Archief - keuzes maken :<

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Myst!Q

Legacy Member
Careless zei:
Sorry voor het offtopic gedoe maar ik snap echt niet waarom wij een leger vandoen hebben. Een Europese Unie leger zou toch vele gemakkelijker zijn. Ale geef nu toe wat doet België nu met zijn leger.. toch zo goed als niets.

Laat ons dat behouden voor een discussie alstublieft waar er zijn heel wat pro's en contra's die daarvoor kunnen gevonden worden en laten we deze kerel zijn thread niet overhoop halen ;)

NSA.Rhinox

Legacy Member
Ik zou voor de para's kiezen.

-Eenmalige opleiding
-Betrekkelijk veiliger momenteel dan het SIE
-Ge ziet wat van de wereld (laten we het feit dat ge naar overal ter wereld gestuurd wordt even positief bekijken ;))
-Vet betaalde job als ge naar het buitenland gestuurd word. Schiet me ni dood als ik het verkeerd heb, maar soldaten op missie verdienen naart schijnt 4000 euro per maand. (Nogmaals: naart schijnt... ook maar horen zeggen van mijn schoonbroer)
-Ge moogt zaken doen waar ge anders veel geld voor moet neertellen (valschermspringen,...)
-Ge gaat af en toe avontuurlijke dingen doen
-Als ge op rangordes geilt... ;)
-...

Doe echter wat ge zelf wilt doen en laat niemand uw keuze beinvloeden.

boostah

Legacy Member
Bonk zei:
iemand die ik ken is nu toegelaten tot het SIE (moest verschillende testen doen onderandere ook week weg van huis enzo) Hij kwas gemiddeld als beste uit bij alle proeven :)

1 September is z'n opleiding (die 9 maand duurt) begonnen.

hiervoor had hij toch wel al enkele jaren (stuk of 8) dienst gedaan als politie (onderandere blauwhelmen bij voetbal enzo)

face it, SIE is nix voor de modale mens die eens gaat beslissen welke opleiding hij gaat volgen

huh lies, mensen van het SIE mogen da zelfs ni zeggen da ze der bij zijn :p (of is da in een nog elitairdere, dont know hoe het te schrijven, eenheid)

Bonk

Legacy Member
dan nog hij heeft het mij in vertrouwen gezegd, ik noem ni eens namen eh dude


MR PERFECT :o

Emerxill

Legacy Member
blacky zei:
hiervoor moet je ook eerst x aantal jaren ervaring hebben dacht ik.
Doordat ze een tijd geleden een zwaar tekort in SFG hadden, werden er ook vacatures voor burgers uitgeschreven die rechtstreeks konden meedoen voor de selectieproeven van SFG.
Mja, als ge weet dat slechts een laag percentage (10 of 30%, ben niemeer zeker) van de para's die aan de selectieproeven deelnemen erdoor geraken. Is de kans voor een "gewone" burger wel erg klein...

Ik weet wel niet of die vacatures voor burgers er nog steeds zijn...

UnD3RD0G

Legacy Member
Bonk zei:
dan nog hij heeft het mij in vertrouwen gezegd, ik noem ni eens namen eh dude


MR PERFECT :o

dan moet je dat nu even met 150 000 mensen op het forum delen :) :niceone:

Bonk

Legacy Member
hebbek namen of persoonsomschrijving gegeven? Denk het niet


What's the problem dudes :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan