Archief - Linkerwijsvinger verloren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

m1dnight

Legacy Member
Zoals de topic zegt, ik ben dus mijn linker wijsvinger verlore zaterdag, door een dom ongeluk me een tafelzaag. Ik struikelde over mijne hond en ik wou er naast stappe enja..

Nu is mijn vraag zijn er mense die ook ooit moesten leren typen met 1 vinger minder? want ik zie er eerlijk gezegd tegenop, typen, gamen(is gwn zo..)..

grtz, m1D

EverlastingHate

Legacy Member
Konden ze dat er niet terug aannaaien?

Allé ja, wsl niet anders kwam je het niet vragen.

Rubmifer

Legacy Member
holy shit,da moe toch ook ff verschieten zijn als ge da voorhad,wa een freak accident :wtf: kzou eig wel es willen weten of da vree veel zeer doet,als da er zo plots af is (er is wss een verschil tussen bv langzaam eraf zagen en zoals jij het voorhad). En kon het er niemeer aangezet worden?

VinceFeet

Legacy Member
Wow, dat is wel verschieten man. 'Sterkte' zou ik zo zeggen maar je pakt het precies vrij goed op. En ik wil nu niet grof doen ofzo, maar één vinger minder gaat je weinig 'ongemak' opleveren denk ik. Dat typen en gamen zal gewoon wat 'aanpassen' zijn maar van zodra je dat onder de knie hebt gaat dat volgens mij even vlot gaan als met tien vingers.

GroovyBeatsss

Legacy Member
Onze leraar van hout zei dat ge dat de eerste seconden niet voelt, wegens het toerental van de zaag is da tijdelijk verdoofd

Klopt dit?

vyeate

Legacy Member
Ouwch :x voor mij is het verliezen van een orgaan of lichaamsdeel toch wel het ergste wat mij zou kunnen overkomen. My condolences:(

m1dnight

Legacy Member
doorda het zo een grote zaag was is er een deel van mijn vinger "zagemeel" geworde, en da voelde toen op het moment ni pijnlijk, gelijk da ge is krabt as ge jeuk hebt eignlk, khad het pas door toen ik mijne volgende balk wou neme om in stukke te zage, toenek em ni kon vasthoudeen hij viel dachtek "wtf wrm valt die uit mn hande" en toen zagk het, bn zoals een kiek zonder kop hysterisch beginne rondlope in huis want kwas alleen thuis :/ "pa mijne vinger is er af" "ja iik kom af (vol ongeloof)" "jama hij is der echt gans af eh!!!"


geen andere mense me ne vinger minder?

VinceFeet

Legacy Member
rubmifer zei:
haha,moest toch lachen :lol:

Die mop op zich is misschien grappig maar denk alstublieft ook is aan de TS. Die gast is een vinger kwijt en jullie zitten daar meteen mopjes over te maken, érg plezant hoor.

Rubmifer

Legacy Member
m1dnight zei:
doorda het zo een grote zaag was is er een deel van mijn vinger "zagemeel" geworde, en da voelde toen op het moment ni pijnlijk, gelijk da ge is krabt as ge jeuk hebt eignlk, khad het pas door toen ik mijne volgende balk wou neme om in stukke te zage, toenek em ni kon vasthoudeen hij viel dachtek "wtf wrm valt die uit mn hande" en toen zagk het, bn zoals een kiek zonder kop hysterisch beginne rondlope in huis want kwas alleen thuis :/ "pa mijne vinger is er af" "ja iik kom af (vol ongeloof)" "jama hij is der echt gans af eh!!!"

:eek: das nog freakier,zo da eerst nie doorhebben da uw vinger eraf hebben :x mag mij nie inbeelden wa ik zou doen moestek plots zien da mijne vinger er niemeer aanhangt,hysterie alom wss ook

bulldog567

Legacy Member
da zal int begin zeker wenne zijn, het gevoel da hij er nog is enzo...
ma het is geen onoverkomelijke handicap he,
een kwestie van aanpassen zeker
nja ik heb gemakkelijk zegge natuurlijk :x
enfin sterkte zeker

Rubmifer

Legacy Member
VinceFeet zei:
Die mop op zich is misschien grappig maar denk alstublieft ook is aan de TS. Die gast is een vinger kwijt en jullie zitten daar meteen mopjes over te maken, érg plezant hoor.

