blacky
Legacy Member
Ok ik zit dus met een probleem. Ben al een heletijd aan het twijfelen over een keuze, wat toch zeker een groot deel van men leven zal veranderen.
- Kzou graag naar defentie gaan voor opleiding para
- Kzou graag opleiding politie gaan doen daarna opleiding SIE ( speciale eenheid)
Ik heb bijde partijen goed geinformeerd. En alles grondig doorgenomen toch blijven bijde partijen 50/50
Nu is mijn vraag welke zouden jullie kiezen en waarom.
Geen flame A.U.B.
- Kzou graag naar defentie gaan voor opleiding para
- Kzou graag opleiding politie gaan doen daarna opleiding SIE ( speciale eenheid)
Ik heb bijde partijen goed geinformeerd. En alles grondig doorgenomen toch blijven bijde partijen 50/50
Nu is mijn vraag welke zouden jullie kiezen en waarom.
Geen flame A.U.B.
iedereen met inzet die geen al te grote flaters of te incapabel is zullen ze wel aannemen 
