Archief - kapper antwerpen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PaJaMa

Legacy Member
weet er iemand of er in de omgeving van antwerpen zo een kapper is die iets speciaal doet met je haar?
zoals je wel eens op tv ziet van nivea en die dingen, ni zo een gewone kapper waar je echt moet tegen zeggen van zoveel deraf

thx (wil een nieuwe look voor het nieuwe jaar:p )

Lon$daLe

Legacy Member
heel die brol zoals kreatos is handig als het rap moet en zonder veel froefra...

over deftigheid moet je het daar niet hebben , je betaald meer dan bij een goede ouderwetse kapper en het resultaat is belange niet zo goed als een oude man die een diploma van patroonsbekwaamheid heeft hangen...

kreatos of style it of elk van die zaken is enkel goed als je je haar wilt laten knippen door een bimbo van 21 die haar borsten in je nek legt terwijl ze knipt , maar daarvoor ga ik geen 13 € meer betalen dan bij ne oude vent die het deftig doet :)

just my 2 cents

Ali_

Legacy Member
Ik ga altijd naar de salvadore op de paardenmarkt => de zaligsten italiaan van't stad.

PaJaMa

Legacy Member
wardkennes zei:

heb ik al veel goeie dingen over gehoord
maar hoe zit het met de prijs, als ik heb redelij lang haar, als ik ze gewoon hun goesting laat doen hoeveel gaat dat dan kosten?
op de site staan prijzen maar van die rare termen, dus geen idee wat op mij toepast
domme vraag ja:p

^MystiQ

Legacy Member
Ik betaal bij mijne kapper 8 euro :D
Een ouderwetse herenkapper, hoewel em zo oud niet is ze .. en geloof mij, da zit daar meestal iederen dag goe veel volk :D

Edit : Ma das nie in antwerpen, das gewoon om te bewijzen da oudere herenkapper meestal wel goe weten waar ze mee bezig zijn ..

twoen

Legacy Member
Math'ke zei:
Ik betaal bij mijne kapper 8 euro :D
Een ouderwetse herenkapper, hoewel em zo oud niet is ze .. en geloof mij, da zit daar meestal iederen dag goe veel volk :D

Edit : Ma das nie in antwerpen, das gewoon om te bewijzen da oudere herenkapper meestal wel goe weten waar ze mee bezig zijn ..

das waar
ook veel plezanter
-geen vrouwen
-geen getetter
-geen klotehaardrogers
-geen haarlakstank
-zalige gemakkelijke kapperstoelen
-goedkoop
-professioneel

en tzit daar ook vaak grappig volk

Meestal als ik daar binnen ga zakt de gemiddelde leeftijd met 20 jaar :p

JQHNNY

Legacy Member
idd in de langeklare straat (zijstraat v/d meir) is er een kapper in een garage, maar tzijn opperjanetten vriend..
ik ga naar Atelier Verseau op de mechelse steenweg en kom daar zeer tevreden buiten..
www.atelierverseau.com

SweetEmmaRose

Legacy Member
naast de roscam op de vrijdagsmarkt is mijn kapper :) die is zalig goe :) (maar die is wel wa duurder)
op de ossenmarkt is er ook een goeikope

Atrox

Legacy Member
twoen zei:
das waar
ook veel plezanter
-geen vrouwen
-geen getetter
-geen klotehaardrogers
-geen haarlakstank
-zalige gemakkelijke kapperstoelen
-goedkoop
-professioneel

en tzit daar ook vaak grappig volk

Meestal als ik daar binnen ga zakt de gemiddelde leeftijd met 20 jaar :p

So true.
De mijne zit altijd te zeveren over aandelen kopen en hoe ge kunt valsspelen met kaarten enda :D
Toffe pee, hoewel ter niemeer lang zal werken (pensioen ...) ma dan neemt zijne assistent over.

Coiffeur Jef aant station van Tongeren btw :p

Lon$daLe

Legacy Member
Atrox zei:
So true.
De mijne zit altijd te zeveren over aandelen kopen en hoe ge kunt valsspelen met kaarten enda :D
Toffe pee, hoewel ter niemeer lang zal werken (pensioen ...) ma dan neemt zijne assistent over.

Coiffeur Jef aant station van Tongeren btw :p

ge hebt mne coiffeur gepikt jom :p

cram

Legacy Member
Ik ga altijd bij Juljaake en Martin hier in mijn straat.
Ik ga daar al vanaf dat ik daar kom.
Tis een ouderwets salonneke mor ik heb daar altijd fun.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan