Archief - Leuke (winter)-activiteiten met partner topic !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
hey,

ik vroeg me af, welke activiteiten je deed met je partner, om zoal de winter samen leuk door te komen :)

enfin ja, wij vooral: gaan eten, bioscoop, ijs schaatsen...
nja mss kunnen we elkaar tips geven, en zo ideeën opdoen ;)

:applause:

russian

Legacy Member
Een theekransje houden met elkaar :p. In alle ernst: samen iets gaan drinken. Zoiets verveelt toch nooit? Wat mensen bekijken e.d. Voor mij mag dat elke dag!

S.conceiçao7

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
winter? wanneer begint die tegenwoordig?

mjah :X ik bedoel gewoon zo van : kom nie af met "naart strand gaan, beach volley, samen zonnen etc." :p

gewoon dingen die je samen kunt doen, onafgezien van mooi weer ;)

Tha_nOn

Legacy Member
winkelen \o/ en niet zagen:p
of haar alleen laten winkelen en haar dan verwennen als ze thuiskomt \o/ iets warms voor drinken, voetmassageke, blablabla\o/

SweetEmmaRose

Legacy Member
warme sjokomelk gaan drinke, winkelen :)
op restaurant gaan




(maja da zijn dinge die ik ook in de zomer doe, alleen dan koude sjokomelk :D)

Akto

Legacy Member
solden doen, een beetje klagen over examens als ze er zijn, ergens eten (in Leuven is de Werf een aanrader -> buiten met de dekentjes), ook samen onder een deken bij de tv ofzo is gezellig, koekjes bakken, experimenteren met wierook in de slaapkamer (heeft meer in de winter dan in de zomer vind ik), sauna en bubbelbad enzo, minder zweterige seks hebben... als je er beiden klaar voor bent natuurlijk

Catscratch

Legacy Member
Meestal plannen we samen onze grote reis voor de zomer :)
Beiden zijn geen winterfans ;)

Brolpaq

Legacy Member
ontopic: gaan traine me de koersvlo (me de ploeg), cinema, bij mij thuis met vrienden en vriendinnen, café'ke, binnenzitten en niks nuttigs doen, werken

Babs

Legacy Member
Wij gaan vaak gaan zwemmen. Tis nat, tis leuk, tis sport, ge moet nie meer hebben :p

Ali_

Legacy Member
Waarschijnlijk gaan de meesten dit vreemd vinden, maar wat ik graag doe is gewoon gezellig gaan eten, lekkere wijn drinken en dan buiten wandelen in de kou en elkaar warm houden. Vind ik persoonlijk heel romantisch, maar tot nu heb ik niet veel vriendinnen gehad die dit apprecieerden:D

screaM^

Legacy Member
samen koken, en vervolgens samen onder een gezellig lichtje opeten met een fleske wijn

ElBramo

Legacy Member
Eens gaan zwemmen, wandelinkje maken, in de tuin werken, gaan winkelen, samen koken, samen gamen,...

$anka

Legacy Member
sphinkx zei:
dikke ²

Vooral prive sauna kan leuk zijn ;)

true, begin deze maand eentje gedaan. volgende maand nog is.

is gewoon zalig. in den jacuzi zitten met een glas champagne en wat exotisch fruit. hmmmmmm

w00tw00t

Legacy Member
Een goede sauna nemen (rond de 100 graden) en dan naar buiten lopen en een duik nemen in sneeuw. Dat is zooo zalig. Natuurlijk niet goed als ge zwak hart hebt :D
Mja winter, der is geen winter atm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan