Tha_nOn
Legacy Member
chosen1 zei:woehoe hier thuis allebei voorzitter van meedere verenigingen
dan moet ik maar es wa kaarten gaan hale
*edit* wa is er zo interessant aan de makro?![]()
enorm groot, en mogelijkheid om veel in grote verpakkingen te kopen zeker?
die winkel is mij te groot, ik krijg daar toevallen van




"



Als iemand mijn Makro kaart gebruikt om daar iets te gaan kopen dan betaald die persoon daar BTW op. Als ik die goedereen dan niet als kost inbreng en de BTW niet probeer terug te trekken dan is er toch helemaal geen fraude.