Archief - Louis Vitton-petjes fake?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
LexiC zei:
zeker van dat het een echte is? het lijkt me hoogstonwaarschijlijk dat louis vuitton hun gerief ten eerste al verkoopt op een luchthaven, dan nog in singapore en zo'n dingen worden sowieso quasi niet afgeprijsd, uitverkoop of niet.. ;p het kan natuurlijk wel ma het lijkt me toch ook niet zuiver op de graad.

100% zeker ja, er zijn btw héél veel luchthavens die luxegoederen zoals Louis Vuitton, Delvaux etc aanbieden (k heb wel al wat gereisd in men leven dus k heb er toch een redelijk idee van)

'dan nog in singapore' => mag ik u erop wijzen dat de douane daar zéér streng is ten opzichte van fake-goederen? Besides, een tassenwinkel die Delvaux, Nathan, Louis Vuitton, Prada en andere dure merken verkoopt zal wel geen fake verkopen eh

Zo'n dingen worden normaal inderdaad niet afgeprijsd, er moest een vleugel verbouwd worden => al die winkels moesten weg, de verbouwing ging iets van een jaar duren, dusjah...

graaT
besides, je kan dat heel eenvouding zien of het fake is of niet hoor (allé, ik toch, ik heb een zeer geoefend oog :p)
Voorbeelden? Echt leder, niet té soepel en niet té strak, de hele tas (de stikking dan) wordt met 1 draad gestikt, er mag geen voering aanwezig zijn, enkel de binnenkant van het leder, etc...

Avondland

Legacy Member
Arifiene zei:
Hm, niet al die zakjes zijn fake (ok, 98% wel).
Ik heb een echte :p (gekocht voor 120$ in een uitverkoop op de luchthaven in Singapore). Dezelfde kost iets van een €300 als je hem 'normaal' wil kopen (en nee da zou'k nooit doen :p), tis zo'n kleintje (10 op 20cm ongeveer).
ohja: en tis Louis VUitton

Het verbaast me dat mensen bereid zijn zoveel neer te tellen voor zoiets simpel. Nuja, 'to each his own', maar dat is toch niet aan mij besteed. 'k Heb schoenen van 49€ die ik nu al meer als een jaar draag en nog steeds geen slijtage. Prijs staat nooit in dezelfde lijn met kwaliteit, hoewel duurdere dingen meestal (!) kwalitatiever zijn dan goedkopere dingen. Maar ik denk persoonlijk dat je meer geld spaart door geen van de twee te kiezen. Enerzijds om snelle slijtage te voorkomen en anderzijds om geen "blauwtje" (blauw betalen voor rommel) te lopen met zo'n duur stuk.

SIO

Legacy Member
bestaat da nu nog ni? :p

ikzelf heb niks tegen iemand die iets van (deftige, non-margi) merkkledij draagt, doe het ook vantijd, kvind het wel grappig als ze een gans ensembleke hebben maja, trek ik mij ook ni neig aan eigenlijk, keb betere dingen te doen

Kurobu

Legacy Member
iemand die een t-shirt draagt waarom american gigolo staat is daarom niet marginaal.
anders kan je, jezelf van iedereen met lang haar zeggen dat hij luizen heeft.

tegen een merk zijn of tegen een bepaalde groep mensen zijn, dat is dom zijn.
want dan haal je mensen uit hun eigenheid. en laat je de mensen rondom u de kans niet om zich zelf goed te voelen met wie en wat ze zijn.

zolang jezelf niet hoeft aan te trekken wat je niet graag ziet. kan je toch geen probleem maken om een merk ?

doe je dit wel. dan mag je u tong 10x rond draaien voor je iemand marginaal noemt.

