Mcar
Legacy Member
108 kilo of zoiets, geen problemen. Ik ben een gezonde jongen :doc:Doom Dragon zei:en hoeveel weeg je? geen gewrichtsproblemen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
108 kilo of zoiets, geen problemen. Ik ben een gezonde jongen :doc:Doom Dragon zei:en hoeveel weeg je? geen gewrichtsproblemen?
Mcar zei:108 kilo of zoiets, geen problemen. Ik ben een gezonde jongen :doc:
Mcar zei:108 kilo of zoiets, geen problemen. Ik ben een gezonde jongen :doc:


Ja, euh kweenie, genoeg om aan de 1m80 te geraken zeker?Doom Dragon zei:dat kan..
groeihormonen? hoeveel moet je er hebben?![]()

Mcar zei:Waar is de keuze: groter dan 1.95 en 2.00 dan zou je pas verschieten. 2.08 hier.

Hier 174.6 cm.Doom Dragon zei:heb den indruk dat meeste meisjes maar aan (maximum) 1m70 geraken
bij de merendeel toch, nog niet veel meisjes tegengekomen die groter zijn dan mij, en ikzelf ben 1m74 (wat totaal niet groot is)

Ik wil bewust een man die groter is dan mij. M'n vriend is 1m78. Wederom gelukt!Doom Dragon zei:en hoe zit dat met die 'liefde enzo'
allee, ooit ergens gelezen dat dus, vrouwen (de meeste toch, 90% ofzo) onbewust, altijd zoekt naar iemand die groter is dan hen, meestal 5cm ofzo, of iets meer, weet nie precies
weet nie of dit waar is

cuda zei:1m88 , 73-74kg en 18 jaar
doel: 2meter met 90kg
ma ben al content als ik nog 7cm groei![]()
Mcar zei:Waar is de keuze: groter dan 1.95 en 2.00 dan zou je pas verschieten. 2.08 hier.
hahaha