demon326
Legacy Member
Leprechaun3 zei:FUCK !
ik heb net gezien, dat ik ENKEL mijn "bestelnummer" heb gezet bij de omschrijving van de pc banking overschrijving! normaal bij de FAQ staat dat je ook je adres moet meegeven
da kunnen ze toch zien ffs, da wordt toch automatisch meegegeven bij de overschrijving zelf !
fuck zeg, als ik nu mijn order nummer ingeef op de site van large, zegt ie "nix gevonden "![]()
ik heb nethetzelfde gedaan eerste keer besteld maar als ik mijn bestel nummer ingeef op de site vind hij niets heb ook al betaald naar de rekenning in belgië zelf
ik hoop idd dat ik mijn adres niet erbij moet zetten
nuja ik hoop dat ik er snel iets van hoor
ps: sorry voor het bovenhaalen van een oude topic maar moet gwn weeten of ik iets fout gedaan heb