Genius

Legacy Member
Ik stoor mij daar allemaal ni aan. Als ge da schoon vindt, draagt dat dan e. Maar zet het dan tegoei op en ni 15cm boven uw oren.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Avondland zei:
Het verbaast me dat mensen bereid zijn zoveel neer te tellen voor zoiets simpel. Nuja, 'to each his own', maar dat is toch niet aan mij besteed. 'k Heb schoenen van 49€ die ik nu al meer als een jaar draag en nog steeds geen slijtage. Prijs staat nooit in dezelfde lijn met kwaliteit, hoewel duurdere dingen meestal (!) kwalitatiever zijn dan goedkopere dingen. Maar ik denk persoonlijk dat je meer geld spaart door geen van de twee te kiezen. Enerzijds om snelle slijtage te voorkomen en anderzijds om geen "blauwtje" (blauw betalen voor rommel) te lopen met zo'n duur stuk.


awel, ik heb 2 zonnebrille van oakley die mij int totaal iets van een 300€ hebbe gekost (180€ en 120€ fzo)

ge betaalt hier ook veel merknaam ma ge hebt een design da AF is en geen enkel ander merk kan daar aan evenaren + zalige kwaliteit en comfort

die M frames zijn echt de beste zonnebrille ooit, zalig glas enz echt kheb die al 3j en nog geen moment spijt van gehad ^^

DGEN

Legacy Member
kheb een horloge van cartier (niet fake) :unsure:
over de prijs zal ik maar zwijgen :unsure:

televetforum

Legacy Member
Ik heb een stylo van Mont Blanc
over de prijs zal ik ook maar zwijgen :p
Maar die zal wel heel mijn leven meegaan :)

Arifiene

Legacy Member
Nja kijk, ik denk dat bepaalde van die luxegoederen voor veel mensen hier een 'one-time-thing' zijn die idd heel hun leven zal meegaan (of toch hopen dat het zo lang zal meegaan)...
Een folie'tje mag al eens nietwaar :p

MaXiMo

Legacy Member
'k heb er zelf nie echt iets op tegen da mensen fake dragen. Belachelijk vind ik het wel, als ge iets nie kunt kopen koop et dan nt en koop iets anders ipv de wanneB uit te hangen.

*trust*

Legacy Member
televetforum zei:
Ik heb een stylo van Mont Blanc
over de prijs zal ik ook maar zwijgen :p
Maar die zal wel heel mijn leven meegaan :)

best dat ge over die prijs zwijgt:D

dat zijn echt zotte bedragen :D


Over tlaatst nog ene in Wijnegem zien liggen, €1399:unsure:

MaXiMo

Legacy Member
*trust* zei:
best dat ge over die prijs zwijgt:D

dat zijn echt zotte bedragen :D


Over tlaatst nog ene in Wijnegem zien liggen, €1399:unsure:

Die zijn nie allemaal zo duur ze :P. Gebtr gerust al vanaf 200-300 euro. Is ng veel ma toch >€1399.

Massis

Legacy Member
GhO$T zei:
Ik zeg toch nergens dat je de echte moet kopen, tuurlijk zijn die dingen belachelijk duur voor iedereen met een normaal inkomen. Ik zeg gewoon dat het belachelijk is om met dat merk te willen rondlopen als je er niet voor kan/wil betalen...

dikke second!

Kakaku

Legacy Member
Luois Vitton :D komaan , 1000€ voor een tas :applause: met wat ben je bezig :) zelfs al heb je het geld daarvoor :x

ik snap da dus ni he. Me autos, ok, maar een TAS ??? lmao :rofl:

MaXiMo

Legacy Member
Kakaku zei:
Luois Vitton :D komaan , 1000€ voor een tas :applause: met wat ben je bezig :) zelfs al heb je het geld daarvoor :x

ik snap da dus ni he. Me autos, ok, maar een TAS ??? lmao :rofl:

Als je het geld hebt en/of geld over hebt, why not? Ge moet toch iets doen met u geld ;p.

Spliffsnatcher

Legacy Member
Bekijk is allemaal "the century of self"

Louis vuiton enz.. is gewoon onzin. Ferrari is dat niet.
Als je hierop een zinnig antwoord kan vinden dan snap je direkt wat ik met century of self bedoel

Avondland

Legacy Member
Uiteindelijk kopen mensen wat ze willen, tegen zo'n millionairefair heb ik principieel niets op tegen maar dat het decadent is staat buiten kijf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan