Archief - [Job] meer presteren per dag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Handsome Hermit

Legacy Member
'k zou daar toch mee oppassen met dat fanatiek werken voor weken, voor ge het weet raakte nooit meer van't straat :sad:

killgore

Legacy Member
en ook: die manne zoeken meestal wel vrij gespecialiseerde werknemers. De nul en zo doen inderdaad wel immense aanwervingscampagnes, maar ge moet er wel geschikt voor zijn he. Het is niet zo dat ze elke pipo met een diplomake aanvaarde.

Boris Barowski

Legacy Member
bedrijfje dat voor de nul de motoren onderhoudt, ofwel is hij ondertussen al overgestapt naar de nul zelf, want daar war sprake van. tis alleszins aan de schepen van de nul dat hij werkt

EverlastingHate

Legacy Member
Ge meot eens zoeken achter volcontinu op de vdab.

Kan dan zijn dat ge 12 uur aan een stuk moogt werken. Dat is toch ook niet alles hoor :s.

Gizmo_1987

Legacy Member
Netherworld zei:
Nee, volledig zelfstandig te kunnen leven.
Ik ben het zat nu, vroegen/laten doordat ik nu zo werk zijn er weinig die mij willen om bij te klussen, en de rest van de dagen hier thuis te zitten, TV kijken, PC zitten is er een beetje teveel aan.
Als ik iets vind in zo'n branche, ben ik tenminste hele dagen bezig met iets, en kan ik er mijn ziel in leggen. Wat voordeliger is in de toekomst aangezien ik dan heb kunnen sparen en zelden wat uitgeven. Heb ik de mogelijkheid om zelfstandig mij een deftig huis te kunnen kopen incl wagen.
Er is toch niets dat me hier wil/kan houden. ;)
Als ik het zo zie heb je nu niet echt een sociaal leven, of een hobby....
Wat het natuurlijk gemakkelijker maakt om weg te trekken uit belgië.
Moest ik de kans krijgen om iets in het buitenland tedoen zou ik het zeker ook overwegen :)
Maar zoals velen aanhalen, meer dan 8u werken per dag is veel. Aan de andere kant, ge zijt jong, nu moet ge uw kans wagen!

fonne

Legacy Member
Rijbewijs CE halen en cruisen door europa ;). bv bij pieter smit, die rijden in opdracht van stageco enzo door heel europa (weken/maanden van huis). Kennis werkt daar en gaat regelmatig mee met een groep op tournee en het verdiend goe. Ik zelf rij alleen naar Duitsland en vind het tot nu toe wel goe meevallen, alleen in .DE veel BAG controle en files :(. Maar nu door Swabische alpen met al die sneeuw is e ferm zicht (zolang de weg maar open is :oink:)

jodeman

Legacy Member
Yep, vrachtwagenchauffeur is idd héél goed betaald en dat is zowat hetgene dat ge zoekt denk ik.

Netherworld

Legacy Member
- Vrachtwagen chauffeur, wat je nu aanhaalt is echt wel een ondermaatse job. Verdienste zie je enkel maar het mooie ervan, meeste bedrijven betalen het minimum loon, dus enkelen die goed betalen.
- Hetgeen ik eerder wilde is enkel wat info adressen, vacatures of waar te solliciteren bij de job's die ik zowat aanhaalde, omdat die het best liggen in mijn aard. Ik zal waarschijnlijk een andere visie hebben op leven dan anderen :D

Reetman

Legacy Member
VinceFeet zei:
Brandweerman worden is niet iedereen gegeven hé. Ik zou dat bijvoorbeeld al niet aankunnen denk ik. Ik kan niet tegen bloed en al die toestanden! :cry:

Maar voor de rest enkel en alleen maar respect voor die gasten! :bow:


En toch kenny als avator :bow:

Netherworld

Legacy Member
Olé, 1ste reactie terug gekregen dat ze mijn CV willen! Deze straks eens goed aanpassen en terugmailen naar JanDeNul.

Netherworld

Legacy Member
Ben op gesprek gemogen en volgende week wordt mijn contract mij bezorgd.
Alleen zijn mijn ouders er ferm tegen, vanwege het werk...

Chickenlal

Legacy Member
Verdiende daar maar 2500 euro in de maand op zo'n baggerschepen om zoveel weken 12u per dag te werken?

Ga dan gewoon als dokwerker werken hé, als ge regelmatig 8 op 8 af doet dan zit ge gemakkelijk aan 3000 euro in de maand. (Als straddle chauffeur of kraanman dan ofzo hé)

Gromme

Legacy Member
Idd, een dokwerker die niet geen schrik heeft om te werken en uren te kloppen die hebben mooie verdiensten.

Chickenlal

Legacy Member
Gromme zei:
Idd, een dokwerker die niet geen schrik heeft om te werken en uren te kloppen die hebben mooie verdiensten.

idd, daar haalt ge als chauffeur of kraanman makkelijk 3000 net in de maand als ge wa wilt werken. En dan moet ge zeker minder werken dan op zo'n baggerschip.

^MystiQ

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
idd, daar haalt ge als chauffeur of kraanman makkelijk 3000 net in de maand als ge wa wilt werken. En dan moet ge zeker minder werken dan op zo'n baggerschip.

Ge vergeet wel 1 ding, ge moet het graag doen en de havenmentaliteit is een mentaliteit apart hoor :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan