Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja, als je niet wil leren dan kan je natuurlijk niet veel verdienen, dat spreekt voor zich (of je moest het één of ander bijzonder talent hebben).Kurobu zei:hoe dan, kwil wel meer dan 2000 euro verdienen ze.
zeg maar wa ge er voor moet doen![]()
kga wel zeggen kan nie goe lerendus unief en zo zit er niet in voor mij.
Zwart werken, meer zit er voor jou niet in als je niet wilt leren vrees ik...Kurobu zei:hoe dan, kwil wel meer dan 2000 euro verdienen ze.
zeg maar wa ge er voor moet doen![]()
kga wel zeggen kan nie goe lerendus unief en zo zit er niet in voor mij.
|FuRiouS| zei:In mijn familie zitten leerkrachten, verdient nu 2250€ netto, das dan wel met bijna 30 jaar anncieniteit en dus ook ongeveer het plafondbedrag. En je kan nu niet zggen dat leerkrachten de slechts bestaalde mensen zijn.
Als je in't begin van je werk'carriere' 1000€ netto verdeint dan moogde ni klagen, ik zou da in alle geval ni doen![]()
Kurobu zei:hoe dan, kwil wel meer dan 2000 euro verdienen ze.

levid zei:Ik wil niet onbeschoft overkomen ofzo maar:
Wtf zijt gij voor enen?!
ge wilt direct over de 2000 euro in de maand verdienen maar leren kunde niet? Met wa wilskracht komt ge verder dan ge denkt en ipv te liggen zeiken dat ge complexen om uw studies hebt zoude beter een richting gaan doen in bso e.d: Een loodgieter verdient zijn pré zeer goed.
Of hebt ge overgevoelige handen?
dakantochnie zei:Hier zit trouwens iemand die in de haven werkt en op z'n 20e al €2500 in de maand verdient.
dit deed ik vroeger toen ik op school zat in de weekends altijd, makkelijk 150 euro op een dag (die meestal maar 6 uur duurde), welliswaar werd er niets afgehouden, maar zelfs dan nog, goed betaald inderdaadWaldorf zei:Een industriële reiniger zal bijvoorbeeld ook goed verdienen, maar 't is toch niet onmiddellijk een job die ik zou willben uitoefenen.
Het normaal netto bedrag van arbeiders licht tussen de 1200-1350€ als beginnende. Als je een A2 diploma hebt.
Allemaal bs hier
Trouwens er zijn veel mensen die maar net aan de 1000€ geraken per maand.Deejay_Neo zei:Leerkrachten, wie wil er da nu worden! Mensen zonder ambitie! Wil je gans je leven hetzelfde doen, zelfde lessen, zelfde lollen iedere jaar go leerkracht! Als je geluk hebt en je maakt promotie mag je in derde graad lesgeven en als je veel geluk hebt kom je graadcoördinator en als je enorm veeeeeeeel geluk heb Directeur...
Wat haat ik ze![]()
Kurobu zei:en over studeren heb ik het over financieel gebied.
dat ik studies niet kan betalen, en mijn pa hier thuis ook niet.