WillemVM
Legacy Member
Yo, de laatste 3 maanden kraakt mijn kaakbeen als ik mijn mond opdoe
Nu,tbegint steeds meer pijn te doen, zoals nu momenteel voelt mijn mond gigantisch "zwaar" aan
Ik heb gegoogled naar oorzaken en gevolgen
Voor oorzaken vond ik niks wat ik echt bij mij herken, dus tzal wel iets in mijn slaap zijn
Gevolgen zie ik vanalles verschillend, na een tijd kan het blijkbaar zijn dat je mond soms op een "slot' komt en je je kaakbeen terug op de juiste plaats moet duwen
Maar ik zie ook mensen die het al jaren hebben en geen enkele last ervan hebben, buiten een knak
heeft nog iemand dit hier?
en moet je hiervoor naar de dokter of de tandarts?
Nu,tbegint steeds meer pijn te doen, zoals nu momenteel voelt mijn mond gigantisch "zwaar" aan
Ik heb gegoogled naar oorzaken en gevolgen
Voor oorzaken vond ik niks wat ik echt bij mij herken, dus tzal wel iets in mijn slaap zijn
Gevolgen zie ik vanalles verschillend, na een tijd kan het blijkbaar zijn dat je mond soms op een "slot' komt en je je kaakbeen terug op de juiste plaats moet duwen
Maar ik zie ook mensen die het al jaren hebben en geen enkele last ervan hebben, buiten een knak
heeft nog iemand dit hier?
en moet je hiervoor naar de dokter of de tandarts?



