wlibaers
Legacy Member
Voor wie hier toevallig nog zit: NU het maximum van de maansverduistering, dus ga eens even naar buiten, ze ziet er mooi rood uit. Fantastisch met een verrekijker
http://www.astro.uu.nl/~sluys/Hemel/moon/lunareclipse_20070304.html
http://www.astro.uu.nl/~sluys/Hemel/moon/lunareclipse_20070304.html




