Archief - Lonsdale

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D-1337

Legacy Member
Sinds maandag mag ik op school geen Lonsdale kleren meer dragen.
We zijn met een stuk of 20 die dat dragen en het is sinds maandag verboden , anders krijg je een mooi gesprekje met de directeur.
De redens waren dat sommige het droegen voor racisme en bendevorming.
Nu is mijn vraag : mag ik niet kiezen wat ik draag op school zolang het degelijk blijft ? er staat niks van die kleren in de regels en ze kwetsen niet of whatsoever.

Grtz

Avondland

Legacy Member
Wat is dat nu voor onzin? Laat mensen toch dragen wat ze willen? Londsdale is tegenwoordig zo links als het maar zijn kan, kijk maar eens op de website. Uw directeur is op z'n minst onwetend.

Draag als protest kledij van Thor Steinar ... :p

D-1337

Legacy Member
Niemand is eigenlijk van plan om toe te geven aan die eisen.
Gaan er een paar pitbull germany aan doen maandag maar das beke belachelijk imo.

Tsommy

Legacy Member
lonsdale wil juist af van dat extreem rechtse imago. Maar de meeste die nu lonsdale drage zijn toch zwabbers of jumperkes :)
Gabber is al lang gedaan.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Die belachelijke kledingcodes toch. Op mijn oude school mag je geen hardcore jasjes aandoen omdat er racistische elementen in hardcore zitten :ironic:

Avondland

Legacy Member
captain asshole zei:
Die belachelijke kledingcodes toch. Op mijn oude school mag je geen hardcore jasjes aandoen omdat er racistische elementen in hardcore zitten :ironic:
:lol:

Valt toch moeilijk serieus te nemen? Nuja, veel mensen denken dat de meeste racisten in dat genre zitten wat overigens belachelijk is. Een van de vele cliché's die veel te hardnekkig zijn en tevens moeilijk weg te krijgen.

killgore

Legacy Member
Who cares?

Doe u gabber-pulls dan aan als ge thuiskomt eh :p. (niet te serieus opnemen aub)

Bij ons op school mocht ge geen lang haar hebben, moesten meiskes altijd mouwkes hebben, ...

Belachelijk, ma schik er u naar, tis nie da u wereld gaat ineen storten eh.

128MB

Legacy Member
Wat is er daar nu mis mee?

Ik ken er veel met zo'n kleren aan maar da zijn echt fijn mensen.

ClayDavis

Legacy Member
ik zou proberen om zwaar (regelementair) te protesteren, tenslotte is dat je recht van vrije meningsuiting

dat ze geen vuile taal etc. willen dat kan ik nog snappen maar eerst beginnen ze met Lonsdale en voor je het weet zit je in een uniform (ok, misschien wat overdreven maar systematisch verbieden ze ook over al roken...)

coap

Legacy Member
doe een koekoeksclan pak aan
en als ze dan zegge "omg nu ga je te ver"
zeg de " NU BEDEK IK MEN KLEREN EN IST NOG NI GOE"
en dan placeerde nen overwinning hak

denkimi

Legacy Member
D-1337 zei:
Sinds maandag mag ik op school geen Lonsdale kleren meer dragen.
We zijn met een stuk of 20 die dat dragen en het is sinds maandag verboden , anders krijg je een mooi gesprekje met de directeur.
De redens waren dat sommige het droegen voor racisme en bendevorming.
Nu is mijn vraag : mag ik niet kiezen wat ik draag op school zolang het degelijk blijft ? er staat niks van die kleren in de regels en ze kwetsen niet of whatsoever.

Grtz
plak zwart plakband over "lonsdale" en draag die kleren toch.

cooly

Legacy Member
Dan is mijn school toch zo slecht niet,enige wat niet mag zijn piercings bij jongens.

Insomnia187

Legacy Member
lol, lonsdale weer zo'n typisch marginaal merk

edit: naar school gaan is een gift, geen plicht
als het u niet aanstaat, er bestaan nog andere scholen

cool_boy_ke

Legacy Member
Wat is dat voor bullshit ? Als je nog niet eens mag dragen wat je wilt :s
Als ik jou was zou ik klacht gaan indienen, en eens serieus praten met die directeur !

Darkness

Legacy Member
ga naar dat mooi gesprekje met de directeur en wrijf hem onder zijn neus hoe het zit met lonsdale, dan is het toch gedaan?

blacky

Legacy Member
vorig jaar bij ons op school zat skinhead bij me in de klas hij moest naar de directeur. Hij mocht geen legerbroek meer aan doen omdat het rechtse vertoningen zou hebben :s

LeSec

Legacy Member
coap zei:
doe een koekoeksclan pak aan
en als ze dan zegge "omg nu ga je te ver"
zeg de " NU BEDEK IK MEN KLEREN EN IST NOG NI GOE"
en dan placeerde nen overwinning hak

KOEKKOEKSclan?

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :rofl:

Rider

Legacy Member
Pfff da gaat er zo los over.

Ik weet wel welke connotatie aan da merk hangt, mr komaan.
't is ni da ge met een wit laken over uwe kop naar 't school komt, of met een shirtje van white power.

Als ze zo beginnen, kunnen ze wellicht voor 50% van uw schoolpopulatie wel een argument verzinnen...
Ik scheer mijn hoofd graag. Aja ik zen ne skinhead, dus automatisch ne racist.

Ga naar da gesprek met uw directeur, en zegt hem dat em zijn pijlen wel richt op de racisten, maar enkel burgerdoelwitten raakt...
Zo'n totaal gebrek aan respect & verdraagzaamheid gaat er los over.
Misschien kan em ineens varkensvlees op den boterham verbieden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan