SMa
Legacy Member
Ik was daarnet men afbeeldingen aan het sorteren en kwam bij deze terecht:
foto van donkere aarde
Heeft dat een bepaalde oorzaak (planten, dieren, temperaturen...) dat de wateren tegen de polen donkerder zijn dan de rest?
Of gewoon fout op de foto?
foto van donkere aarde
Heeft dat een bepaalde oorzaak (planten, dieren, temperaturen...) dat de wateren tegen de polen donkerder zijn dan de rest?
Of gewoon fout op de foto?
Maar kdenk da het vooral me de diepte te make heeft.


