Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volpetrolski zei:Weet er hier iemand waar ik van die Polizei T-shirts kan vinden? en hoe zit het juist als ge dat t-shirt aankrijgt en tis te groot of te klein?
nTFs zei:Dit komt van Large ivm iets ruilen :
Geen probleem, neem binnen 8 dagen telefonisch kontakt met ons op (bij produktiefouten binnen 24 uur). Wij laten het pakketje dan tegen het kleine bedrag van € 2.50 ophalen (niet mogelijk in België). Je kunt je bestelling ook gratis afgeven bij een Kiala Punt.
volpetrolski zei:thx. dat wordt dus naar de nederlandse grens bollen...

Man ik was zo cool 
:Ironhorn zei:alleen spijtig dat mijn tshirten en bloezen aant slijten zijn![]()
lttuvix zei:elke keer ik iets uit de large heb besteld heb ik er miserie van gehad, doosjes kapot of verkeerde leveringen. Nooit meer large dus =) (heb er rond de 20 cds bestelt in totaal en denk da er 1 of 2 fatsoenlijk aangekomen zijn)




) en daar krijg ik dan van de klantendienst te horen dat ik eerst die 2 t-shirts moet opsturen voor ik het juiste krijg
, ok, tis wel op hun kosten via kiala, ma serieus, kan ik nog eens 2 weken wachten op die topjes en ik zou ook 9,99€ moeten terug storten die zij ook verkeerdelijk hadden terug gestort 


hybrid zei:na een paar keer had ge het nog ni door ofwa da ge daar nimmer moest bestellen![]()

Rivers zei:Inderdaad, vooral bij dat gratis t-shirt dat je erbij krijgt als je boven een bedrag van €... aankoopt, na nog geen 2 weken waren de stiksels al helemaal los gekomen.
(en doe ze veel aan)
maarja, kan gebeurenlttuvix zei:ik bestelde altijd per 5-6
ene keer cd dooskes kapot, goe kan gebeuren
tweede keer weer hetzelfde, goed kan gebeuren
derde keer verkeerde cd's fuck that shit![]()
cd dooskes kapot daar kunnen zij meestal wel niks aan doen , en jewelcases kunt ge toch gewoon vervangen???