Archief - large

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

volpetrolski

Legacy Member
Weet er hier iemand waar ik van die Polizei T-shirts kan vinden? en hoe zit het juist als ge dat t-shirt aankrijgt en tis te groot of te klein?

nTFs

Legacy Member
volpetrolski zei:
Weet er hier iemand waar ik van die Polizei T-shirts kan vinden? en hoe zit het juist als ge dat t-shirt aankrijgt en tis te groot of te klein?

Dit komt van Large ivm iets ruilen :

Geen probleem, neem binnen 8 dagen telefonisch kontakt met ons op (bij produktiefouten binnen 24 uur). Wij laten het pakketje dan tegen het kleine bedrag van € 2.50 ophalen (niet mogelijk in België). Je kunt je bestelling ook gratis afgeven bij een Kiala Punt.

volpetrolski

Legacy Member
nTFs zei:
Dit komt van Large ivm iets ruilen :

Geen probleem, neem binnen 8 dagen telefonisch kontakt met ons op (bij produktiefouten binnen 24 uur). Wij laten het pakketje dan tegen het kleine bedrag van € 2.50 ophalen (niet mogelijk in België). Je kunt je bestelling ook gratis afgeven bij een Kiala Punt.

thx. dat wordt dus naar de nederlandse grens bollen...

S.conceiçao7

Legacy Member
ja, ik heb dus voor het eerst zelf iets besteld in de large,
heb via overschrijving op voorhand betaald.

nu, hoe lang duurt het, eer ik de dingen heb?
alles was op voorhand beschikbaar btw.


heb voor DE POST gekozen btw, wat als ik niet thuis ben?

Pred

Legacy Member
duurt wel efkes denk ik want volgens mij zijn ze daar niet altijd van de rapsten.
Als ge nie thuis zijt en het past niet in uw brievenbus dan kunnen ze verschillende dingen doen:
1) ze laten een briefke achter en dan kunt ge uw pakske opt postkantoor gaan halen
2) ze leggen het aan de voordeur
3) ze leggen het aan de achterdeur
4) ze gaan het bij de buren afgeven ( wel zelf nog niet meegemaakt)

S.conceiçao7

Legacy Member
btw, die .rolemodel. zag er me precies wel een toffe forumganger uit :woohoo:

toch leuk zo'n ouwe threads hé :p

Rivers

Legacy Member
Ik heb ook al 2 keer iets van large bestelt via internet, heel gemakkelijk. De eerste keer had zo'n anderhalve week geduurd, de tweede keer maar 6 dagen. Ik ben het gewoon gaan ophalen in het postkantoor ;) en daar gewoon betalen.

lttuvix

Legacy Member
elke keer ik iets uit de large heb besteld heb ik er miserie van gehad, doosjes kapot of verkeerde leveringen. Nooit meer large dus =) (heb er rond de 20 cds bestelt in totaal en denk da er 1 of 2 fatsoenlijk aangekomen zijn)

ironhorn

Legacy Member
ben dik tevreden over de large, zelfs toen ik dacht dat ik iets verkeerd had besteld (wat eigenlijk niet was :unsure: ), heb ik het pakje gewoon geweigerd op het kiala punt

daarna gewoon tegoei besteld :)

alleen spijtig dat mijn tshirten en bloezen aant slijten zijn :(

moehaa!

Legacy Member
Nooit geen problemen met de large hier. Bestel daar toch regelmatig mijn gerief. Alleen komt alles zo aan in een te grote doos:p
Ik had een tshirts en een wall-flag besteld en komt da aan in een doos da tot aan men knieen komt.

Rivers

Legacy Member
Ironhorn zei:
alleen spijtig dat mijn tshirten en bloezen aant slijten zijn :(

Inderdaad, vooral bij dat gratis t-shirt dat je erbij krijgt als je boven een bedrag van €... aankoopt, na nog geen 2 weken waren de stiksels al helemaal los gekomen.

hybrid

Legacy Member
lttuvix zei:
elke keer ik iets uit de large heb besteld heb ik er miserie van gehad, doosjes kapot of verkeerde leveringen. Nooit meer large dus =) (heb er rond de 20 cds bestelt in totaal en denk da er 1 of 2 fatsoenlijk aangekomen zijn)

na een paar keer had ge het nog ni door ofwa da ge daar nimmer moest bestellen :p

=CID=Drone

Legacy Member
paar weken ( pakt maar al 1.5 maand geleden ) 2 topjes besteld voor een vriendin, ongeveer 1,5 week ( verwerking betaling en het verzenden ) later komt dat op een donderdag in mijn kiala punt aan.

ik kan er pas de zaterdag die komt daarom ( wegens werken in de week ), eens thuisgekomen stel ik vast dat ze het verkeerde geleverd hebben :doh:


om het nog erger te maken, het is zelfs ni in de buurt van het geen ik besteld heb: ik heb de zending van ne hollander gekregen ( naam en adres staan op de factuur ), 1 of andere tshirt van DC shoes :wtf:


ik stuur dus die zaterdag nog een mail naar hun:


Geachte,

Vandaag ging ik om mijn zending in het kiala punt:

SPAR DE WACHTER Sint-Niklaas
driekoningenstraat 47/49
9100 Sint-Niklaas
ID: 533

Bij controle thuis van de goederen kom ik tot de vaststelling dat ik de goederen heb gekregen van een andere persoon en niet hetgeen ik had besteld, toch staat er op de doos mijn naam en mijn adres.

Op de factuur en het retour formulier staan de naam en adres van een zekere:

K.J
adres
stad
Niederlande ( <= staat zo op de papieren )


hetgeen deze persoon besteld had is:

artikelcode 114075: DC shoes Strike black T-Shirt zwart XL voor de prijs van 19,99€ + 3,75€ verzendkosten.


hetgeen IK besteld had is ( kopie uit de mail ):


Pos. Aantal Omschrijving Maat Stuksprijs totaal

1. 1 Girlskull
Girlie sleeveless top [Kleur: zwart]

Product:Girlie sleeveless top
Large Art.-Nr.: 117869
L EUR 15.99 EUR 15.99


2. 1 Skully
Girlie sleeveless top [Kleur: olijf]

Product:Girlie sleeveless top
Large Art.-Nr.: 117873
L EUR 13.99 EUR 13.99

Je betaalt per: vooruit per giro/bank
Bedrag: EUR 29.98
Bezorg kosten EUR 3.75

totaal: EUR 33.73


Ik vraag u dan ook om DRINGEND de juiste goederen ten laatste deze week te leveren ( 04/05/2007 ), zoniet zie ik mij genoodzaakt om LARGE popmerchandising in gebreke te stellen.

Op welke manier u de goederen levert laat ik aan u over, doch uiterlijk op 04/05/2007.


Bij ontvangst/levering van de juiste goederen zal ik op kosten van "LARGE popmerchandising" de verkeerdelijk geleverde goederen terug sturen.




Hoogachtend,

Helmuth Hagens



De dinsdag die daarop volgt krijg ik een mailtje terug dat ze het eens gingen 'nakijken'.


Donderdag krijg ik een mail van de large dat mijn 'bestelling' bevestigt is en ge moogt eens raden wat ze opgestuurd hebbe: JUIST JA, TERUG DIE ZELFDE FREAKING T-SHIRT VAN DC SHOES :angry:

Ik bel de vrijdag dan naar de large hun klantendienst en daar geven ze hun "vergissing" toe *ZUCHT* en ik moet hen eens terug bellen eens dat aangekomen is om de 'retour' te regelen *NOG DIEPERE ZUCHT*


en inderdaad, vorige week woensdag komt dat pakje aan en inderdaad, het is het verkeerde :cry:

ik bel de donderdag dan naar de large ( stond met de laten vorige week en tkwam juist voor ik vertrok aan met de post :oink: ) en daar krijg ik dan van de klantendienst te horen dat ik eerst die 2 t-shirts moet opsturen voor ik het juiste krijg :oink:, ok, tis wel op hun kosten via kiala, ma serieus, kan ik nog eens 2 weken wachten op die topjes en ik zou ook 9,99€ moeten terug storten die zij ook verkeerdelijk hadden terug gestort :wtf:



Kga sebiet eens op hun forum posten dat ze eerst de juiste goederen mogen leveren voor ik die dingen opstuur, als ik geluk heb, heb ik dan na 2.5 maand ( als ik pech hem nog langer ) mijn "gerief" :applause:




GOE BEZIG zou ik zo zegge LARGE :niceone:

S.conceiçao7

Legacy Member
FUCK !

ik heb net gezien, dat ik ENKEL mijn "bestelnummer" heb gezet bij de omschrijving van de pc banking overschrijving! normaal bij de FAQ staat dat je ook je adres moet meegeven :s

da kunnen ze toch zien ffs, da wordt toch automatisch meegegeven bij de overschrijving zelf !

fuck zeg, als ik nu mijn order nummer ingeef op de site van large, zegt ie "nix gevonden " :s

lttuvix

Legacy Member
hybrid zei:
na een paar keer had ge het nog ni door ofwa da ge daar nimmer moest bestellen :p

ik bestelde altijd per 5-6

ene keer cd dooskes kapot, goe kan gebeuren

tweede keer weer hetzelfde, goed kan gebeuren

derde keer verkeerde cd's fuck that shit :p

ironhorn

Legacy Member
Rivers zei:
Inderdaad, vooral bij dat gratis t-shirt dat je erbij krijgt als je boven een bedrag van €... aankoopt, na nog geen 2 weken waren de stiksels al helemaal los gekomen.

maar mijn kleren zijn dan ook weer oud ;) (en doe ze veel aan)

hoewel de naad van mijn hoodie-zak vlug loskwam :x maarja, kan gebeuren

Pred

Legacy Member
lttuvix zei:
ik bestelde altijd per 5-6

ene keer cd dooskes kapot, goe kan gebeuren

tweede keer weer hetzelfde, goed kan gebeuren

derde keer verkeerde cd's fuck that shit :p


:confused: cd dooskes kapot daar kunnen zij meestal wel niks aan doen , en jewelcases kunt ge toch gewoon vervangen???

annemieke6780

Legacy Member
Mensen die van de Large houden moeten ook een keer kijken op www.lostandfound.de

Het is een Duitse site met super coole kleren. De verzendkosten naar België zijn €7 hoewel er op de site en in de catalogus €10 staat.

Er werkt ook iemand die Frank heet en de Nederlandse oproepen en bestellingen regelt. Hij heeft ook een apart telefoonnummer en email adres.
Ik heb al een paar keer iets bij hen besteld en het is tot nu toe altijd goed gegaan. Mijn laatste bestelling was wel foutief (ik had de spullen van iemand uit Finland) maar dat is heel goed opgelost. Ik kreeg eerst mijn goede bestelling x2 (2 bikini's waarvan 1 dus gratis) en nog een portemonee erbij. Ik heb de foutieve bestelling pas hoeven terugsturen nadat Lost and Found mij de retourkosten had overgemaakt. :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan