Archief - Krakende Knie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exorr

Legacy Member
Hallo,

sinds gisteren kraken mijn knieën als ik wil door mijn benen buigen en als ik van de trap loop ook, het is echt luid ?


Is dit erg of wat? :p :lol:

thx

Doggiedog

Legacy Member
ehm ... hoe kunnen wij da weten? :p ga naar de dokter of zo?

boogje

Legacy Member
heb dat ook als ik een lange tijd ni gesport heb en plots toertjes moeten lopen...dan krakt da zo telkens als ge uw been buigt bij het lopen :'-).

niks ergs aan imo.

ps : maar mijn knieën zijn fucked up sinds een voorval int 4de leerjaar ;)

exorr

Legacy Member
boogje zei:
heb dat ook als ik een lange tijd ni gesport heb en plots toertjes moeten lopen...dan krakt da zo telkens als ge uw been buigt bij het lopen :'-).

niks ergs aan imo.

ps : maar mijn knieën zijn fucked up sinds een voorval int 4de leerjaar ;)

lol :oink:

warre

Legacy Member
gewrichten kunnen soms kraken omdat er lucht in gekomen is op een of andere manier. Dit is echter volkomen normaal en is in de meeste gevallen niet erg.

als het zich blijft voordoen en ge het binnen een week nog altijd hoort dan toch eens een afspraak maken bij den dokter. Kans is groot dat er dan meer aan de hand is.

boogje

Legacy Member
jawel, this ff irri maar na nen tijd loop je die "krak" der gewoon uit. This niet alsof men levenskwaliteit nu daalt ofzo :rofl:

edit : Int 4de kleerjaar heeft dus iemand op mijn rug gesprongen. Onverwachts,en ik stond loom te wachten in de rij. Daardoor zakte ik gewoonweg ineen en kon eerst precies nimeer bewegen. Daarna terug wel, half jaar op krukskes gelopen + kinesist, ma ze zeiden dat nu men beide knieën gewoonweg een zwak punt zijn ^^

Bosvos

Legacy Member
heb dat ook, maak me er geen zorgen meer om, blijkbaar erfelijk (m'n pa heeft ook slechte knieën :p)

ik maak me wel zorgen om het feit dat als ik hurk of op m'n knieën ga zitten ik met moeite rechtgeraak :s

nigel555

Legacy Member
Daar moede niet naar kijken :D
Ik heb dat ook regelmatig. En kheb een ct-scan laten doen, en wa krijg ik als antwoord niets aan te deon :D

exorr

Legacy Member
pfff, ik haat et he, mijn kaakbeen is ook al uit de kom -_- iedere keer ak bijt verspringet

nigel555

Legacy Member
exorr zei:
pfff, ik haat et he, mijn kaakbeen is ook al uit de kom -_- iedere keer ak bijt verspringet
das minder.
Bij mij maakt dat gewoon een lijde knak soms:D
Kzit met slechte knoken volges mij:D

Ali_

Legacy Member
hmm, lijkt me niet aangenaam:p

maar wat zijn ''knies'' in hemelsnaam :confused:


:p

exorr

Legacy Member
maja, das echt kwnie oe irritant :p lik ak mijn mond wijd wil opendoen dan verspringet:p

Chrysos

Legacy Member
i'd say, laat u benen amputeren, dan gaat ge er geen last meer van hebben

jeroenvde

Legacy Member
mijne knie kraakt ook altijd :)

elke trede die ik doe op den trap:p
klik klik klik klik klik klik... :D

kheb daar geen last van dus gaak ni bij den doktoor want das al jaren :p

sneax

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ik maak me wel zorgen om het feit dat als ik hurk of op m'n knieën ga zitten ik met moeite rechtgeraak :s

sport?

bij mij kraken of knarsen sommige gewrichten ook das normaal

Gentille

Legacy Member
Ik heb dat soms aan mijn voeten bij elke stap dat ik zet kraken die, zeker als ik op mijn kousen rondslof :p. Ik dacht dat dit iets was met lucht ofzo tussen je beenderen je hebt dat ook als je bv je vingers doet kraken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan