Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Math'ke zei:Ik betaal bij mijne kapper 8 euro
Een ouderwetse herenkapper, hoewel em zo oud niet is ze .. en geloof mij, da zit daar meestal iederen dag goe veel volk
Edit : Ma das nie in antwerpen, das gewoon om te bewijzen da oudere herenkapper meestal wel goe weten waar ze mee bezig zijn ..

Margeitje zei:
hipStar zei:Waar ik ga in sint jozef (Brugge). 3 Prachtige vrouwen. Eerst mag je je haar laten wassen is het zoals een hoofdmasage echt 30 min aan een stuk. Dan mag je naar de plaats waar je haar gekapt wordt. Dan neemt ze zo van die boeken voor te kijken wat ze met je haar kunnen doen en dan mag je zelf kiezen. Een goede afwerking en nog redelijk goedkoop. 13-15 euro ofzo
[UBS] ruulleezz;8051736 zei:Ik ben militair, eenmalige aankoop van 40€ ofzo, en elke 2 weken er eens door.
Maja tegenwoordig hebben de gasten langer haar dan de vrouwen, bende hippies.....
(mijn GOD, 21 en al ne ouwe zak :-o )
Margeitje zei:
Als beloning voor mij?

Margeitje zei:
