Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(gekocht voor 120$ in een uitverkoop op de luchthaven in Singapore). Dezelfde kost iets van een €300 als je hem 'normaal' wil kopen (en nee da zou'k nooit doen
), tis zo'n kleintje (10 op 20cm ongeveer).gentille zei:echt of namaak wat maakt het uit, imo niet veel
Toxic! zei:toch geen kwaliteitsverschil van zoveel geld, ge betaalt voor de naam als ge zoiets koopt.
blijft natuurlijk wel belachelijk om zoiets fake te kopen... maar ik kan er ook ni helemaal bij om het echte te kopen... maar ik geef dan weer geld uit aan andere dingen (gitaar bv)
)Arifiene zei:ik zeg niet dat het kwaliteitsverschil ZO veel geld moet kosten eh, ik zeg gwn dat er duidelijk wel 1 is
mijns inziens kunnen ze die tassen voor 250 euro ook wel verkopen, ipv 1000
maar dan ga je die 'exclusiviteit' niet meer hebben, waar de meesten ook wel voor betalen (en kom niet af van 'das ni exclusief want iedereen heeft ne fake' => de meest succesvolle en gegeerde/exclusieve merken worden gekopieerd)

Arifiene zei:Ik heb een echte(gekocht voor 120$ in een uitverkoop op de luchthaven in Singapore)
Arifiene zei:kwaliteit duh
ComputerVISTA zei:Dat is het net, voor velen maakt enkel het al dan niet fake logo meer uit dan de kwaliteit.
behalve dat het extreem belachelijk is om te lopen opvallen met uw fake gerief dat van even goei kwaliteit is als een pruts van 5euro uit den zeeman...gentille zei:echt of namaak wat maakt het uit, imo niet veel
als gij zoveel wilt neerleggen voor een echte.. doe maar danGhO$T zei:behalve dat het extreem belachelijk is om te lopen opvallen met uw fake gerief dat van even goei kwaliteit is als een pruts van 5euro uit den zeeman...

Ik zeg toch nergens dat je de echte moet kopen, tuurlijk zijn die dingen belachelijk duur voor iedereen met een normaal inkomen. Ik zeg gewoon dat het belachelijk is om met dat merk te willen rondlopen als je er niet voor kan/wil betalen...fraCk zei:als gij zoveel wilt neerleggen voor een echte.. doe maar dan
die zijn belachelijk duur


LexiC zei:zeker van dat het een echte is? het lijkt me hoogstonwaarschijlijk dat louis vuitton hun gerief ten eerste al verkoopt op een luchthaven, dan nog in singapore en zo'n dingen worden sowieso quasi niet afgeprijsd, uitverkoop of niet.. ;p het kan natuurlijk wel ma het lijkt me toch ook niet zuiver op de graad.