ik lach niet met de situatie,ik lachte gewoon met het mopje :)
ik vind da ook beire erg ze,ik oop dat mij nooit overkomt

Time

Legacy Member
Ik weet nog dat deze user aan 1 hand niet al zijn vingers had. Ben vergeten hoe het precies was, maar het was bij hem wel aangeboren. Die account is wel al een jaar inactive dus mss moet je hem eens proberen te mailen.:)

Edit: ik herinner me nog een artikel in de krant van een man die in de bouw zat. Had tijdens het werken met een nagelschieter een dikke lange (10cm+) recht in zijn neusgat geschoten. Die boorde zich volledig in zijn kop en raakte zijn hersenen net niet. Hij heeft daar niks van gemerkt, alleen begon hij na een tijdje serieuze koppijn te krijgen.

vjcube

Legacy Member
m1dnight zei:
hij lag vrij ver weg... ma ik kan tege de mopjes ze, bn al wa gewoon ondertusse v, mn maten :)

euhm, kvind wel raar da je er zo "luchtig" over doet..
en over da gamen, ik denk da da kwestie van wennen en oefenen is, je vingers opnieuw trainen en je middelste vinger als wijsvinger gebruike zeker.
dus je bent linkshandig eigelijk?
en eigelijk, je bent gevallen me diene zaag, ma stopt die dan ni me draaie als ge daar ni meer opdrukt ofzo, zit daar geen veiligheid op ofzo? want ksnap ni goe oe het eigelijk is gebeurd

_DKsissor_

Legacy Member
fuck man da moet vies zijn.Als ik mij gewoon snij met een mes en dat bloedde stopt nie na 2 minuten benk al in paniek :$

VinceFeet

Legacy Member
rubmifer zei:
ik lach niet met de situatie,ik lachte gewoon met het mopje :)

TS kan er zelf mee lachen dus geen probleem, ik vond dat van die hond op zich ook wel grappig. :p

Ik mis geen vinger maar wel een teen (als dat een troost kan zijn :p ) en ik heb daar nu is 0,0 nul niks last van. In het begin is dat vreemd en beetje aanpassen maar nu weet ik niet beter. Ik doe nog steeds intensief aan sport en no problemo hoor. Alleen krijg je soms op het strand wel van die droge opmerkingen 'Hey zotten Barry, waar is uwen teen?' maar voor de rest. Natuurlijk moet ik wel niets vastnemen met m'n voeten en jij moet dat wel met je handen. Maar ik heb ooit een man op tv gezien zonder armen (en bijgevolg ook zonder handen dus) die alles kon wat wij ook konden. Dus die ene vinger meer of minder gaat de zaak niet maken. Ben je links -of rechtshandig? Pure gok: linkshandig?

Mr. SLASH

Legacy Member
mja , ex klasgenoot van mij eeft op school eens zijn 4 vingers afgezaagd ook aan zoiets gelijkaardigs , en die waren ook gedeeltelijk afgerukt door de grootte van de tanden op da zaagblad .

alle 4 zijn vingers zijn er weer aangezet , was denkik , vreed lange operatie als ik mij goe herinner .

nu , em kan die vingers wel nie meer gebruiken zoals op zijn andere hand , maar em kan toch schrijven met die hand , eigenlijk alles gewoon niet meer zo precies natuurlijk .

nuja , zijn vingers waren wel nog vrij intact , da vergroot zijn kans , plus ook het feit dat men direct reageerde en zo zijn vingers hebben kunnen "redden" .

ik denk dat ge da wel rap gaat gewoon zijn , maar in het begin is da gevoel toch fukking weird man , kmag er nie aandenken /

m1dnight

Legacy Member
vjcube zei:
euhm, kvind wel raar da je er zo "luchtig" over doet..


op weg nr spoed hadk zo van sjonge ik doe ook is iets, op spoed zelf geweend gelijk e klein kind voor een uurof 3, ma nu kank er mee lache, ik denk ook wel omda em nog goe ingepakt zit en ik nog geen last heb van die vinger, khb nu probleme gelijk iemand da zijn arm breekt, dus ik heb ng geen specifieke probleme, da komt nadien ng wel, dan zal mijn besef wel kome, vndg als ze da verband kwame ververse hadk ook wel ff "fuck tis écht zo" en ff gedaan me lache :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan