Mja zien zal je sowieso niet doen want het klokloopwerk zit nog eens in een apparte behuizing om het geheel er fraaier uit te laten zien.
Maar voorlopig denk ik ook dat een 2 componentenlijm of een andere supercol de beste oplossing zijn voor zo iets kleins.
't Is trouwens iets van begin 1800, werkt nog steeds zeer goed en stipt, alleen het hamertje dat tegen de veer slaat slaat dus vanaf 0:30 over.
Morgen zien of ik deftige lijm kan halen, 'k zal dan eens foto's posten van het ding zelf want imo is het een fantastisch uitziend iets, met al die radertjes
