Gromme
Legacy Member
Math'ke zei:Ge vergeet wel 1 ding, ge moet het graag doen en de havenmentaliteit is een mentaliteit apart hoor![]()
Dat is absoluut waar en het is ook een beetje je eigen daar bewijzen.
Maar het is ook zoals overal hé, als je iemand kent op of rond de dokken kan je meestal je eigen al een goed plaatsje versieren tegen een mooie verloning. Natuurlijk zal je toch nog moeten werken maar ja...