Archief - Leercontract

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kurobu

Legacy Member
hoe dan, kwil wel meer dan 2000 euro verdienen ze.

zeg maar wa ge er voor moet doen ;)
kga wel zeggen kan nie goe leren ;) dus unief en zo zit er niet in voor mij.

Dakantochnie

Legacy Member
Kurobu zei:
hoe dan, kwil wel meer dan 2000 euro verdienen ze.

zeg maar wa ge er voor moet doen ;)
kga wel zeggen kan nie goe leren ;) dus unief en zo zit er niet in voor mij.
Tja, als je niet wil leren dan kan je natuurlijk niet veel verdienen, dat spreekt voor zich (of je moest het één of ander bijzonder talent hebben).

Maar bv in de informaticasector, de media, als ingenieur, hoge piet bji een overheidsinstelling, enz... Die mensen verdienen allemaal veel meer hoor.
Eén van mijn ouders verdiende meer dan 20 jaar geleden al ongeveer €2000 toen hij begon, dus dat is in deze tijd zeker mogelijk.
Hier zit trouwens iemand die in de haven werkt en op z'n 20e al €2500 in de maand verdient.

Kurobu

Legacy Member
ik wil leren, maar kan het niet.
verder en dieper ga ik daar niet op in ;)

-RaZoR-

Legacy Member
mja de kogel is door de kerk

ik verander van school en doe men jaar over...

mja, ik ben al iemand die zen tong roerd als er iets te zeggen valt, en 1 bepaalde leerkracht op de school waar ik nu zit zou daar niet zo tevreden mee zijn.

Ze noemde me nl. een 'dom uilskuiken' in het bijzijn van men ma...

@ Quilombo

*rrrrrrr* ;wink; ;wink;

R€B€L

Legacy Member
ben nu 19, heb 3 jaar leercontract gedaan als schrijnwerker, heb nu vaste job bij men baas waar ik leercontract begonne ben+ goed loon( 1ste graad)

ik kan het u zeker aanraden :)

NotoriousP

Legacy Member
Kurobu zei:
hoe dan, kwil wel meer dan 2000 euro verdienen ze.

zeg maar wa ge er voor moet doen ;)
kga wel zeggen kan nie goe leren ;) dus unief en zo zit er niet in voor mij.
Zwart werken, meer zit er voor jou niet in als je niet wilt leren vrees ik...

|FuRiouS| zei:
In mijn familie zitten leerkrachten, verdient nu 2250€ netto, das dan wel met bijna 30 jaar anncieniteit en dus ook ongeveer het plafondbedrag. En je kan nu niet zggen dat leerkrachten de slechts bestaalde mensen zijn.
Als je in't begin van je werk'carriere' 1000€ netto verdeint dan moogde ni klagen, ik zou da in alle geval ni doen :)

Hangt allemaal van uw financiele toestand en diploma af. Een alleenstaande licensiaat zonder kinderen ten lasten heeft bijna 1500€ netto als 1ste vast aangenomen jaar. 2900€ vanaf zijn 25ste ancieniteit (vanaf 25 krijgde geen verhoging meer).

levid

Legacy Member
Kurobu zei:
hoe dan, kwil wel meer dan 2000 euro verdienen ze.

Ik wil niet onbeschoft overkomen ofzo maar:
Wtf zijt gij voor enen?!
ge wilt direct over de 2000 euro in de maand verdienen maar leren kunde niet? Met wa wilskracht komt ge verder dan ge denkt en ipv te liggen zeiken dat ge complexen om uw studies hebt zoude beter een richting gaan doen in bso e.d: Een loodgieter verdient zijn pré zeer goed.

Of hebt ge overgevoelige handen?

BuffaloKampioen

Legacy Member
Leerkrachten, wie wil er da nu worden! Mensen zonder ambitie! Wil je gans je leven hetzelfde doen, zelfde lessen, zelfde lollen iedere jaar go leerkracht! Als je geluk hebt en je maakt promotie mag je in derde graad lesgeven en als je veel geluk hebt kom je graadcoördinator en als je enorm veeeeeeeel geluk heb Directeur...

Wat haat ik ze :p

Kurobu

Legacy Member
levid zei:
Ik wil niet onbeschoft overkomen ofzo maar:
Wtf zijt gij voor enen?!
ge wilt direct over de 2000 euro in de maand verdienen maar leren kunde niet? Met wa wilskracht komt ge verder dan ge denkt en ipv te liggen zeiken dat ge complexen om uw studies hebt zoude beter een richting gaan doen in bso e.d: Een loodgieter verdient zijn pré zeer goed.

Of hebt ge overgevoelige handen?

ksta al van mijn 8 jaar ieder weekend op de markt ( zaterdag en zondag ) rommelmarkten , kdoe van mijn 14 jaar verhuis dienst int weekend.
en mijn vorige job was 65 u per week zonder over uuren.
dus geen over gevoelige handen.

en over studeren heb ik het over financieel gebied.
dat ik studies niet kan betalen, en mijn pa hier thuis ook niet.

levid

Legacy Member
Als ge vanaf uw 14j al verhuisdiensten doet int weekend, doe daar dan mee voort op professioneel gebied?
Ik kan mij moeilijk inbeelden da da slecht betaald wordt, tis hard werken maar een job gelijk een ander.

Waldorf

Legacy Member
dakantochnie zei:
Hier zit trouwens iemand die in de haven werkt en op z'n 20e al €2500 in de maand verdient.

Je moet dan ook wel rekening houden met de arbeidsomstandigheden. Als je op 70 meter in een straddle carrier werkt en regelmatig weekendwerk erbij doet, zal dat zeker kunnen. Anderzijds wil het wel eens gebeuren dat er iemand uit zo'n straddle carrier naar beneden tottert.

Een industriële reiniger zal bijvoorbeeld ook goed verdienen, maar 't is toch niet onmiddellijk een job die ik zou willben uitoefenen.

sir oinksalot

Legacy Member
Waldorf zei:
Een industriële reiniger zal bijvoorbeeld ook goed verdienen, maar 't is toch niet onmiddellijk een job die ik zou willben uitoefenen.
dit deed ik vroeger toen ik op school zat in de weekends altijd, makkelijk 150 euro op een dag (die meestal maar 6 uur duurde), welliswaar werd er niets afgehouden, maar zelfs dan nog, goed betaald inderdaad
ben nu vast aan het werk (zesde jaar kantoor afgemaakt, maar geen zevende gedaan en dus ook geen diploma, enkel getuigschrift) en verdien netto gemiddeld 1300 euro in de maand(magazijnwerk wat ik trouwens enorm plezant vind ook), waar ik al héél content mee ben voor iemand zonder diploma!

blacky

Legacy Member
Man waar denken jullie aan :s
bedragen van +1500€ tot 2000€ als beginnende ?
Dream on, this niemeer zo als vakantie werk he dan kunde da idd verdiene op een maand. Ma vast werk :s Het normaal netto bedrag van arbeiders licht tussen de 1200-1350€ als beginnende. Als je een A2 diploma hebt.
Voor mensen die 5 tot 8 jaar gestudeerd hebbe ok die zullen idd wel meer verdienen dan €1300 in de maand. Maar ze zullen zeker niet aan de €2000 komen als beginnende.
This zoals altijd hier he vraag hoeveel ze verdienen gooien ze er een extra 500€ er bij op. Vraag wat hun iq is, ai mijn accu is 108 laten we er wat bij doen :s Allemaal bs hier
Ik ga binne kort ook vast werk en zal al blij zijn als ik de €1300 haal :s Trouwens er zijn veel mensen die maar net aan de 1000€ geraken per maand.

ik spreek dan wel over 8/5 per week

NotoriousP

Legacy Member
Deejay_Neo zei:
Leerkrachten, wie wil er da nu worden! Mensen zonder ambitie! Wil je gans je leven hetzelfde doen, zelfde lessen, zelfde lollen iedere jaar go leerkracht! Als je geluk hebt en je maakt promotie mag je in derde graad lesgeven en als je veel geluk hebt kom je graadcoördinator en als je enorm veeeeeeeel geluk heb Directeur...

Wat haat ik ze :p

Een goei 4 maand vakantie :cool:

Ik word leerkracht wiskunde (licensiaat), loon zit best wel goed, en alleen eerste jaren zijn zwaar werken.

Kurobu zei:
en over studeren heb ik het over financieel gebied.
dat ik studies niet kan betalen, en mijn pa hier thuis ook niet.

Ge kunt intrestloze leningen krijgen om uw studies te betalen... ze geven u dan zoveel per jaar en na uw studies betaalt ge dat terug eens ge werk hebt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan