Myst!Q
Legacy Member
Careless zei:Sorry voor het offtopic gedoe maar ik snap echt niet waarom wij een leger vandoen hebben. Een Europese Unie leger zou toch vele gemakkelijker zijn. Ale geef nu toe wat doet België nu met zijn leger.. toch zo goed als niets.
Laat ons dat behouden voor een discussie alstublieft waar er zijn heel wat pro's en contra's die daarvoor kunnen gevonden worden en laten we deze kerel zijn thread niet overhoop halen


(of is da in een nog elitairdere, dont know hoe het te schrijven, eenheid)
