Draag die kleren gewoon niet als je er geen mag dragen.
Je hebt een contract getekend waarin (dat denk ik toch) uw school de mogelijkheid heeft u die regels op te leggen.
Het is het einde van de wereld niet eh, en als het dat toch is verander van school, zo simpel is het.
Bij ons mochten de meisjes bijvoorbeeld geen dingen dragen die te veel bloot toonden.
Ik heb mij gewoon neergelegd bij dat besluit, hoe moeilijk het ook was. (ik ben namelijk een jongen met een goed oog voor korte rokjes en diepe décolletés

) - zo hebben ze ook eens "klakskes" verboden in mijn vorige school omdat er altijd ruzie was tussen die gasten en de rest van de school.