Archief - Katten en een laserstraal?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DevStyle

Legacy Member
T'kan mij niet veel schelen waarom ze dat volgen, ik vind het gewoon hilarisch als die zo tegen één van mijn kasten oprammen.. :D

Ferux

Legacy Member
In de ogen schijnen is juist flash: als ge een tijdje recht in zo een laserstraal kijkt, kunt ge 's nachts als ge wilt slapen uw ogen ni goed sluiten :s.

Mistabeen

Legacy Member
Ferux zei:
In de ogen schijnen is juist flash: als ge een tijdje recht in zo een laserstraal kijkt, kunt ge 's nachts als ge wilt slapen uw ogen ni goed sluiten :s.
ge moet dan ook wel een idioot zijn omdat te doen -_- staat zowa op elke laser een waarschuwing da ge het nie moogt doen

ElBramo

Legacy Member
Mijnen hond wordt zot van appelsienen! Als ge der eentje over de grond rolt dan begint die daar op aan te vallen. Maar aangezien dat die pel bitter is wil ze nie doorbijten en dan begint ze zo zielig te janken :p Kheb da geloof ik op video :)

Maar laserstralen daar reageert ze amper op, nie meer dan op een zaklamp. Blaadjes die rondvliegen daarentegen... Wheeeeee

Cybergirl

Legacy Member
mijn pa heeft mij wijsgemaakt da katten eigenlijk kleurenblind zijn :unsure:
hij leek er wel redelijk zeker van maar toch kan k da maar moeilijk geloven..

k denk dat katten gwn da puntje willen opeten omda het snel beweegt.. (is het zelfde bij vliegen) maar omda het te snel is worden die daar zot van, allez, da is toch zo bij mijn kat :D

Frado2005

Legacy Member
Cybergirl zei:
mijn pa heeft mij wijsgemaakt da katten eigenlijk kleurenblind zijn :unsure:
hij leek er wel redelijk zeker van maar toch kan k da maar moeilijk geloven..

k denk dat katten gwn da puntje willen opeten omda het snel beweegt.. (is het zelfde bij vliegen) maar omda het te snel is worden die daar zot van, allez, da is toch zo bij mijn kat :D
katten zijn toch kleurenblind, net zoals honden?

dendaak

Legacy Member
Ja, wette, om mijne zegen hier is te komen zegge, ik heb thuis een paar dwerg papegaaikes zitte buiten in den hof (tegenwoordig zeer agressief) tenzij hij drinken of eten moet hebben dan roept em. maar stel ik schijn met de weerkaatsing van de zon op da kot tege de muur freakt hij zeer hard hij moet da pakken, zelfde als je op een nestkastje een noot legt hij wordt zeer agressief maar met z'on spiegeltje is het lachen ! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan