prutseke
Legacy Member
TheFallen zei:Dat valt volledig te nuanceren..
Als mensen liegen voor de redenen waarin ik zou liegen en in diezelfde mate, astemblieft, doe da zouk zo zeggen...
Sommigen mensen zijn te eerlijk in de mate dat het overgaat naar tactloos zijn, onbeschoft zijn, ronduit gemeen zijn, ...
Je moet niet altijd je gedacht zeggen.( En als iemand je een vraag stelt en je weigert te antwoorden gaan ze er automatisch vanuit dat het een negatief antwoord is. Dit kan dan zeer kwetsend overkomen, dus zou liegen een beter alternatief zijn.).
Je moet weten wanneer het kan en wanneer niet.
Oja, moest niemand meer liegen zou niemand te vertrouwen zijn. Want dan is geen enkel geheim meer veilig, denk daar maar eens over na.
Enja, de mens is over het algemeen niet te vertrouwen, je moet daar zeker voor oppassen![]()
ge moet et natuurlijk subtiel naar voor kunnen brengen de waarheid!
ge kunt natuurlijk zeggen dat het privé is! en een normaal persoon zou dit dan verstaan!
.