Archief - Maansverduistering: NU!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Toevallig gezien, twas ruzie ofzo en die stonden da buiten uit te praten en ge kon het mooi zien :)
van half 11 tot pakweg 3u buiten gestaan :s kou...

ComputerVISTA

Legacy Member
Neer gekeken met m'n telescoop en van genoten!


Spijtig van de straat en kliniek verlichting maar hey heb het toch mooi van zeer dichtbij kunnen volgen :)

NSA.Rhinox

Legacy Member
Vandaag nacht van de duisternis? Dermee dat de straat zo donker was. :D Ni alle lampen waren uit, maar zo eentje wel, eentje ni, eentje wel, eentje ni.

azo dus (x = aan, o = uit)

o x o x o x o x o x o x o x o x o x o x o

en aan den overkant van't straat zijn er geen :p



Ik zag het toen ik me de hondjes ging wandelen. En vreemd genoeg hadden ze enorme schrik. Alsk nog maar *tikkie, jij bent em!* deed dan sprongen ze al nen halve meter opzij. Maar twas mooi om te zien, die duisternis en de maan en de sterren en de autostrade...

ComputerVISTA

Legacy Member
Heb ik u honden horen blaffen? En was dat u irri autoalarm? :sop:

NSA.Rhinox

Legacy Member
neen: mijn honden zijn jankbuzzes, geen keffers.
en mijn autoalarm is toch niet zo irri? :$

ComputerVISTA

Legacy Member
NSA.Rhinox zei:
neen: mijn honden zijn jankbuzzes, geen keffers.
en mijn autoalarm is toch niet zo irri? :$

Ging hier daarjuist aan't kliniek een half uur lang een of anderen honda zijn alarm af... :sop: en dan in koor nen hond of 2 mee...

Darks

Legacy Member
Het was nu niet echt wereldschokkend, maar toch mooi om te zien :)

Lijkt me nogal grappig als je weet dat zo'n verduistering komt/niet weet dat het bestaat. Ik zie al een hoop mensen freaken als de maan ineens rood ziet ;)

Brolpaq

Legacy Member
De maan die scheen nogal, gans onzen tuin verlicht, en mijn kamer ook. :o

Gentille

Legacy Member
Gisteren ook gezien weest eerst niet goed wat het was :D. Zeg ik tegen een maat van mij: is dat nu de maan? Omdat die zo een vreemde kleuren had :p. Mijne maat was er ook niet van overtuigd dat het de maan was :D. Zaten we daar al elke mogelijke theorie te verzinnen en dan het nieuws van 12 uur in de auto: de maansverduistering voltrekt zich :rofl:, daar gingen onze theorieën :p. Het was wel een mooi spektakel, de kleuren die maan kreeg door de atmosfeer

enjuu

Legacy Member
gister gezien toen k terug kwam van een avondje stappe. dacht dat het aan de alcohol lag :D

Boukreev

Legacy Member
zen gaan zien int stad. stonde telescope, kon et mooi zien. keb ook naar saturnus gekeke die je echt goe zag en 1 van zen mane titan en achteraf goe gaan drinke :). was leuk avondje, tmeisje achter de telescoop was trouwes best lekker :p

shiftyke

Legacy Member
Damm kheb slechts het laatste stukje gezien van de verduistering jammer :(

omfg

Legacy Member
enjuu zei:
gister gezien toen k terug kwam van een avondje stappe. dacht dat het aan de alcohol lag :D
hehe, ik ook :)
kging naar buiten om te pissen (was 20c binnen), en kdacht, damn, die maan ziet er rood uit oO
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan