFs

Legacy Member
Mocht ik er ooit krijgen dan zal ik het direct duidelijk maken dat deze bloemen de eerste en laatste zijn die ik ooit wil ontvangen.

[TFT]Poky

Legacy Member
ik vind het ook niet het ideale cadeau, maar erg zou ik het niet vinden iig.
Tis het gebaar dat telt, ik heb ooit is bloemen van patient gekregen.
Kmoest ze van hem geven aan mijn vriendin of mama, kwas der content mee

maxdevis

Legacy Member
ik vind het wel leuk om bloemen te krijgen.
fijn om de living eens wat op te fleuren.
en het is iets dat je niet snel zelf koopt

Dirty_Col

Legacy Member
Virago zei:
Tis het gedacht dat telt he. Deel de vreugde!

Inderdaad, maar eigenlijk zou ik dat toch niet heel graag in ontvangst nemen. Eigenlijk zo'n cadeautjes uit liefde overt algemeen niet, ik doe dat zelf ook niet zo graag :)

Feignasse

Legacy Member
Een ideaal cadeau vind ik het niet, maar mocht het toch eens voorvallen dat je er krijgt, dan ga je de schenker (of hopelijk schenkster :p) toch ook niet zeggen dat hij/zij ze kan steken waar de zon niet schijnt? :unsure:

drieskeuh

Legacy Member
nee natuurlijk niet, maar ik zou het toch liever niet hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan