eniac
Legacy Member
mbman zei:Daarom volgende vraag: als je iets gaat kopen in de Makro, wat komt er op de factuur te staan ?
Een lijst met artikels, bij elk artikel ondermeer het aantal, het bedrag exlusief BTW en de BTW-code (1 staat voor 6 %, 7 staat voor 21%).
Onder de artikellijst staat dan gegroepeerd (1 lijntje per BTW-code): nettobedrag exlusief BTW voor elke BTW-groep, dan daarnaast het bedrag BTW dat daarop komt, en dan daarnaast het totaalbedrag (netto + btw bij).
En dan daar nog eens onder het uiteindelijke te betalen totaalbedrag, inclusief BTW dus.



daarom controleren in vestiging Eke aan de ingang of ge een kaart bijhebt... zoniet wordt u opgegeten