Archief - Leuke (winter)-activiteiten met partner topic !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*~Lientjeuhhh~*

Legacy Member
als er ooit nog eens sneeuw valt in België: naar de Ardennen rijden en gaan sleeën :D

DarkEminence

Legacy Member
op een berenvel in uw nakie voor de open haard zitten en de rest weet ge zelf wel

Exorikos

Legacy Member
Hetzelfde als in de zomer, maar veel hebben we nog niet aan onze winter gehad door onze studies. :) In februari wilt ze wrs toch weer gaan shoppen en ik heb ook wat kleren nodig, dus dat staat ook wel op het programma. Een massage wijs ik ook nooit af... ^^ Zij ook niet :( Ik ben er gewoon té goed in :sad:

S.conceiçao7

Legacy Member
ja kledij kopen is altijd wel aangenaam in de solden ja, en elkaar opgeilen tijdens het passen vind ik eig. ook wel tof ^^

nog andere activeiten? :p let's share!

ng

Legacy Member
Moest er sneeuw liggen, dan zou ik gaan wandelen.

Anders, tja filmpje kijken, iets gaan drinken (liefst iets warm)

S.conceiçao7

Legacy Member
*trust* zei:
wa kost da zoal zonne prive sauna? :p

een vriendin van me heeft het onlangs nog gedaan in oostende, kdacht 50 euro voor 3 uur zei ze !

best wel de moeite hoor, want er is nog een jacuzzi ook en stoombad ofzo van die dingen.... :niceone:

section_00

Legacy Member
-=ICDI=-WeAsEL zei:
lekker neuken...

² :)
keer op resto gaan
gaan shoppen
wandelingske doen
filmke zien
bad nemen/massagekuuroord
weekend aan zee/ardennen
extreme skinnydipping in zee, snachts
tot e kot in de nacht uitgaan
schaatsen, bowlen

GeHaWk

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
een vriendin van me heeft het onlangs nog gedaan in oostende, kdacht 50 euro voor 3 uur zei ze !

best wel de moeite hoor, want er is nog een jacuzzi ook en stoombad ofzo van die dingen.... :niceone:

enig idee waar ge da zo al kunt doen rond Leuven?

Mercikes

YellinD

Legacy Member
gehawk zei:
enig idee waar ge da zo al kunt doen rond Leuven?

Mercikes


in oud heverlee denk ik...
maar ik doe het liever op plaatsen waar ze u helemaal niet kennen. Ben dat in limburg ergens gaan doen, was wel duurder als 50 euro voor 3 uur hoor
was eerder 150 voor 2 :)

Suphafly

Legacy Member
voetmassage
da ga mjin partner nooit krijgen peisk :p
'k heb ook wel geen partner ma moet da nog vandaag de dag? :p

Jerryboy

Legacy Member
Suphafly zei:
voetmassage
da ga mjin partner nooit krijgen peisk :p
'k heb ook wel geen partner ma moet da nog vandaag de dag? :p

Pff da lukt ier ni.1 keer geprobeerd ma ze kan haar ni serieus houden, 't kietelt te hard :rofl:

elarto

Legacy Member
Da moet dan ook nie per se een voetmassage zijn he.
Masseer de rest, en whatever happens, happens :p

Shyheim

Legacy Member
héhé, sauna thuis hebben heerst wel :cool:


kben aant wachten dat hier sneeuwt, sneeuwspelen is cool :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan