Archief - kapper antwerpen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mATHIEU`

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik betaal bij mijne kapper 8 euro :D
Een ouderwetse herenkapper, hoewel em zo oud niet is ze .. en geloof mij, da zit daar meestal iederen dag goe veel volk :D

Edit : Ma das nie in antwerpen, das gewoon om te bewijzen da oudere herenkapper meestal wel goe weten waar ze mee bezig zijn ..

toevallig niet jovastyle? :)

GADGET

Legacy Member
die korte kapsels (paar mm :p ) waar ze nog 'lijnen' uitscheren zeg maar. Heeft da nen bepaalde naam. Zou daar ies wa vb'en van moeten hebben.

als er iemand is die begrijpt wa ek bedoel :p

hipStar

Legacy Member
Waar ik ga in sint jozef (Brugge). 3 Prachtige vrouwen. Eerst mag je je haar laten wassen is het zoals een hoofdmasage echt 30 min aan een stuk. Dan mag je naar de plaats waar je haar gekapt wordt. Dan neemt ze zo van die boeken voor te kijken wat ze met je haar kunnen doen en dan mag je zelf kiezen. Een goede afwerking en nog redelijk goedkoop. 13-15 euro ofzo

Ali_

Legacy Member
hipStar zei:
Waar ik ga in sint jozef (Brugge). 3 Prachtige vrouwen. Eerst mag je je haar laten wassen is het zoals een hoofdmasage echt 30 min aan een stuk. Dan mag je naar de plaats waar je haar gekapt wordt. Dan neemt ze zo van die boeken voor te kijken wat ze met je haar kunnen doen en dan mag je zelf kiezen. Een goede afwerking en nog redelijk goedkoop. 13-15 euro ofzo

Da allemaal voor 13-15 euro? Da is nie redelijk, maar retegoedkoop

TooTall

Legacy Member
Ik ben militair, eenmalige aankoop van 40€ ofzo, en elke 2 weken er eens door.

Maja tegenwoordig hebben de gasten langer haar dan de vrouwen, bende hippies.....

(mijn GOD, 21 en al ne ouwe zak :-o )

Alola

Legacy Member
Patrick's is wel goed maar ook heel erg duur en hun beste kapster geeft nu les aan de kapperschool waar ze afstudeerde (Hairrevolution Academy). Als je dus eens een echt megaorigineel kapsel wilt (gewone kapsels kun je ook altijd vragen natuurlijk), beide voor een heel leuke prijs: Turnhoutsebaan 129!
Echt, die mensen kunnen alles en 't is daar ook nog eens heel gezellig...

Hellrabbit

Legacy Member
[UBS] ruulleezz;8051736 zei:
Ik ben militair, eenmalige aankoop van 40€ ofzo, en elke 2 weken er eens door.

Maja tegenwoordig hebben de gasten langer haar dan de vrouwen, bende hippies.....

(mijn GOD, 21 en al ne ouwe zak :-o )

:ironic:

mari

Legacy Member
Margeitje zei:

heidi lenaerts kapseltje dus, nice
ma wil u ni ontmoedigen maar ge weet toch da ni alle kapsels uit een boek of van een random filmster, toepasbaar zijn op uw haar. Ieder mens eeft ander haar, t'een kapsel da ge hebt gezien kunde dar wel op toepassen t'ander ni, tzelfde zal het er allezins nooit uitzien, enkel zelfde techniek.
daarom da ik ook mijn kapper laat meebeslissen, die weet perfect wat kan en wat niet kan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan