Archief - Lengte poll

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oe groot zijde nu


  • Totaal aantal stemmers
    541
  • Opiniepeiling gesloten.

Rivers

Legacy Member
Doom Dragon zei:
serieus? O_O


heb den indruk dat meeste meisjes maar aan (maximum) 1m70 geraken
bij de merendeel toch, nog niet veel meisjes tegengekomen die groter zijn dan mij, en ikzelf ben 1m74 (wat totaal niet groot is)

en hoe zit dat met die 'liefde enzo'
allee, ooit ergens gelezen dat dus, vrouwen (de meeste toch, 90% ofzo) onbewust, altijd zoekt naar iemand die groter is dan hen, meestal 5cm ofzo, of iets meer, weet nie precies
weet nie of dit waar is

Zo klein ben ik toch niet, ik heb 5 vriendinnen die tussen 1m55 en 1m62 liggen. Ik bedoel dus dat ik niet echt een uitzondering ben :p binnen mijn vriendengroep dan. Mijn vriend is 1m67. Ik vind hem absoluut niet te klein ;). Heb nog geen enkel moment gedacht. Die lengte is trouwens veel aangenamer dan bij mijn vorige vriend die 1m85 was, om hem een kus te kunnen geven moest ik op mijn tenen staan en moest hij zich nog bukken..

Daarom snap ik ook niet wat die lui zitten te klagen dat ze maar (??) 1m80 zijn.

Karre

Legacy Member
Groter dan 1m70. Ik weet het niet precies maar aangezien ik vorig jaar 1m69 was en merk dat ik gegroeid ben zal ik er wel wat boven zitten :p. 1m71 - 1m72 denk ik ofzo. Ik zou nooit groter dan 2 meter willen worden en zal dat toch niet halen want ben 2meter, de reden? Dan mag je niet meer in achtbanen en moet een kut leven zijn volgens mij.

Bttw Doom Dragon, dat vrouwen zoeken naar iemand dat groter is dan hen kan wel kloppen in de meeste gevallen. Raar maar waar maar ik val altijd op vrouwen die wat kleiner zijn dan mij dusja.

killgore

Legacy Member
Rivers zei:
Zo klein ben ik toch niet, ik heb 5 vriendinnen die tussen 1m55 en 1m62 liggen. Ik bedoel dus dat ik niet echt een uitzondering ben :p binnen mijn vriendengroep dan. Mijn vriend is 1m67. Ik vind hem absoluut niet te klein ;). Heb nog geen enkel moment gedacht. Die lengte is trouwens veel aangenamer dan bij mijn vorige vriend die 1m85 was, om hem een kus te kunnen geven moest ik op mijn tenen staan en moest hij zich nog bukken..

Daarom snap ik ook niet wat die lui zitten te klagen dat ze maar (??) 1m80 zijn.

Ik heb de indruk dat doom_dragon 1M95 heeft gelezen ipv 1m59 :p.

Karre

Legacy Member
killgore zei:
Ik heb de indruk dat doom_dragon 1M95 heeft gelezen ipv 1m59 :p.

"heb den indruk dat meeste meisjes maar aan (maximum) 1m70 geraken"

Lees die zin eens goed. Komt van zijn post trouwens.

Anoniem05

Legacy Member
21 en groter dan 1.70, kan zijn dat het ondertussen net 1.75 is maar ben te lui :p

EternalSilence

Legacy Member
killgore zei:
Ik heb de indruk dat doom_dragon 1M95 heeft gelezen ipv 1m59 :p.

neen toch niet :p

ik zou ook graag zo een kleiner (volwassen(!!!)) meisje hebben dan ikzelf.
mijn moeder is groter dan mijn vader.. is wel grappig.. ma goed, scheelt nie zoveel, mijn pa is ook al een beke aant krimpen denk ik

killgore

Legacy Member
Careless zei:
"heb den indruk dat meeste meisjes maar aan (maximum) 1m70 geraken"

Lees die zin eens goed. Komt van zijn post trouwens.

Kon die ook anders interpreteren he, zoals ik dus deed.

t0tec

Legacy Member
16 jaar en ik ben 1m73 'k wil rond de 1m80 worden als het nog kan :p.

omfg

Legacy Member
1m66, 52 kilo
m'n vader is 1m65, moeder 1m62, dus ik zal niet veel meer groeien

DéWé

Legacy Member
Mixana zei:
16 jaar en ik ben 1m73 'k wil rond de 1m80 worden als het nog kan :p.

Ge groeit nog een paar jaar door e maar of er nog 7 centimeter ga bijkome weet ek nie... Veel succes! :p

Stichero

Legacy Member
volgens wikipedia zijn de menschen van de Dinarische alpen het grootst, dan pas de Nederlanders.
De statistieken van Belgie zijn wat moeilijker te vinden ^^ ma ik dacht dat de gemiddelde belgische man niet aan nen meter 80 gemiddeld kwam :unsure:

1m70 en 73 kg
In 2005, bij de laatste bevraging in het kader van de Eurobarometer, was de gemiddelde Belg 170,3 centimeter groot, tegenover 169,8 centimeter in 2002. Het gemiddelde gewicht bedroeg 72,7 kilogram, tegenover 71,9 kilogram drie jaar eerder.

Geslacht
Het verschil tussen de geslachten is tamelijk groot. Een Belgische man is gemiddeld 176,3 centimeter groot en weegt 79,1 kilogram. Een vrouw meet 164,5 centimeter en weegt 66,7 kilogram.

Nederland
In vergelijking met de rest van Europa staat België ongeveer in het midden. Het land met de grootste bevolking is Nederland, waar de gemiddelde lengte 181,2 centimeter bedraagt voor mannen en 168,3 centimeter voor vrouwen.

De Nederlandse vrouwen zijn ook de zwaarste van Europa, met 69,8 kilogram. De Nederlandse mannen worden op gewicht geklopt door de Luxemburgers, de Denen, de Slovenen en de Kroaten. Die laatste spannen de kroon met 84,2 kilogram.

effe dit gevonden :p
we zijn wel klein precies :sop:

Tha_nOn

Legacy Member
163 ofzo wat normaal gezien zo ongeveer het gemiddelde is van vrouwen

en @ kweetniwie, vrouwen zouden eerder vallen op iemand die 1.09 keer hun eigen lengte heeft
komt bij mij en mijn vriend ongeveer uit:p

Mcar

Legacy Member
Waar is de keuze: groter dan 1.95 en 2.00 dan zou je pas verschieten. 2.08 hier.

EternalSilence

Legacy Member
Tha_nOn zei:
163 ofzo wat normaal gezien zo ongeveer het gemiddelde is van vrouwen

en @ kweetniwie, vrouwen zouden eerder vallen op iemand die 1.09 keer hun eigen lengte heeft
komt bij mij en mijn vriend ongeveer uit:p

het was ik :unsure: :love:


Mcar zei:
Waar is de keuze: groter dan 1.95 en 2.00 dan zou je pas verschieten. 2.08 hier.

:eek:

=p
en hoeveel weeg je? geen gewrichtsproblemen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan