Archief - Krakende Knie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sk8erMatty

Legacy Member
ja, keb da ook wel...'k kan nogal veel kraken..nek, vingers, armen, kniën, tenen. da ist zowa denk'k :)
ah nee, mijn polsen ook

Dozzeh

Legacy Member
Ik heb dit bij mijn rechter enkel, al jaren eigelijk. Bij elke stap kraakt die wel bijna.. zéér lastig zeker als ge stil wilt binnen komen :P

men broer heeft dit ook maar in mindere mate

^MystiQ

Legacy Member
exorr zei:
Hallo,

sinds gisteren kraken mijn knieën als ik wil door mijn benen buigen en als ik van de trap loop ook, het is echt luid ?


Is dit erg of wat? :p :lol:

thx

Heb ik ook voorgehad, alleen men rechter knie, ik mankte zelfs ook en het deed pijn het gevolg was een operatie :p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
ik heb da ook da ik met moeite rechtgeraak als ik door men knieën ga ... en als ik dan rechtkom kraken die ook, zit ik ook al jaren mee. Mja ik heb slechte knieën, altijd als ik basket heb ik 2 van die steundingen errond gepakt maar die helpen wel goed.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
men knieën krakken altijd als ik er door zak :P

men nonkel heeft da gewoon altijd astem wandelt :x kunt hem al van paar meter afstand horen aankomen :p

exorr

Legacy Member
ket gevraagd aan kenesist en ie zegt dak me nie moen ongerust maken :) da gaat 9/10 van zijn eigen weg

Boukreev

Legacy Member
zolang et geen pijn doet is er nix aan de hand

de kapsels zijn bij mij van mijn schouders en sleutelbeen waardoor die makkelijk verspringen, enorm irritant ma nix aan te doen

Inv`

Legacy Member
Ik heb heel flexibele gewrichten , elk been in mijn lichaam kraakt

Kan je niks aan doen, ik moet alleen stoppen met zelf men vingers enzo te kraken

Darks

Legacy Member
Mijn linker enkel kraakt ook al heel mijn leven als ik mijn voet naar links of rechts beweeg. Waarom weet ik niet, doet geen pijn ofzo dus veel trek ik me er niet van aan :)

Phil

Legacy Member
Heb dat eens gevraagd aan een kinesist, en volgens hem was dat geen probleem, zolang ge maar niet uw vingers constant gaat kraken enzo.

Wel, geen probleem, uw gewrichten gaan sneller slijten dan bij mensen waar het niet kraakt, maar ge kunt daar niks aan doen :p

Met leren leven (niet echt moeilijk :p ), en uw gewrichten een beetje in't oog houden als ge gaat sporten.

Disa

Legacy Member
Als ik van den trap ga, kraakt bijna alles (en niet alleen de trap :o)

Tenen, scheen, knieën, (dijen soms), schouderbladen, nek, ..

Kheb dit al heel mijn leven .

D

Fir3wulf

Legacy Member
kzou toch ma is na den dokter gaan ze, straks valt uw been eraf of uw knie uit de kom :p

Neje ik heb da ook, da zijn gewoon uw gewrichten. Vraag ma is of uw vader da ook had; ik heb da van hem. (van mijn vader dus en nie van die van u, wtf :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan