Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik het zo zie heb je nu niet echt een sociaal leven, of een hobby....Netherworld zei:Nee, volledig zelfstandig te kunnen leven.
Ik ben het zat nu, vroegen/laten doordat ik nu zo werk zijn er weinig die mij willen om bij te klussen, en de rest van de dagen hier thuis te zitten, TV kijken, PC zitten is er een beetje teveel aan.
Als ik iets vind in zo'n branche, ben ik tenminste hele dagen bezig met iets, en kan ik er mijn ziel in leggen. Wat voordeliger is in de toekomst aangezien ik dan heb kunnen sparen en zelden wat uitgeven. Heb ik de mogelijkheid om zelfstandig mij een deftig huis te kunnen kopen incl wagen.
Er is toch niets dat me hier wil/kan houden.![]()

. bv bij pieter smit, die rijden in opdracht van stageco enzo door heel europa (weken/maanden van huis). Kennis werkt daar en gaat regelmatig mee met een groep op tournee en het verdiend goe. Ik zelf rij alleen naar Duitsland en vind het tot nu toe wel goe meevallen, alleen in .DE veel BAG controle en files
. Maar nu door Swabische alpen met al die sneeuw is e ferm zicht (zolang de weg maar open is
)
VinceFeet zei:Brandweerman worden is niet iedereen gegeven hé. Ik zou dat bijvoorbeeld al niet aankunnen denk ik. Ik kan niet tegen bloed en al die toestanden!
Maar voor de rest enkel en alleen maar respect voor die gasten!![]()

Gromme zei:Idd, een dokwerker die niet geen schrik heeft om te werken en uren te kloppen die hebben mooie verdiensten.
q-ball_NBK zei:idd, daar haalt ge als chauffeur of kraanman makkelijk 3000 net in de maand als ge wa wilt werken. En dan moet ge zeker minder werken dan op zo'n baggerschip.
